MuscleMeat

Bea's Logje :D

Ano_1991_9

Huge Freak
uitgeschakeld
10 media-items
Waardering
445
Lengte
1m87
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
Ik ga denk ik ook maar eens een logje beginnen.
Stats atm : 1m85 , 78.8kg. bf rond de 10% ( kotjes beginnen weer mooi terug te komen)

Status : Cleanbulk

Foto's :

BDB

359lglw.jpg

2qn2k5w.jpg

2vnj4gk.jpg

250nz1h.jpg

Hopelijk zijn jullie iets wijzer :P

Laatst bewerkt:
Succes Bea.

Succes; wat zijn je krachtstats ongeveer?

• Topic Starter Topic Starter
Thx , krachtstats staan in sig , en met deze update ben je mss ook weer een beetje wijzer :)

19/12/08

Eerst 4km gelopen , ging best chill aan 12-14km per uur. Goed opgewarmd en dan de training :

Flat BenchPress :

10*47
7*67
5*77
4*87
2*91
7*77
8*67
12*47

Dumbbell fly's :

10*14 (per hand)
10*16
8*18

Schouders :

Side raises :

10*10
9*10

uptight row :

9*36

Military Press :

10*36

Behind Neck Press :

7*36

Begon imo beetje moe te komen , zit ook beetje in de cut dus heb niet echt energie over , maar moest natuurlijk nog triceps.

Triceps :

Single hand triceps extension

10*12 (links)
10*12 ( rechts)
7*12 (links)
7*12 ( rechts)

Redelijk uitgeput hier dan gewoon nog Triceps pulldown , maar met een rekker geen gewicht dus.

Maar geloof me vrij dat ding spant goed :D

20*rechts en 20*links

Dan naar binnen en lekkere boterham met kippewit gegeten :D

Vanavond nog kwark en dan voor het slapen die abs nog eens laten afzien.
Wel naar sunparks dit weekend :( = niet trainen maar dan gaan we maandag weer eens goed deadliften :D

als je in de cut zit waarom pak je dan pas je mil press en neckpress op het eind , dit zijn toch echte compounds

Zou dan hacksquats doen als je geen squatrek hebt. Daarnaast nog wat lunges met DB's en miss. ook DB SL-deadlifts.
Je MP is erg laag.

Gaat lekker hier.

Succes met je log! Ik vind je MP in verhouding niet heel laag trouwens.
Mits zeer strikte uitvoering.

Nice datje ook logje hebt!

Ga nog eens updaten , ga nu dus naar een gym. Kan ik dus ook mooi alles opschrijven.

Ben er meteen weer hard ingevlogen , mijn neef gaat mee ( Michiel Bearelle ) en hij begint net dus doen we gewoon full body.

Maandag en Woensdag getrained alleen weet ik er niet zoveel meer over maar de trainingen zijn gelijkaardig aan degene van vrijdag.

Dus vrijdag 9/01/09 ( trainingen van ma en woe zijn identiek alleen nog iets zwaarder)

Borst :

BP :

10*40
10*50
8*60
5*80
2*90
4*80
8*60
10*50

Blijf last hebben van blessure , mrjah don't care

Pec deck :

10*15
8*25
8*30
5*35

Dumbbell fly's :

8*14
8*16
6*18

Cable cross over :

10*20
8*25
8*30
5*35 ( per hand dus )

Schouders :

Side raises :

10*9
10*11
8*13

Shoulder press , dumbbell pres dus :

8*16
8*18
6*20

Die van 20 zijn imo echt zwaar..., en ik zie er het me toch niet veel nadoen in de gym.

Dan nog schouders met machine :

oefening is beetje identiek aan side raises denk ik.

10*25
8*30
8*35
5*40

Rug :

Lat pully , wide , voor de nek

10* 35
8*45
8*50
7*55
6*65
7*55
8*50
8*45
10*35

Lat pully , behind the neck = idem als voor de nek :P , vraag me af wat het beste is..

Dan nog machine die gelijk staat aan BORS :

10*20
10*35
8*45
6*50
5*60
4*70

Machine voor de lats , al zittend en dan het gewicht naar je toe trekken.

