Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mag idd zeker weer tevreden zijn met die training van gister!
Btw, misschien al ergens vermeld... doet je vriendin ook nog iets aan sport, kt, rennen...? Wat vindt ze er van?
. En op maandag doet ze nu ook Zumba. Maar harde cardio zoals lopen is niet doenbaar met haar rug , fietsen ook niet. Bij de liggende fiets in de gym heeft ze wel geen pijn. En zwemmen doet ze ook weer af en toe. Het komt weer wat op gang maar ze moet voorzichtig blijven met haar rug.. Hernia's zijn geen lachertje en zeker niet op die leeftijd. (16-17jr).
nee, hernia, is inderdaad serieus zwaar Ka U Thee! En idd... dat is wel heel jong. Fysio was laatst bij mij bang voor een hernia en die vond 31 ook erg jong... kun je nagaan (heb gelukkig geen hernia). Inderdaad wel goed om met kt de rug te versterken... fysio had het over ook over versterken van de 3 b's buik billen benen, eigenlijk alle spieren om de rug, ook voor stabiliteit.

. Alles van beneden moet naar boven omdat ze parket gaan leggen.
Ik weet niet wat hoe en wat alles is, maar eum... dat lijkt mij ook een soort van training hoor
Hey veel plezier daar in Frankrijk!

Fijne vakantie en geniet van je rust.. want als je terug komt verwacht ik weer bikkelharde trainingen![]()
!
. Het was trouwens veel te warm , 38° in de schaduw... Ben nog nooit zo bruin geweest. Ben daar ook 2x weest lopen , ziek imo , die bergen omhoog zijn zo dodelijk. En af en toe wat chin ups , maargoed twas vakantie dus veel junk , niet veel doen = 83->85kg. Alhoewel ik denk dat ik al 84kg woog toen ik daar toe kwam.
)
Lekker bezig en je hebt wel veel oefeningen maar je traint ook fullbody zeker![]()

Damn veel oef maat! Zolang je lichaam het trekt blijven gaan!
, het blijft allemaal goed gaan
Thx!
. Ik blijf echt sukkelen met squatten.
.
. Maar kzal aan hem vragen om mee te gaan , zwaar trainen en dan nog wat opruimen en lichten hangen.Benen vandaag :
Squat :
En een dikke fail op de 2x110 , maat hielp , dus ik denk ik ga echt goed diep gaan maar het is me niet gelukt
- 5*50 FullSq
- 5*60 FullSq
- 5*80 FullSq
- 4*100 Parallel
- 1*110 Parallel
. Ik blijf echt sukkelen met squatten.
Legpress :
Seated legpress :
- 10*100
- 8*140
- 5*180
- 5*200
Leg extension :
- 10*50
- 10*100
- 8*170
- 5*213
- 10*213 ( snelle reps maar met duwen op de knieën , geforceerd maar voel het wel lekker)
Leg curl :
- 10*40 one leg
- 10*80
- 8*120
- 5*135 FS
En dan nog wat buikspieroefeningen , hanging leg raises, crunches etc.
- 10*50
- 8*80
- 5*100
Mijn hams doen echt pijn. Ook door het lopen+ benen trainen. Ik hoop dat ik kan lopen morgen , maargoed ik ga mezelf wel verplichten.
Benen blijven moeilijk , morgen hopelijk UB met DL erin. Moet ook wel bij mijn neef zaaltje helpen opkuisen voor onze verjaarsdagsfuif van vrijdag. Maar kzal aan hem vragen om mee te gaan , zwaar trainen en dan nog wat opruimen en lichten hangen.
Nu op naar de kasteelconcerten ( iets in Waregem , gewoon caféetjes doen, bijna niet drinken :') )
Laturzz

, wel beetje veel gedronken , beetje licht, geen kater enzo , het was dus niet erg :'). Tot 1-2u gebleven.
. Die al een week of 2-3 niet meer getrained heeft , nuja als het schooljaar weer begint zal dat wel verbeteren.
, de 150 ging dan ook niet meer , misschien door dat het op het einde van de training was. Echt balen, ben beginnen schoppen tegen de gewichten
, mjah volgende keer beter)
)
. Cardio , 5km fietsen naar de gym , 9km terug ( dankzij mijn neef) en nu nog een km of 8 fietsen , 4 door en 4 terug. Morgen lopen.
.