XXL Nutrition

Bea's log , reloaded

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.301
Welke dag pak je hamstrings? Lekkere training verder Bea;)

Niet veel eigenlijk, ik haat die hamstringsmachine :p. Ga wel altijd goed diep bij het squaten, ik hoop dat ik mijn hamstrings genoeg aanspreek.

Misschien toch eens wat lunges erbij gooien, die doe ik een stuk liever dan die stomme hamstringmachine :D

Thx bro :)

Liep btw een mooie chick rond ook, sowieso dat ik nu iedere maandag op dat uur ga gaan :D.

• Like
Waarderingen: KEUN
Ach je leeft maar 1x, studententijd is 1 vd mooiste tijden in je leven, alcohol + een goed feestje > paar gram spiermassa.

• #2.303
Ach je leeft maar 1x, studententijd is 1 vd mooiste tijden in je leven, alcohol + een goed feestje > paar gram spiermassa.

Akkoord brah :), alleen zijn er andere zaken ( ik doel dan op GHB/GBL) die de positieve effecten van alcohol hebben en de negatieve niet :p, ik geraak er alleen niet aan :(. + ik geniet nog altijd erg veel van mijn spliffs :D.

Drink sowieso graag een pint af en toe, maar we moeten eerlijk zijn dat de katers het soms echt niet waard zijn, af en toe ok, maar als je tot 3x + pw weggaat is het het echt niet waard imo.

Dat is waar. Ik heb zelf ook altijd heel erg last van katers, vandaar dat ik het meestal bij 1x veel drinken houdt en ook uitga + een keertje rustig 6 biertjes ofzo.

Akkoord brah :), alleen zijn er andere zaken ( ik doel dan op GHB/GBL) die de positieve effecten van alcohol hebben en de negatieve niet :p, ik geraak er alleen niet aan :(. + ik geniet nog altijd erg veel van mijn spliffs :D.

Heheh ja eigenlijk is dat wel ideaal als bb :D

Lekker gewicht op die mp zo nog na die dbpress.
En heerlijk zulke grote schijven, dat vind ik altijd nog het fijnst :)
Vind het volume voor de benen wel wat aan de lage kant.

En keep us posted about the chick ;)

• #2.306
Dat is waar. Ik heb zelf ook altijd heel erg last van katers, vandaar dat ik het meestal bij 1x veel drinken houdt en ook uitga + een keertje rustig 6 biertjes ofzo.

Vroeger was het bij mij ook zo, alleen zijn die 6 biertjes verandert in een jointje of 2 :').

Heheh ja eigenlijk is dat wel ideaal als bb :D

Lekker gewicht op die mp zo nog na die dbpress.
En heerlijk zulke grote schijven, dat vind ik altijd nog het fijnst :)
Vind het volume voor de benen wel wat aan de lage kant.

En keep us posted about the chick ;)

Weed vind ik ook echt prachtig voor BB'ing :p, heb er nog totaal geen negatieve kanten aan ondervonden, motivatie heb ik genoeg dus die vermindert niet :). Maar GHB/GBL is gewoon de ideale oplossing :p. Hopeijk geraak ik er nog eens aan.

Vet idd, vandaag DL'en gaat er ook weer bruut uitzien :D.

En het is idd aan de lage kant maar ik probeer ze altijd 2x pw mee te pakken.

Haha I will bro :)

Ooooh ja 2x per week is veel dan is het wel goed zo ja.
Wat misschien ook leuk is als je dan in die week 1xtje massa en 1xtje kracht doet. Vond ik zelf althans wel lekker.

Nu pak je lekker 5x5je op squat + wat assistance, dat is dan kracht, en dan een andere training echt veel volume en laag gewicht (echt op de uitvoering). Dan deed ik meer hypertrofie squat stijl en ook veel machines met korte pauze.

Nou had ik zelf dat ik daar eigenlijk niet echt goed van kon herstellen, zo'n highvolume massatraining voor de benen kostte mij soms meer dan 4 dagen voor herstel. Maar als je lichaam het aankan is dat echt een superlekkere methode.

