MuscleMeat

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.321
Ah je logt weer regelmatig:D
1250-1300 cals is diep man... ik cut op 3000+ :p

2500 hier hoor :p. Maar door het eat stop eat principe moet je dus 24 uur vasten. En dan begin je gewoon weer normaal te eten. Als ik dus van 1u tot 1u vast, is het de bedoeling dat ik nog de helft eet op die dag :).

Trouwens enorm interessant om te lezen, als je het de pdf van eat stop eat van brad pilon leest dan lijkt het gewoon logisch dat mensen af en toe in de fast state moeten zitten ook :p.

En ja ga mijn best doen :). Helpt me altijd om goed on track te blijven :D.

Wat is het idee van vasten? Af en toe mogelijkheid geven om de darmen wat op te ruimen of iets dergelijks?
Ben wel benieuwd als je de pdf hier ergens hebt.

• #2.323
Wat is het idee van vasten? Af en toe mogelijkheid geven om de darmen wat op te ruimen of iets dergelijks?
Ben wel benieuwd als je de pdf hier ergens hebt.

Ik heb hem van DBB gehaald dus hij moet hier ergens rondslingeren :p. Bij nog een eat stop eat log van een kerel. Ga er eventjes achter zoeken :D.

Hij gaat er zowat van uit dat mensen gemaakt zijn om af en toe in de fasted state te zijn. Je lichaam begint bv na 18u in de vast vet af te breken. Je groehormoon staat ook lang veel hoger. Insuline heb je dan een periode erg laag en zo zijn er nog wel voordelen op te noemen. Ik zoek even achter de pdf :D.

Ok, klinkt interessant. Enige waar ik me wel zorgen om zou maken is behoud van spiermassa bij zo'n schema.

• #2.325
Ok, klinkt interessant. Enige waar ik me wel zorgen om zou maken is behoud van spiermassa bij zo'n schema.

[Link niet meer beschikbaar]

Hoppa :), yup dat gedeelte staat dus ook mooi uitgelegd in die pdf. Je moet er sowieso krachttraining bij doen om je spiermassa te behouden maar dat is bij ons allemaal logisch. Maar spiermassaverlies zou er eigenlijk niet mogen zijn.

• Like
Waarderingen: X.
  • #2.326
Hoppa, Rug, borst , triceps :

Wide grip Pull-ups :

14xBW
9xBW ( wijdste grip)
10xBW
8xBW ( wijdste grip)
10xBW

DL :

7x100
5x120
5x140
3x160

Flat BP :

10x60
5x100
5x100
5x100
5x100
7x100
10x60

DB rows :

10x28
10x38
10x40

Incline DB press :

10x22
10x26
10x30
9x36

Standing calve raises :

10x150
10x150
10x150

Toe presses :

5 setjes van 10 , gewoon een hoop schijven, niet geteld :')

En triceps , beetje isolatie en double handed extensions.

Kcals : 2500 , gaat lekker. Maar het gaat altijd lekker in het begin :p. Morgen misschien nog een vastdagje inlassen :).

Nice bench, kan volgende keer 2.5kg op :)

• #2.329
Gisteren :

Squat :

10x60
5x100
3x120
5x100
5x100
5x100
10x80
10x60

Leg extension :

10x120
10x120
10x120
10x120
10x120

of 100 :p , is iig fullstack zou het gewicht eens moeten bekijken.

Seated MP, zonder rugsteun :

10x20
10x40
8x50
5x60
5x60
5x60
10x40

-Toe Presses

BB front raises :

10x20
8x30

Upright row :

10x20
10x40
10x40
10x40

Side raises ( plates )

10x10
10x10
10x10

Reverse fly machine :

10x20
10x25
10x30
10x40
10x30
10x25

-Face pulls

En nog wat biceps :)

Comment : Redelijk goed imo, squat ging vlot dus ik zie er wel weer wat progressie gebeuren. Seated MP heb ik al zwaarder kunnen pakken maar dat is meestal als ik hem als 1e oefening pak.

