MuscleMeat

Beast's Log Summer 2010 !

Lekker spul he, vind ik ook !

Het is trouwens een lekker zooitje bij jou thuis of niet beast?:P

• Topic Starter Topic Starter
Neh, alleen deze kamer, en ik had net men sporttas leegemaakt op die zetel!

Schouders en rugdikte zijn erg netjes!

Misschien dy rows voor de lats? Pak je volgens mij vooral het onderste deel mee.

Ik heb ook een hoge aanhechting idd, ik doe al lang men best om men lats onder wat wijder te maken , maar is ook een beetje genetisch denkk. zal mettertijd wel wat verbeteren.

Nu iets anders...

Ik zit met een probleem, gisteren na het douchen was ik me aan het afdrogen en ik kwam over men navel en die voelde geirriteerd... ok niks aan de hand, even later voel ik eraan , en het voelt alsof men navel wat dikker was als anders ...
Ok raar dacht ik, niks aan de hand... nu vandaag voelt die nog wat meer geirriteerd en ik voel dus duidelijk dat die meer naarbuiten steekt als anders. dus even men moeder een kijkje laten nemen (verpleegster) en ze zegt dat er een kans is dat ik door het zware trainen een navelbreukje heb opgelopen wat nu in het beginstadium zit ...

Ik ga morgen even bellen om een echo te laten nemen, maar als het negatief uitdraait en het is werkelijk een navelbreuk zit er wel niets anders op dan opereren en dan ben ik een aantal weken uit de running! Dus fingers crossed , maar zoals ik het nu voel en het eruit ziet (voor mij dan want je ziet eig niks langsbuiten) gaat het weer negatief uitdraaien zoals bij men liesbreuk 2.5j geleden !

Pff kloten bro... Hopen dat je er op tijd genoeg bij was zodat het niet helemaal doorzet..

navelbreuk WTF... ?
Nog nooit van gehoord. Hoe krijg je zoiets?
En ik die dacht dat die knoop die ze erin leggen wel stevig was...

Ben dokter geweest daarjuist...

Kleine navelbreuk dus :( , het was een kleine, dokter zei da ik me nie meteen zorgen moest maken van operatie ma da ik wel wa moest oppassen met zware dingen tillen (DUDE are you kiddin me :D)

Hij zei kijk het ff aan, moest ge verschil merken komende tijd , gaat het toch een operatie worden en dan is het 8-12 weken niet sporten :mad:

Dus ja nu ben ik wel lichtjes gedemotiveerd! Als het toch zo is, dan moet ik het in okt/nov ma laten opereren ma nu echt NIET!

Vervelend maar gelukkig is het een kleine ;)

Zojuist Chest getraind!

Jeppe en Aron waren komen trainen! Allebei Monsters offcourse, Aron noem ik niet voor niks Von Delt :D

Incline DB press:

20 x 20kg
15 x 32kg
12 x 40kg
7 x 50kg
6 x 50kg

Incline DB Fly:

15 x 20kg
10 x 32kg
10 x 32kg
12 x 20kg

FF tussendoor 15 x 32kg Flat DB press gevolgd door 12 x 80kg Decline bench

Hammer Strenght Chest Press:

12 x 35kg/kant
10 x 45kg/kant
8 x 45kg/kant
10 x 35kg/kant

Peck Deck:

15 x 35kg
15 x 40kg
15 x 40kg

Veel Squeezen en half/heel reps enz voor blooooood in the muscle te pompen

Triceps:
V bar pushdown:

15 x 25kg
15 x 25kg

Dipmachine Technogym:

15 x 100kg
15 x 100kg
15 x 100kg

One arm DB extension:

15 x 12kg
12 x 14kg

Wide grip Dips

12 x BW
12 x BW
10 x BW

Alles pumped and waisted!

Kon je ze nog een beetje bij benen dan ?

nette training:thumb:

Lekkere training!

Beast is best sterk hoor, zit nu ook vrij laag en vet en kcals dus da scheelt ;) Ik zit ook op dieet dus 54 is ook de max nu zowat....Aron is buiten categorie qua kracht :D

****ing warm in die gym trouwens hehe!

Enneuh goeie shape maat, nog ff doorbijten en nog wa dieper gaan ;)

Edit; maar aron fret als een zwijn, das normaal da die zo sterk is hahaha :p

Laatst bewerkt:
Lekkere training!

Beast is best sterk hoor, zit nu ook vrij laag en vet en kcals dus da scheelt ;) Ik zit ook op dieet dus 54 is ook de max nu zowat....Aron is buiten categorie qua kracht :D

****ing warm in die gym trouwens hehe!

Enneuh goeie shape maat, nog ff doorbijten en nog wa dieper gaan ;)

Thanks!

Moet wel zeggen, u krachtstats zijn allemaal vertellens waardig, superstrict hoe gij alles uitvoert en slow on the way down en the way up! echt netjes dan die weights verzetten!

Ja gym is voor kapot te blijven :D en tis tans geen klein bekrompen kotje!

Ik ga deze week nog 3 x cardio doen en de komende paar weken proberen strepen te trekken overal :D

Ja die Aron, ma geef toe , met zo delts ,armen en chest verwacht ook da die de zwaarste dumbbells in de keet pakt haha

Laatst bewerkt:
Niet echt ,Jeppe pressed 54 DB's voor 10 reps en laat ze echt supertraag zakken, Aron pressed easy 10x62kg DB's voor reps :D

Gasten zijn ook allebei een stuk groter dan mij ! Duidelijk zichtbaar :D

Damn, ik ben eens een paar dagen geblesseerd en ik mis blijkbaar weer alles.
Die training had ik wel effe willen zien.

Hehehe, strepen..

Ik was gisteren aan het puffen tegen da rek waar die ez barbells liggen. Hoor ik u ineens zeggen tegen biggie: hey, ziet ge die SJJTREEPEUH? :D

moet wel heerlijk zijn om zo te trainen ...

Hehehe, strepen..

Ik was gisteren aan het puffen tegen da rek waar die ez barbells liggen. Hoor ik u ineens zeggen tegen biggie: hey, ziet ge die SJJTREEPEUH? :D

Biggie Ownage noem ik da :D

Seg en maat, mijd ge de zon express of is da door examens :p ?

Terug
Naar boven