- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gast ik woon in Utrecht, misschien is t wel een ex van meKidding. Als je langskomt moet je maar een keer komen trainen hier dan, kost wel 12,50 maar hee als je dr dan toch bent
![]()
, doubt it , ze is belg he
, ze gaat gewoon "studeren" in Utrecht. Als ik ga laat ik je het zeker weten
. Zal wss wel eens gaan maar de kans is klein dat het volgende week al is. Ook niet veel zin om alleen te gaan dus moet nog ff vragen aan een maat ofdie meegaat
.
.
.
.
. Daar nu hopelijk 5*5*120 van maken binnen een goeie maand.
.
. Vind het daar eigenlijk echt wel leuk trainen, was helemaal alleen
. Schouders gedaan, alleen de zijkant wordt een beetje moeilijk
.
)
. Ga de smith wel missen, db shoulder press in de smith is altijd al een favoriet geweest. Maar als ik in de week hier train kan ik de vrijdag en in het weekend nog naar mijn oorspronkelijke gym. Bevalt me wel, ideaal om te deadliften en te squaten daar
.DB oefeningen in de Smith?Lekkere schoudershit man, zowel qua volume als qua weights. Leuk dat je weer gaat loggen.
. Ja is wel wat wennen iig, heb ook geen hup
. Normaal lukt 10*34 ook nog goed maar als ik ze zelf moet omhoog steken kan ik er maar 6 fso
.
, te lui lol
. Ging ook alleen maar trainen, lopen en voor de rest films checken en naar maten toe. Nu ik weer op kot ( kamers in nl?) zit heb ik meer discipline
. Alhoewel ik wss in een studentenvereniging ga gaan dit jaar. Doop wordt zuipen maar daarna ga ik er gewoon naartoe met een jointje en mss nog iets extra
, ga iig geen 10 pinten per avond drinken
.Good lifeDat noemen we hier 'op kamers' idd. Jullie noemen kwark platte kaas toch?
Studentenvereniging kan heel mooi zijn en het is idd een kunst om geen bierbuik te kweken
![]()
. Idd wordt hard
, ik hoop iig dat het zal meevallen, ik ben sowieso geen die hard zuiper, ik kan het wel lol ( credits to spiermassa i guess?) maar ik doe het zelden. Ben meer voor een jointje en dan mss een pintje of 2-3 omdat het me kan smaken, maar daar hou ik het meestal bij. ( hopelijk kan ik eens aan GBL/GHB geraken dan hou ik het volledig alcohol-loos)
, kerel heeft een gf en doet eigenlijk niets buiten bij zijn gf zitten
.
, k*tbench
, is echt klote om eruit te heffen, met deze pak ik ook echt geen 10*100 meer
. Spotter zou wel serieus wat schelen in reps.
, gewichten voelen echt zwaarder aan...
. Geen idee meer van het gewicht, andere machines
.
en triceps extensions, klote, zit weer met wat pijntjes in mijn elleboog
.
.
. Weet nog niet wat ik vandaag ga doen, rustdag, spliffje roken. Maar kan evengoed zijn dat ik nog zin krijg om een beetje te gaan trainen. we'll see
. Strak even naar school voor onthaaldag.

Hoezo de gewichten voelen daar zwaarder? Bij de bench kan ik het begrijpen omdat het suckt om uit te nemen zonder spotter, maar de rest toch niet?
En zou je u raises eventueel niet kunnen doen met die machine die uiterst rechts staat als je binnen komt in die kooi? Ik heb er daar dikwijls biceps mee zien doen met die kabels, dus als je zo een handvat op steekt moet je toch wel raises mee kunnen doen denk ik.![]()
. En de bankjes een beetje los etc.. Maar ik train er wel graag
, bijna altijd zo goed als alleen en dan erna rond de watersportbaan lopen, love it
.
, thx! Ga ze daar ook gaan meepakken, deed nu ook wat front raises en upright rows ,komt allemaal op hetzelfde neer eigenlijk.Je kan veel zeggen maar qua bench ben je een strong motherf*cker.
, alleen is 3*100 echt shit
, maar ben zeker dat ik in mijn weekendgym nog wel aan de 8 kom xd.Thx mc, alleen is 3*100 echt shit
, maar ben zeker dat ik in mijn weekendgym nog wel aan de 8 kom xd.
Waarom zet je dan 10*100 neer? Je loopt de boel te motherf*cken!
. Was ook uit de tijd waar ik nog echt veel benchte, doe nu veel meer incline DB presses en fly's. Beter voor mijn borst iig, bij bench haal ik echt nog veel uit mijn triceps. (+ moet borst/schouders in evenwicht houden, borst loopt snel voor ).Nee ik bedoel niet in je sig gast, in je vorige training staat dat je 10*100 drukte![]()
, damn, wss uit gewoonte :'). Ff editten, was dus maar een shitty 3x100, k*tbench + geen spotter achjah
.
( dikke blauwe 20kg schijven)
.
.