Voor de rest zag ik nog een kerel serieuze gewichten stacken op de squat, ging echt naar de 150+ en hij had nog redelijk goeie legs, dus vol spanning staan kijken :p. Maakt hij natuurlijk een ROM die nog geen 3rde van de mijne is :p. En dan een rep of 2-3. Maar zoals vermeld had hij wel redelijke legs.. Vraag me dan toch af of het soms niet beter is van zo te gaan ''squaten'' , alhoewel ik dat geen squaten durf noemen :o.

Gewicht gaat lekker btw, vorige week van 90 naar 89,3 ; toch een mooie 700 gram eraf met 1 vastdagje. Nu zondag ook al gevast dus ergens deze week nog een 2e proberen doen en hopelijk zaterdag onder de 89 duiken :).

Gaat lekker!
Heb je ooit gekuurd ofso? Je bent namelijk streef voor mij (zoals ik al gezegd heb), maar ik blijf bij naturell dus wil weten of dit mogelijk :p

Ben je aan het cutten Bea? 2500kcals/kracht iets omlaag of ja minder 1RM attempts etc.

Thx Mc :D, denk niet dat er daar 1,25's liggen zal dus meteen 5kg worden of gewoon 5x6x100 proberen :).

er slingeren ergens wel 1,25's rond hoor, het is alleen vaak wat zoekwerk :p

en die kerel is nog doorgegaan tot 210kg squats, alleen wel heel beperkte rom. Waarschijnlijk ter ondersteuning van sprinten of een andere sport...

Hee superdude, moet jij je wheels niet meer laten werken? Hoe ziet je schema er nu uit? Vind dat je heel weinig voor de onderste helft van je lijf pakt vergeleken met schouders in je laatste train.

• #2.334
Gaat lekker!
Heb je ooit gekuurd ofso? Je bent namelijk streef voor mij (zoals ik al gezegd heb), maar ik blijf bij naturell dus wil weten of dit mogelijk :p

Zou maar stom zijn om hiervoor al te moeten kuren :). Als ik kuur moet ik gewoon 90kg aan 8% hebben , anders begin ik er niet aan :p. Dus nee volledig naturell en thx :).

Ben je aan het cutten Bea? 2500kcals/kracht iets omlaag of ja minder 1RM attempts etc.

Yupyup, ben naar de 90kg gegaan dus ik wil nu weer even naar de 87. Merk ook dat het goed werkt voor mij als ik af en toe cut, ik ben er dan serieuzer mee bezig en op een of andere manier gain ik dan soms nog. + ik heb dan iedere keer die rebound denk ik :p.

Het is eigenlijk de bedoeling om nu in 3 weken naar 87 te gaan en dan weer te builden naar 90 om dan uiteindelijk voor de zomer nog eens goed te cutten :).

er slingeren ergens wel 1,25's rond hoor, het is alleen vaak wat zoekwerk :p

en die kerel is nog doorgegaan tot 210kg squats, alleen wel heel beperkte rom. Waarschijnlijk ter ondersteuning van sprinten of een andere sport...

Ik zoek niet graag :p. Train je er ook dan :)? Ja ik dacht al zoiets, zie een andere kerel ook nog veel korte ROMS maken met veel gewicht. Maar zoals vermeld zijn benen mochten er zijn imo. En ik sukkel echt al tijden met mijn wheels dus misschien moet ik ook maar eens zoiets gaan proberen..

Hee superdude, moet jij je wheels niet meer laten werken? Hoe ziet je schema er nu uit? Vind dat je heel weinig voor de onderste helft van je lijf pakt vergeleken met schouders in je laatste train.

Hehe :p, 2x pw legs en 2x pw schouders :). Rug ook vaak 2x en borst meestal 1x, borst is niet het probleem he :o.

Had zondag ook nog getrained en gesquat op reps. Ik doe mijn best MC :p maar er wil maar niet echt kracht inkomen. Ik vind het qua massa wel meevallen. Als ik train in mijn Basketballshorts heb ik altijd iets van k*t ze zijn te klein maar daarna moet ik me dan weer in mijn broek wurmen en vind ik het soms een beetje irritant :o. Beetje een tweestrijd dus maar ik wil er wel sowieso meer kracht in...

