AndroidHealthClinic

bas: road to contest 2014

Al 2 weken leeg van binnen?
Doe je misschien niet wat te veel?
Zijn niet echt klachten waar je op zit te wachten :(

Klinkt niet zo heel lekker Bas, weekje rust nemen of deload zodat je terug op krachten kan komen.

Verder wel mooie trainingen:thumbup:

Klote man, denk niet dat het aan een water tekort ligt of iedereen moet er (heel) anders op reageren.
Neem zelf ook maar 1,5 liter tijdens trainingen, voor de rest drink ik nooit water.

Je hebt nu toch ook de switch gemaakt naar onderhoud en volgende week cutten?
Misschien gaat het in de cut beter, of wat Marvin zegt, wat vitamine D nemen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.444
Klopt volgende week cutten :S heb al moeite met 2750 kcal XD,

Denk dat het winter dipje is plus verkoudheid/griepje

• #1.445
Update foto's

Sins dinsdag niet meer getraint...:eek: I.v.m griep/verkouden.

Nu voel ik me wel weer wat fitter,Zo als het er nu naar uit ziet maandag weer trainen.
Nu 1 week op onderhoud gegeten +- 2750 kcal kwam eigenlijk wel goed uit met het ziek zijn.

Volgende week op training's dagen op 2750 kcal +10/15 minuten cardio en op rust dagen op 2450kcal

Benen gaan trouwens weer hard sins dat ik weer squat

Hier paar foto's hoe ik er nu bij sta:

30jk3s3.jpg

• #1.446
Voeding vandaag 100kcal hoger dan onderhoud anders kwam ik niet aan mijn eiwitten.

ghgfhfgdgh.png

Wtf die pics... bruut man! :O

^+1
Dat is mijn doel voor het einde van de cut en jij begint nu aan je cut :roflol:

Mooi fysiek man. Zeker een streef! (nohomo)

• #1.450
Bedankt mannen :), net 2 uur wezen wielrennen kan ik vanavond mij helemaal vol eten met appel pannenkoeken :meal:

Gister toevallig ook appel pannenkoeken gegeten :D zo godsgruwelijk lekker :meal:

Sicke shape trouwens bas!

Had je minder gegeven dan 12%

• #1.454
klopt het is ook 11/12% zit wel wat vet op onderug, Boven rug is wel weer droog.

Stats waren nog van tijdje terug even updaten

75,5kg 11% vet woog 3 weken gelden 78kg maar daar zat ook wel een paar kilo vocht bij

Netjes Bas! Goede benen foto's. Front is wat lastiger te beoordelen, maar ziet er nog best goed droog uit! :thumb:

Bas! Je hebt echt een bruut fysiek Kerel! IMO hoeft er niet eens heel veel gecut te worden voor de contest!

Je wheels blijven bruut! Zien er echt massief uit:thumbs:

Appelpannenkoeken. hnnnnng!:heart:

• #1.457
Net rug getraint, wat een hell...alles was bezet, in de ochtend... moest chin ups doen aan een cable machine, aan het ijzer met een grip zonder duimen.

Face pulls ging ook niet, cables was minstens 20 minuten bezet.

Al met al geen fijne training, ben er sterk over aan het denken om een cage tekopen met 175kg aan gewichten..

Kan ik ook gelijk overstappen op magnesium poeder

Net rug getraint, wat een hell...alles was bezet, in de ochtend... moest chin ups doen aan een cable machine, aan het ijzer met een grip zonder duimen.

Face pulls ging ook niet, cables was minstens 20 minuten bezet.

Al met al geen fijne training, ben er sterk over aan het denken om een cage tekopen met 175kg aan gewichten..

Kan ik ook gelijk overstappen op magnesium poeder

Wel chill man eigen cage, maar daarmee kan je niet alles doen wat je in de sportschool doet neem ik aan? Of blijf je wel gewoon lid van de sportschool?!

Sins dinsdag niet meer getraint...:eek: I.v.m griep/verkouden.

Nu voel ik me wel weer wat fitter,Zo als het er nu naar uit ziet maandag weer trainen.
Nu 1 week op onderhoud gegeten +- 2750 kcal kwam eigenlijk wel goed uit met het ziek zijn.

Volgende week op training's dagen op 2750 kcal +10/15 minuten cardio en op rust dagen op 2450kcal

Benen gaan trouwens weer hard sins dat ik weer squat

Hier paar foto's hoe ik er nu bij sta:

30jk3s3.jpg

Kom bijna nooit in logs en post bijna niets meer maar erg voed! en borst ook beter bij getrokken!

Mag idd gezegd worden dat je flink vooruitgang hebt geboekt op je borst.

Terug
Naar boven