Fitness Seller

Beast's Log Summer 2010 !

Hallo Beast,

Ziet er erg goed uit, een streeffysiek voor mij! Ziet er allemaal erg goed en verzorgd uit!

Greets

Nobody gives a shit about weight when they see your shape :D

Zoals ik al eerder heb gezegd, ik ben sterk genoeg , ik intresseer me de ballen nog aan sterker worden , tis natuurlijk leuk bepaalde mijlpalen qua kracht te behalen ma ik heb na jaren trainen meer nadruk gelegd op spiergroei en ontwikkeling dan kracht...

Idd het is leuk om met zware gewichten te trainen... Maar de shape waar je mee rond loopt is veel belangrijker!

Als je met zware gewichten wil trainen kan je beter modder vet worden.. :P

Ff abo genomen!

• Topic Starter Topic Starter
Idd, en eerlijk, ik voel me ook lekkerde nu ik een tijdje hoog volume train en niet elke training probeer om méér en méér te pakken! Ik heb ook al maanden geen last meer van pijntjes enz

Natuurlijk doe ik hier en daar wanneer ik er zin in heb nog es een goeie heavy oef zoals men military press en decline bench press, die oefeningen liggen me ook supergoed en daar heb ik totale controle over het zware gewicht!

ik zie zoveel gasten side raises, front raises, bicep curls enz doen met gewichten die ze eigenlijk verre van aankunnen , is gewoon zonde van de tijd die je in de gym doorbrengt en zorgt alleen maar voor die illusie dat je vooruitgang boekt!

Trouwens dat hoge volume onderschat iedereen, voor al die setjes en supersets na mekaar te doen in 1 training met gemiddelde gewichten moet je ook een hoop kracht bijhebben anders maak je zo een training niet eens af!

Helemaal waar beast, voor de moment train ik ook liever hoog volume, supersets en dat is inderdaad niet te onderschatten !

Men pa had ne nieuwe cam gekocht, 14 megapixels dus ik ff bloes uitgegooid en een back shot gemaakt.
Ik stond wel nie echt recht ervoor en heb onderrug nie aangespannen, twas meer een probeer pic , kzal van de week wel nieuwe schieten nu we ne goeie cam in huis hebben!

Ongetraind offcourse unpumped...

jt4awg.jpg

Laatst bewerkt:
ge-wel-dig!:woot:

Khad eerlijk gezegd het idee dat men rug droger stond als dit, ik vind em nog redelijk vochtig overkomen... in de gym lijkt het allemaal beter eens het pumped is vol aders enz. nog een % of 2 eraf en wat meer letten op detail met poseren is de boodschap !

Moet wel zeggen dat men onderarm trainingen wel duidelijk te zien zijn in men back shots, ik heb er meer als 2cm bijgekweekt sinds vorig jaar en men bovenarmen zijn quasi the same als vorige cut. Is van al die Heath filmpjes te zien dat ik obsessed ben geworden door big forearms haha

Laatst bewerkt:
Khad eerlijk gezegd het idee dat men rug droger stond als dit, ik vind em nog redelijk vochtig overkomen... in de gym lijkt het allemaal beter eens het pumped is vol aders enz. nog een % of 2 eraf en wat meer letten op detail met poseren is de boodschap !

Zoals jezelf al zei in je vorige bericht is dit koud genomen en dat moet je natuurlijk meenemen in je beoordeling. Uiteraard slaat deze zin van me nergens op want ookal was dit na het trainen dan doe je je naam alsnog zeer zeker eer aan!!! :p

Hier komen vooral uw delts goed op uit, rug helemaal nie. Het lijkt alsof ge een superhoge latsaanhechting hebt en dan gewoon recht naar onder. Als ge dan uw rug irl ziet is het toch heel anders.

even off topic: wa zegt uwe pa daarvan van bodybuilding en van die foto's maken?

grtz

dat zijn toch geen normale schouder meer :|

Hier komen vooral uw delts goed op uit, rug helemaal nie. Het lijkt alsof ge een superhoge latsaanhechting hebt en dan gewoon recht naar onder. Als ge dan uw rug irl ziet is het toch heel anders.

even off topic: wa zegt uwe pa daarvan van bodybuilding en van die foto's maken?

grtz

Was ook ma een probeersel, ik wou zien als de instellingen goed waren voor BBing pics te maken qua lichtinval enz!

Sja wa zegt pa... nie teveel eigenlijk...:D kookt men meals ook regelmatig en weet hoe dedicated ik ben. zegt voor de rest nie veel negatiefs!

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Ik ga na een week stop, zo meteen nog es ff 25min cardio doen en wa calfves trainen denkk, beetje vocht lozen!!

75gr Brinta + 40 whey om 10u...

25 min Crosstrainer + 35min gaan fietsen toen ik thuiskwam just , bloes uit en pic gemaakt, dus meer unpumped en leeg kan niet :D

Ik heb geprobeerd echt de pose perfect te doen en onderrug aan te spannen...

igvxjs.jpg

Vooral die schouders lijken echt wel huge:eek:
Mooie trainingen ook. Die intesieve trainingen met meer sets en wat minder gewicht zijn idd niet te onderschatten. Ik doe ze eigenlijk altijd omdat ik wel verplicht ben als ik wat te laat aankom in de zaal en deze binnenkort zal sluiten:rolleyes:
Zweet me dan ook altijd helemaal kapot:p

Inderdaad dikke schouders!
En wat Hervee zegt van die hoge lataanhechting daar kan ik wel mee akkoord gaan.
Bestaat er zoiets als een Y-shape ipv een V-shape? :-)
Nette fysiek in elk geval.

Smeer u tette maar in voor morge! :D

Ok beast, even ter info. Ik had al met marnix(rustyzipper) gepland om naar willems te komen om the biggest lats ever te builden:rolleyes:. Toen zei hij me dat aron en jeppe kwamen, dus dan breng ik gelijk wat cola mee en een bak popcorn om naar de show te kijken. Pumping Iron the sequal @ willem's:D in levende lijven !

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

EDIT: zie ik daar op uwe foto nu ne redbull sugar free staan?! :Dhehe

Ok beast, even ter info. Ik had al met marnix(rustyzipper) gepland om naar willems te komen om the biggest lats ever te builden:rolleyes:. Toen zei hij me dat aron en jeppe kwamen, dus dan breng ik gelijk wat cola mee en een bak popcorn om naar de show te kijken. Pumping Iron the sequal @ willem's:D in levende lijven !

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

EDIT: zie ik daar op uwe foto nu ne redbull sugar free staan?! :Dhehe

Ja idd , ik ben addicted aan RB sugarfree, s'ochtends MOET ik ene hebben...!

Terug
Naar boven