Straks de training van vandaag neertypen, ga eerst mijn gerief klaarmaken en naar het vrouwtje, beetje cardio , jwz :D

• Like
Waarderingen: KEUN
Jup. Ik ben de lange kerel met de short en op kousen. Net een uur of twee geleden gaan trainen.

In de topsporthal is het altijd een beetje zoeken :p

• #2.336
Training van vandaag dus :p

Pull ups :

10xBW
9xBW ( wijdste grip )
9xBW
8xBW ( wijdste grip)
8xBW

Had maandag al wat pullups gedaan om op te warmen, best niet meer doen blijkbaar :o

Deadlift :

8x100
5x120
5x140
3x160
8x100

Incline DB press :

10x20
10x24
10x30
8x36
5x40

DB rows :

10x30
10x34
10x38

Flat BP :

10x60
5x100
5x100
5x100

Triceps db extension ( zonder steun )

10x24
10x28
10x34
10x34
9x34

En nog wat pushdowns. Gisteren na de training ook 5km weest lopen, wou nu eens sprinten had helaas mijn loopschoenen niet mee en het is ook echt geen goed idee om op kousen te sprinten :p. Anyway morgen weer gaan lopen en vanaf 13h weer vasten tot de dag erna :).

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 21:20 ----------

Jup. Ik ben de lange kerel met de short en op kousen. Net een uur of twee geleden gaan trainen.

In de topsporthal is het altijd een beetje zoeken :p

Kan het me niet meteen voorstellen :p. Let ook weinig op mensen eerlijk gezegd :'). Vind vooral de combinatie van trainen en muziek altijd heerlijk :p, dus ik let dan weinig op wat er om me heen gebeurd. Valt me wel op dat het weer drukker wordt.. De zomer is op komst waarschijnlijk. Wat heb je zitten trainen? Toevallig een rood t shirt aan?

Laatst bewerkt:
Nee, wit denk ik. En rugtraining (deadliften, rows, pullovers, die dingen...)

Muziek en die stats, dan denk ik dat ik wel weet wie je bent. Altijd marcelleke aan en oortjes in?

• #2.338
Nee, wit denk ik. En rugtraining (deadliften, rows, pullovers, die dingen...)

Muziek en die stats, dan denk ik dat ik wel weet wie je bent. Altijd marcelleke aan en oortjes in?

Toevallig ook goeie legs? :p. En in het begin ook wat powercleans gedaan? En je hebt een schema mee?

Yup :), altijd oortjes in en zo goed als altijd ''marcellekes'' aan idd :o.

Jammer dat ik geen student meer ben, kvond topsporthal nog cool :cool:
Veel grappige dingen gezien daar :D

Ook wel tof dat ge open staat voor vasten :)

• #2.340
Jammer dat ik geen student meer ben, kvond topsporthal nog cool :cool:
Veel grappige dingen gezien daar :D

Ook wel tof dat ge open staat voor vasten :)

Train er ook erg graag eigenlijk :). Kan je eens wat meer smijten met die gewichten. En na het trainen nog een toertje rond de watersportbaan lopen :D of wat sprintjes trekken op die piste die errond ligt. Alleen jammer dat het natuurlijk ook erg lijdt onder de aankomende zomer :p ( qua volk ). In de winter was het een stuk minder druk :D.

Uhu, vind het een erg handig systeem, doe het nu al zeker 1x pw,als ik echt weer wat scherper wil staan dan ga ik het 2x pw toepassen in combinatie met op onderhoud eten. 2 dagen vasten is al -7000kcals op een week :).

Hoe stel jij het nog btw? Foto gezien op fb waar je toch lekker droog opstaat :D. Kan je me btw eens een linkje geven van dat krachttrainingsgedeelte in waregem? Of iets meer info. Het zou me misschien wel wat zeggen om daar af en toe een training mee te pakken. Ik betaal nu ook nog erg veel voor 'oxygen' terwijl ik er mss 1, max 2x per week zit..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven