MuscleMeat

Bea's log , reloaded

Gast ik woon in Utrecht, misschien is t wel een ex van me :p Kidding. Als je langskomt moet je maar een keer komen trainen hier dan, kost wel 12,50 maar hee als je dr dan toch bent :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.282
Gast ik woon in Utrecht, misschien is t wel een ex van me :p Kidding. Als je langskomt moet je maar een keer komen trainen hier dan, kost wel 12,50 maar hee als je dr dan toch bent :)

Nice :D, doubt it , ze is belg he :p, ze gaat gewoon "studeren" in Utrecht. Als ik ga laat ik je het zeker weten :). Zal wss wel eens gaan maar de kans is klein dat het volgende week al is. Ook niet veel zin om alleen te gaan dus moet nog ff vragen aan een maat ofdie meegaat :p.

Vandaag legs/schouders getrained. Ging nice, calves zullen weer pijn doen. Squat was ok maar nog niet echt terug op het oude niveau, alhoewel het er wel zit aan te komen. Ga wel weer trainingen posten als ik weer goed in mijn ritme zit :D.

dan kom je wel meetrainen in utrecht heh :p

• #2.285
Ait, terug in Gent dus terug beginnen loggen :D.

Laatste paar weken goed getrained, voeding zat half goed. Ben weer goed op het oorspronkelijk niveau gekomen, nu zondag 5*5*110 gesquat, wat goed is voor mijn doen :). Daar nu hopelijk 5*5*120 van maken binnen een goeie maand.

Anyway we zitten weer op kot, voeding is weer strak, deze week gaat sowieso wel goed. Heb ook nog niet echt weer les, heb trouwens iedere vrijdag vrij :D.

Vandaag dan in de topsporthal weest trainen, lekker oldschool :p. Vind het daar eigenlijk echt wel leuk trainen, was helemaal alleen :D. Schouders gedaan, alleen de zijkant wordt een beetje moeilijk :(.

Weet de gewichten ed niet goed meer ,nieuwe gym is dus andere gewichten ( zwaarder helaas lol? :p )

DB shoulder press :

• 10*22
  • 10*24
  • 10*28
  • 10*30
  • 10*24
  • 10*20
Standing MP :

• 10*20
  • 10*40
  • 10*50
  • 8*60
  • 10*40
  • 10*20
Side raises :

• 10*5
  • 10*7.5
  • 10*10
  • 10*10
  • 10*7.5
Best raar met schijven :o

Dan nog front raises , rear delts en upright rows gedaan. Kan het gewicht echt niet meer plaatsen, komt wel nog.

Redelijk goeie training wel, gewichten zijn daar op de een of andere manier gewoon zwaarder :o. Ga de smith wel missen, db shoulder press in de smith is altijd al een favoriet geweest. Maar als ik in de week hier train kan ik de vrijdag en in het weekend nog naar mijn oorspronkelijke gym. Bevalt me wel, ideaal om te deadliften en te squaten daar :).

DB oefeningen in de Smith? :p Lekkere schoudershit man, zowel qua volume als qua weights. Leuk dat je weer gaat loggen.

• #2.287
DB oefeningen in de Smith? :p Lekkere schoudershit man, zowel qua volume als qua weights. Leuk dat je weer gaat loggen.

Mp in de smith :p. Ja is wel wat wennen iig, heb ook geen hup :p. Normaal lukt 10*34 ook nog goed maar als ik ze zelf moet omhoog steken kan ik er maar 6 fso :p.

Had niet veel zin in de vakantie :p, te lui lol :). Ging ook alleen maar trainen, lopen en voor de rest films checken en naar maten toe. Nu ik weer op kot ( kamers in nl?) zit heb ik meer discipline :). Alhoewel ik wss in een studentenvereniging ga gaan dit jaar. Doop wordt zuipen maar daarna ga ik er gewoon naartoe met een jointje en mss nog iets extra :), ga iig geen 10 pinten per avond drinken :p.

Thx bro!

Good life :p Dat noemen we hier 'op kamers' idd. Jullie noemen kwark platte kaas toch? :roflol: Studentenvereniging kan heel mooi zijn en het is idd een kunst om geen bierbuik te kweken :P

• #2.289
Good life :p Dat noemen we hier 'op kamers' idd. Jullie noemen kwark platte kaas toch? :roflol: Studentenvereniging kan heel mooi zijn en het is idd een kunst om geen bierbuik te kweken :P

Ja kwark is platte kaas :D. Idd wordt hard :p, ik hoop iig dat het zal meevallen, ik ben sowieso geen die hard zuiper, ik kan het wel lol ( credits to spiermassa i guess?) maar ik doe het zelden. Ben meer voor een jointje en dan mss een pintje of 2-3 omdat het me kan smaken, maar daar hou ik het meestal bij. ( hopelijk kan ik eens aan GBL/GHB geraken dan hou ik het volledig alcohol-loos)

In het weekend is er altijd genoeg te doen maar in de week zou ik soms wel eens een avondje weg willen , heb vrijdag geen les.. Zit met een maat op kot maar daar heb ik eigenlijk niets aan als het op uitgaan aankomt :o, kerel heeft een gf en doet eigenlijk niets buiten bij zijn gf zitten :p.