• #2.308
Srry voor het weinig posten guys, heb het nogal druk met trainen en school. Vorige weken redelijk wat weggeweest, niet dat ik er veel van ondervonden heb maar had het weer even gehad met weggaan, vorig weekend ook ziek geweest ( nu nog altijd iets of wat van een verkoudheid). Maar moet zeggen dat alles qua trainen eigenlijk wel goed gaat.

Vandaag 10x100, 5x120, 5x140, 3x160 en 1x180 gedeadlift :D

Alles van voeding etc zit dan ook wel strak imo. Hardlopen gaat ook goed, onlangs 8km gelopen in 38 minuten dacht ik. En gisteren ook weer vlotjes 5km :). Krijg wel weer wat last van shin splints :(

Anyway alles gaat lekker :D

Lekker hoor die deadlift. Toch even een evenaring van je PR!

• #2.310
Nog maar eens een updateje geven. Kort samengevat, **** examens :D.

Was dus nog altijd goed aan het trainen, denk een dikke 88kg bij 11%bf :). Krachtstats gingen vooral qua schouders en squat goed, BP iets minder maar die loopt toch voor :D.

Helaas heb ik nu voor de eerste keer sinds tijden alweer een volle week niet getrained :o , het is echt niet mogelijk met die examens. Normaal kan ik nu donderdag wel weer eens gaan trainen. Voeding is ook shit :p. Na de examens ook op skireis dus het staat allemaal op een wat lager pitje zeg maar :).

Plan is dan om na die skireis mijn kg's terug te pakken als ik er verloren ben. Dus proberen op mijn manier terug naar die 88kg te cleanbulken. ( mijn manier zijnde een semie-bb'ing gericht schema aanhouden :p ) En eenmaal aan die 88kg ga ik waarschijnlijk ook het stop-eat principe toepassen en mijn bevindingen hier weer neertypen :).

Doel is in het algemeen eigenlijk aan krachttraining blijven doen, conditie op peil houden, mijn huidige shape zo goed mogelijk blijven behouden ( vooral dan die voor de examens) en voor de rest gewoon een leuk leven leiden. Ik stap iig even af van het meer massa = beter - principe.

Hier nog even een pic van in de examens :

el9xqb.jpg

Grtzz :D

Omg, Bea is alive :D Verwend nest ook met je caffeine-abs! Leuk dat je weer gaat loggen, wil je 'jouw manier' en t stop-eat principe eens toelichten?

Ok dan en un die massa erop knallen !! :cool:

Goed om weer wat van je te horen kerel. Keep moving foward ;)

*kuch*

Oei, pardon ;)

*bump*

Moest toch effe zeggen dat je fysiek wel zeer netjes is, toch wel streef voor mij.

Ben je nog altijd van plan om bij de politie te gaan om dan later bij het speciaal interventie team terecht te komen?

• #2.316
*bump*

Moest toch effe zeggen dat je fysiek wel zeer netjes is, toch wel streef voor mij.

Ben je nog altijd van plan om bij de politie te gaan om dan later bij het speciaal interventie team terecht te komen?

Thx :).

Nope, heb testen gedaan en was gebuisd op de psychologische test. Ben daarna financie- en verzekeringswezen gaan studeren. En ik geraak er zonder veel problemen door + het interesseert me wel. Het speciaal interventie team was een droom, dat wel :). Ik zeg nooit nooit natuurlijk, kan na mijn studie nog altijd eens proberen. Alleen zeggen de andere jobs bij de politie mij weinig en daar moet je toch eerst beginnen wil je ooit bij dat team geraken.

Loggen schiet er ook weer bij in :p. Zit nu tegen de 90kg aan, vp 12-13% , gaat nu toch richting de 13 denk ik. Ben het boek eat-stop-eat van brad pillon aan het lezen. Heb me de laatste tijd ook iets teveel laten gaan qua eten/feesten/drinken, etc.. Niet dat ik dat erg vind, doe dat af en toe maar ik ga nu toch richting de 90kg en mijn bf% is iets gestegen dus vanaf maandag begin ik toch weer met een lichte cut van 2 à 3 weken. Na morgen beslissen of ik het via het eat/stop-eat principe ga doen. En dan misschien weer wat loggen :).

Haha, jammer dat je geen ecto bent, dan zou je die abs makkelijker hebben behouden :p
Wel lekker zeker, het chille leven.

Anders kun je misschien ook zo doen, gewoon wel zo hard mogelijk blijven trainen (want trainen is toch wel leuk) en met voeding rustiger aan. Zo kun je het ook nog wel goed blijven vasthouden.

• #2.318
Haha, jammer dat je geen ecto bent, dan zou je die abs makkelijker hebben behouden :p
Wel lekker zeker, het chille leven.

Anders kun je misschien ook zo doen, gewoon wel zo hard mogelijk blijven trainen (want trainen is toch wel leuk) en met voeding rustiger aan. Zo kun je het ook nog wel goed blijven vasthouden.

Abs zijn er ook nog altijd hoor :p. Zeker als ik ze opspan. En blijf ook echt relatief droog als ik kijk naar wat ik allemaal binnensteek :'). Het gaat hem meer om de ''vrees'' van als ik zo door blijf doen dat ik dan toch misschien naar de 15% zou gaan. ( Ja ok nog altijd niet zo heel erg veel, meer voor mij is dat echt teveel :p ).

Is zeker lekker :), en het moet ook af en toe. Het gaat er voor mij vooral om dat ik een goeie balans vindt. Nu is het ook gewoon ideaal om zeker 1,5 week te cutten tot 22 maart, dan een goed feestje staan dus daar nog even all-out en daarna gewoon nog 1,5 week verder doen. En dan zien we wel weer. Als het bf% weer naar de 10-11% is heb ik weer wat marge.

Daar ligt het probleem nooit bij mij :o , ik stop echt nooit met trainen en ga ook altijd zo hard mogelijk. Trainen is mijn grootste passie, er zijn niet veel dingen die ik liever doe. Ik train ook altijd minimum 3x pw. Het eten en alles errond daar heb ik veel meer moeite mee :o. Maar vanaf maandag pakken we dat dus weer wat serieuzer :).

• #2.319
Seated Barbell press ( zonder steun ) :

20x20
10x40
10x50
8x60
3x70
5x60
5x60
5x60
10x40

Squat :

10 x 60
10 x 80
5 x 100
5 x 100
5 x 100
10 x 80

Lukt me toch altijd een stuk beter met riem. En er is weer werk aan, qua kracht dan, massa valt best goed mee :), kan al niet zo goed meer in bepaalde broeken.

Leg extension :

10x120
10x120
10x120
10x120
10x120
Standing toe presses :

12x140
12x140
12x140
10x140

Upright rows :

10x 30
10x 40
10 x 40
10 x 40

Side raises ( met schijven )

10 x 10
10 x 10
10 x 10

Dan nog wat rear delts met reverse fly's en face pulls voor achterkant schouders, setje of 8 in totaal.

Biceps curls ( zittend , zonder steun )

10x 18
8x 20
10 x 20

+ nog wat wrist curls en toe presses :).

Ook bezig met eat stop eat sinds gisteren, dus van zondag 1.30 niet gegeten tot vandaag 1.30, lukt me eigenlijk gemakkelijk als ik die uren neem.

Voeding vandaag : 1250-1300 kcals met 115 gram eiwit ( helft nog van het normale, door die eat/stop/eat )

Goed begin :), delts gaan lekker, squat as usual wat minder. Maar krijg ook helaas mijn riem er niet meer bij in mijn boekentas :p.

Ah je logt weer regelmatig:D
1250-1300 cals is diep man... ik cut op 3000+ :p

Terug
Naar boven