FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[URL=http://nl.tinypic.com/r/2pyxgdh/8]View My Video[/URL]
Je staat er netjes bij flink droog man. Een inderdaad chest waar meer aandacht geven.

Komt het misschien niet door anterior pelvic telt ?
Misschien dat je daar last van hebt, zoek maar eens op wat het is
Goed droog man. Waarom gaat het press werk slecht?
Misschien een paar tips voor tijdens het trainen van de borst, zo neemt de belasting op de schouders ook af (eigen ervaring):
Volgens mij kun je die PWO beter in een shakebeker gooien..
Maarre gebruik je nu ook nog koffie erin? En die giraffen mok is natuurlijk epic..
alle 3 de shake bekers zaten in de vaatwasmachine...

Epic pre workout filmpjehoe kom je er ook bij om dat te filmen?
Verder nette training. Focus qua kracht zou ik lekker houden op bench press, niet zozeer dumbbell press![]()
Gewoon liften tot je het gewicht niet meer voorbij je knie krijgt inderdaad!bedankt, maandag proberen pr te zetten op deadlifts proberen 185/190kg te deadliften.
me huidige pr zit op 180kg maar dat is nog niet met belt en failure, zou ik dan gewoon net zo lang door gaan tot dat ik stang niet meer voorbij mijn knieen krijg?
En waneer is het vestandig om belt te gebruiken?

Gewoon liften tot je het gewicht niet meer voorbij je knie krijgt inderdaad!
Ik zou na de rep die je failt zonder riem diezelfde nog eens proberen met riem...op die manier tilde ik vorige keer het gewicht wel op.![]()
Hoe voelde het, de schouder bladen naar achteren en naar onderen gedrukt

dat is misschien wel beter ja..zakt ook niet de moed in je schoenen dat je hebt gefaildKan je net zo goed een riem aan doen wanneer je voelt dat het echt zwaar gaat ipv eerst failen.

dat is misschien wel beter ja..zakt ook niet de moed in je schoenen dat je hebt gefaild
Voeding ziet er goed uit! lekker veel carbs ook![]()
nog 20 dagen ''bulken''