Anyway gisteren chest en armen getrained, ga proberen neertypen wat het ongeveer was, is echt wennen met die nieuwe weights :

Incline DB press :

• 10*20
  • 10*26
  • 10*30
  • 10*36
  • 6*40
  • 10*28
  • 10*20
Flat BP :

• 10*60
  • 10*80
  • 3*100 :fu: , k*tbench :p, is echt klote om eruit te heffen, met deze pak ik ook echt geen 10*100 meer :(. Spotter zou wel serieus wat schelen in reps.
  • 10*60
Hoe ik het ook draai of keer :p, gewichten voelen echt zwaarder aan...

Dan nog wat machine fly's en pec dek :D. Geen idee meer van het gewicht, andere machines :).

Armen BB curls , dat ging dan wel op het normale niveau... :sd: en triceps extensions, klote, zit weer met wat pijntjes in mijn elleboog :(.

Triceps pushdowns gingen dan wel weer goed.

Meteen na het trainen daar mijn loopkleren aangetrokken en een toertje rond de watersportbaan gelopen ( 5km) was echt nice, ging supervlot ook.. Zeker voor herhaling vatbaar :D.

Voeding : Strikte shit :D. Weet nog niet wat ik vandaag ga doen, rustdag, spliffje roken. Maar kan evengoed zijn dat ik nog zin krijg om een beetje te gaan trainen. we'll see :). Strak even naar school voor onthaaldag.

Laatst bewerkt:
Hoezo de gewichten voelen daar zwaarder? Bij de bench kan ik het begrijpen omdat het suckt om uit te nemen zonder spotter, maar de rest toch niet? :D

En zou je u raises eventueel niet kunnen doen met die machine die uiterst rechts staat als je binnen komt in die kooi? Ik heb er daar dikwijls biceps mee zien doen met die kabels, dus als je zo een handvat op steekt moet je toch wel raises mee kunnen doen denk ik. ;)

Je kan veel zeggen maar qua bench ben je een strong motherf*cker.

• #2.292
Hoezo de gewichten voelen daar zwaarder? Bij de bench kan ik het begrijpen omdat het suckt om uit te nemen zonder spotter, maar de rest toch niet? :D

En zou je u raises eventueel niet kunnen doen met die machine die uiterst rechts staat als je binnen komt in die kooi? Ik heb er daar dikwijls biceps mee zien doen met die kabels, dus als je zo een handvat op steekt moet je toch wel raises mee kunnen doen denk ik. ;)

Tis ook gewoon wennen, bench is iig een stuk moeilijker :(. En de bankjes een beetje los etc.. Maar ik train er wel graag :D, bijna altijd zo goed als alleen en dan erna rond de watersportbaan lopen, love it :D.

Ja idd, nog niet aan gedacht om zo mijn sides te doen eigenlijk :), thx! Ga ze daar ook gaan meepakken, deed nu ook wat front raises en upright rows ,komt allemaal op hetzelfde neer eigenlijk.

Je kan veel zeggen maar qua bench ben je een strong motherf*cker.

Thx mc :D, alleen is 3*100 echt shit :p, maar ben zeker dat ik in mijn weekendgym nog wel aan de 8 kom xd.

• #2.294
Waarom zet je dan 10*100 neer? Je loopt de boel te motherf*cken!

All time maxes mc :D. Was ook uit de tijd waar ik nog echt veel benchte, doe nu veel meer incline DB presses en fly's. Beter voor mijn borst iig, bij bench haal ik echt nog veel uit mijn triceps. (+ moet borst/schouders in evenwicht houden, borst loopt snel voor ).

Nee ik bedoel niet in je sig gast, in je vorige training staat dat je 10*100 drukte :p

• #2.296
Gewoonte :roflol:

• #2.299
Legs, delts, triceps

Squat :

• 10*60
  • 10*80
  • 5*100
  • 5*100
  • 5*100
  • 5*100
  • 5*100
  • 8*80
  • 8*60
Best ok, vorige keer 5*110 gedaan maar was in andere gym, is nog allemaal wat wennen. Gewichten zien er wel bruut uit :D ( dikke blauwe 20kg schijven)

Leg extensions :

• 10*FS
  • 10*FS
  • 10*FS
  • 10*FS
En nog wat toe presses op de legpress.

Seated DB press :

• 10*18
  • 10*20
  • 10*24
  • 10*26
  • 8*28
  • 9*30
  • 10*20
Standing MP ( met clean ) :

• 10*30
  • 10*40
  • 10*50
  • 8*60
BTN Press ( standing ) :

• 5*50
  • 10*40
  • 10*30
Upright rows :

• 10*40
  • 10*40
  • 10*40
Rear delt fly's :

• 10*25
  • 10*30
  • 10*40
  • 8*50
En nog wat triceps werk en front raises. Triceps is nog altijd moeilijk , ellebogen blijven irritant doen maar het is op zich geen drama , met al die presses pak ik hem genoeg mee + hij overpowered mijn biceps normaal toch al :o.

Comment : Lekkere training, ontzie het mij altijd een beetje na het weekend maar ik geniet er weer enorm van als ik er dan uiteindelijk ben.

Het wordt dit jaar trouwens echt combineren. Gisterenavond nog wat gaan paffen met een maat, kerel krijgt telefoon, wij dan naar nog wat maten etc.. Was 1.30 thuis enkel wat gepaft en een glaasje rode wijn gedronken. Best ok dus. Nu woensdag, donderdag en vrijdag ook weer weg... Zolang ik het bij paffen hou ondervindt ik niets negatief qua training maar drank is gewoon klote :(.

Welke dag pak je hamstrings? Lekkere training verder Bea;)

Terug
Naar boven