bdw
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 13%
Hier een logje, voor degene die het interessant vinden. Tis vooral voor mezelf om alles goed bij te houden
!
Begin stats 3jaar terug:
- 1.70m
- 100kg (wss nog wat meer.)
- VP% (weet ik niet, maar veel te veel)
Ben 3jaar geleden begonnen als dikkertje van 100kg bij 1.70cm, begon met muay thaiboksen. Ik was in 5 maanden tijd 34kg afgevallen door 1x per week training, en geen friet/chips etc. meer eten!
Iets meer dan een halfjaar daarna begonnen met krachttraining. Goede begeleiding gehad, alleen werd veel te veel geholpen met alles (met bv benchen etc.).
Stats 1,5 jaar geleden:
- 1.75m
- 74kg
- 18-20%
En was nooit echt sterk van mezelf. Dus toen ik eenmaal alleen begon te trainen kwam ik mezelf flink tegen haha. Trainde ook met slechte voeding. Weinig koolhydraten, wel eiwitten hoog. (atkins dieet.) Ben na 1 jaar trainen ook halfjaar minder gaan doen/niks gaan doen.
Stats op het moment:
- 1.77m
- 82.3kg
- 15-16%
Kracht stats voor degene die het interessant vinden (als laatste setje van de oefening.):
-BP: 110kg 3x (decline bp)
-SQ: 170kg 5x (Nog niet hoger geprobeerd i.v.m oude rugklachten, komt deze week verandering in!)
-DL: 150kg 6x (Nog niet hoger geprobeerd i.v.m oude rugklachten, komt deze week verandering in!)
Ben nu bezig met cutten voor de zomer, gaat de goede kant op. Zit ong. 200kcal onder mijn onderhoud. Doe 3 per week na de KT training ong. 15 tot 20min cardio op de loopband en soms 1x op de lege maag 30min hardlopen.
Wil eind mei toch wel een heel end richting de 10/12% zitten. Moet lukken denk ik zo!
Training schema ziet er zo uit:
Ma: Borst/Biceps
Di: Benen
Wo: Rustdag
Do: Rug
Vr: Schouders/Triceps
Za: Rustdag (feestjes/festivals
)
Zo: Rustdag
Foto's komen over een tijdje
!
Post straks de training van gister en later die van vanavond. (Deze week training schema keertje omgedraaid.)
Voeding schema upload ik ook straks, maar dat zit wel goed.
! Begin stats 3jaar terug:
- 1.70m
- 100kg (wss nog wat meer.)
- VP% (weet ik niet, maar veel te veel)
Ben 3jaar geleden begonnen als dikkertje van 100kg bij 1.70cm, begon met muay thaiboksen. Ik was in 5 maanden tijd 34kg afgevallen door 1x per week training, en geen friet/chips etc. meer eten!
Iets meer dan een halfjaar daarna begonnen met krachttraining. Goede begeleiding gehad, alleen werd veel te veel geholpen met alles (met bv benchen etc.).
Stats 1,5 jaar geleden:
- 1.75m
- 74kg
- 18-20%
En was nooit echt sterk van mezelf. Dus toen ik eenmaal alleen begon te trainen kwam ik mezelf flink tegen haha. Trainde ook met slechte voeding. Weinig koolhydraten, wel eiwitten hoog. (atkins dieet.) Ben na 1 jaar trainen ook halfjaar minder gaan doen/niks gaan doen.
Stats op het moment:
- 1.77m
- 82.3kg
- 15-16%
Kracht stats voor degene die het interessant vinden (als laatste setje van de oefening.):
-BP: 110kg 3x (decline bp)
-SQ: 170kg 5x (Nog niet hoger geprobeerd i.v.m oude rugklachten, komt deze week verandering in!)
-DL: 150kg 6x (Nog niet hoger geprobeerd i.v.m oude rugklachten, komt deze week verandering in!)
Ben nu bezig met cutten voor de zomer, gaat de goede kant op. Zit ong. 200kcal onder mijn onderhoud. Doe 3 per week na de KT training ong. 15 tot 20min cardio op de loopband en soms 1x op de lege maag 30min hardlopen.
Wil eind mei toch wel een heel end richting de 10/12% zitten. Moet lukken denk ik zo!
Training schema ziet er zo uit:
Ma: Borst/Biceps
Di: Benen
Wo: Rustdag
Do: Rug
Vr: Schouders/Triceps
Za: Rustdag (feestjes/festivals
)Zo: Rustdag
Foto's komen over een tijdje
!Post straks de training van gister en later die van vanavond. (Deze week training schema keertje omgedraaid.)
Voeding schema upload ik ook straks, maar dat zit wel goed.
Laatst bewerkt:

)
)
en kan op t moment nog niet van gym veranderen)
)