Gaat lekker!
Heb je ooit gekuurd ofso? Je bent namelijk streef voor mij (zoals ik al gezegd heb), maar ik blijf bij naturell dus wil weten of dit mogelijk
Zou maar stom zijn om hiervoor al te moeten kuren

. Als ik kuur moet ik gewoon 90kg aan 8% hebben , anders begin ik er niet aan

. Dus nee volledig naturell en thx

.
Ben je aan het cutten Bea? 2500kcals/kracht iets omlaag of ja minder 1RM attempts etc.
Yupyup, ben naar de 90kg gegaan dus ik wil nu weer even naar de 87. Merk ook dat het goed werkt voor mij als ik af en toe cut, ik ben er dan serieuzer mee bezig en op een of andere manier gain ik dan soms nog. + ik heb dan iedere keer die rebound denk ik

.
Het is eigenlijk de bedoeling om nu in 3 weken naar 87 te gaan en dan weer te builden naar 90 om dan uiteindelijk voor de zomer nog eens goed te cutten

.
er slingeren ergens wel 1,25's rond hoor, het is alleen vaak wat zoekwerk
en die kerel is nog doorgegaan tot 210kg squats, alleen wel heel beperkte rom. Waarschijnlijk ter ondersteuning van sprinten of een andere sport...
Ik zoek niet graag

. Train je er ook dan

? Ja ik dacht al zoiets, zie een andere kerel ook nog veel korte ROMS maken met veel gewicht. Maar zoals vermeld zijn benen mochten er zijn imo. En ik sukkel echt al tijden met mijn wheels dus misschien moet ik ook maar eens zoiets gaan proberen..
Hee superdude, moet jij je wheels niet meer laten werken? Hoe ziet je schema er nu uit? Vind dat je heel weinig voor de onderste helft van je lijf pakt vergeleken met schouders in je laatste train.
Hehe

, 2x pw legs en 2x pw schouders

. Rug ook vaak 2x en borst meestal 1x, borst is niet het probleem he

.
Had zondag ook nog getrained en gesquat op reps. Ik doe mijn best MC

maar er wil maar niet echt kracht inkomen. Ik vind het qua massa wel meevallen. Als ik train in mijn Basketballshorts heb ik altijd iets van k*t ze zijn te klein maar daarna moet ik me dan weer in mijn broek wurmen en vind ik het soms een beetje irritant

. Beetje een tweestrijd dus maar ik wil er wel sowieso meer kracht in...
Straks de training van vandaag neertypen, ga eerst mijn gerief klaarmaken en naar het vrouwtje, beetje cardio , jwz