MuscleMeat

BB Talent Search Trainingsvideo's en foto's Rob S

vimd t erg leuk om dit te volgen maar dan mag er wel wat vaker een update komen. we hebben nu denk 2/3 trainingen gezien? denk dat veel mensen benieuwd zijn naar je progressie met zulke coaches.

Het waren rare tijden veel feestdagen Rob gaf aan zelf ook nog wat privé dingen te hebben en Berry heeft natuurlijk ook een full time job aan zijn bedrijf en andere bezigheden.

Jammerrrr

Ok bij deze een update.

Door verschil in agenda's is een voorgenomen intensieve begeleiding niet mogelijk gebleken. We zijn overeen gekomen dat verdere begeleiding en sponsoring niet mogelijk is op deze manier, dus we zetten er een punt achter.

Ik wil Berry, Robbie en Mascha natuurlijk wel bedanken voor de leuke ervaring. Ondanks dat het kort was heb ik er toch het een en ander van opgestoken :)

• Like
Waarderingen: AriG
1st, zag t al aankomen. ga je wel weer loggen?

Over een tijdje misschien weer, dan zien jullie het vanzelf wel verschijnen.

Jammer dat het niet werkte voor jullie beide.
Succes verder met je doelen man.

Heftig besluit, suc7 verder.

Jammer Rob, suc6 verder!

Ga nou eens vakkenvullen ofzo rob!! Je kan zo'n geweldig topper worden! Haha

Zonde man.

klote rob! jammer

Hmm oke jammer, maar je zal zelf weten wat het beste is dus dit zal dan ook de juiste keuze zijn:).

Succes verder!

Jammer man, hoop nog veel van jou te horen in de bb world;)

Klote en helaas... Succes verder! Nog wel naar de seminar?

Succes met je verloop in BB.
Enjoy your own way... dat is het belangrijkste.

Jammer maar t zal 'solo' ook vast wel lukken ;)

mooi k*t dan! leerde er toch wel iets van...
en nu een andere search ofzo?
waarom horen we niks van berry, robbie en mascha?

Wij vinden het allemaal heel erg jammer maar helaas is het niet anders. Zodra er weer een search is zullen wij het bekend maken. Dit zal echter niet op een korte termijn zijn omdat wij in maart weer voor een tijd in het buitenland zijn voor wedstrijden.

Wij vinden het allemaal heel erg jammer maar helaas is het niet anders. Zodra er weer een search is zullen wij het bekend maken. Dit zal echter niet op een korte termijn zijn omdat wij in maart weer voor een tijd in het buitenland zijn voor wedstrijden.

mooi heb ik nog zat tijd om er wat van te maken :D haha

Terug
Naar boven