10*30
8*45
8*55
8*60
5*70

Deadlift :

5*70
5*80
4*100
3*110

Ik blijf blijkbaar de enige daar die deadlift doet.. all eyes on me xD

Benen zijn maandag getrained met squat , leg extensions etc , ben ook de enige die squat lol :P

Triceps :

Pulldowns :

10*25
8*35
8*40
8*45
5*50
3*60

Dan nog pulldowns met een touw , legt meer nadruk op een van de 3 spieren , vraag me nog niet welke :P

10*25
8*35
8*40
6*45
4*50

Biceps :

Hammer curls :

10*18
8*20
8*22

Dan euhm biceps curls met stang , via machine :o

10*25
8*35
8*45
5*50

Biceps curls met ez curl bar

8*26
8*35
6*44

Dan nog wat buikspieren om af te ronden.

Was best zware training omdat het de 3rde was deze week. Nochtans echt goed gegeten , ik startte de week met 80kg , vrijdagochtend had ik 80.9kg. Een zeer strike clean bulk bezig. Dus ik d8 gaat lekker.

Nu sta ik vandaag op : 79.9... , weet imo niet hoe het komt en weet ook niet wat ik ervan moet denken :P

Achjah :)

Kreeg btw nog compliment van een kerel uit de gym , oudere gast die zei dat ik hard trainde en macht had. Mrjah dr zitten gewoon niet veel mensen daar die echt hard trainen xD Heb mss al 2 man gezien waarvan ik zeg wow :')

Ow jah ben nog vergeten : Shoulder shrugs :

Dumbbell shrugs , 28kg per hand 10x ( dumbbells zijn op at 28kg :(

En dan nog barbell shrugs : 70kg x 8

Dit is toch overkill? Allemaal in 1 training? WTF! wel netjes maar.. WTF?

Dit is toch overkill? Allemaal in 1 training? WTF! wel netjes maar.. WTF?

Bwah , heb er zo 3 achter de rug. Ik voelde dat het gisteren wel wat minder ging dan de 2 andere dagen maar toch. Spierpijn valt weer goed mee. En ik doe het allemaal in 1.5u.

Zal dit maar zien als compliment xD

Ik zeg het nu maar vast, last hebben van een blessure aan je schouder en gewoon doorgaan 3x p/w zwaar trainen is vragen om problemen, je bent nog jong dus ik zou maar voorzichtig doen.

Ik zeg het nu maar vast, last hebben van een blessure aan je schouder en gewoon doorgaan 3x p/w zwaar trainen is vragen om problemen, je bent nog jong dus ik zou maar voorzichtig doen.

Blessure zit eerder aan de borstspier.
Maar ik snap wel wat je bedoelt. Alleen zit het zo dat ik rond de krokusvakantie een week naar Rome ga = geen training. Daarna 3weken uit door operatie aan mijn oor = Geen training , wat dus een maand geen training betekend. En mijn bedoeling is dus van nu in de 2-3 maand die komen nog zoveel mogelijk te gainen. Wel met clean bulk , hou niet van een echt zware bulk met alles erop en eraan. En dan in die maand is die blesure hopelijk herstelt.

En daarna begint de cut :') . Ik doe het ook rustig , normaal zou ik 100drukken maar de pijn is niet te harden dan.. Heb ook alleen maar last bij borsttraining.

nieuwe pics in beginpost btw :)

machine's zijn totaal iets anders dan trainen met bb's of db's - de bor moet je gewoon los doen en niet in een machine dan ga je toch bepaalde spieren niet trainen - machine side raises ( hier kan je best veel pakken , maar doe je een stricte side raise met db's , dan zal je het verschil merken - nette training man

machine's zijn totaal iets anders dan trainen met bb's of db's - de bor moet je gewoon los doen en niet in een machine dan ga je toch bepaalde spieren niet trainen - machine side raises ( hier kan je best veel pakken , maar doe je een stricte side raise met db's , dan zal je het verschil merken - nette training man

Key thx , BOR pak ik er dan weer afzonderlijk bij ook :). Bij side raises doe ik ze beiden. Vindt machines wel handig. Maar ktrain ook nog zoveel mogelijk met losse gewichten en barbells. Imo meer dan de meesten die daar trainen.

Niemand die squat en deadlift..

Klinkt als een p*ssy gym :D

Terug
Naar boven