- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nobody gives a shit about weight when they see your shape
Zoals ik al eerder heb gezegd, ik ben sterk genoeg , ik intresseer me de ballen nog aan sterker worden , tis natuurlijk leuk bepaalde mijlpalen qua kracht te behalen ma ik heb na jaren trainen meer nadruk gelegd op spiergroei en ontwikkeling dan kracht...

Khad eerlijk gezegd het idee dat men rug droger stond als dit, ik vind em nog redelijk vochtig overkomen... in de gym lijkt het allemaal beter eens het pumped is vol aders enz. nog een % of 2 eraf en wat meer letten op detail met poseren is de boodschap !

Hier komen vooral uw delts goed op uit, rug helemaal nie. Het lijkt alsof ge een superhoge latsaanhechting hebt en dan gewoon recht naar onder. Als ge dan uw rug irl ziet is het toch heel anders.
even off topic: wa zegt uwe pa daarvan van bodybuilding en van die foto's maken?
grtz
kookt men meals ook regelmatig en weet hoe dedicated ik ben. zegt voor de rest nie veel negatiefs!

. Toen zei hij me dat aron en jeppe kwamen, dus dan breng ik gelijk wat cola mee en een bak popcorn om naar de show te kijken. Pumping Iron the sequal @ willem's
in levende lijven !
heheOk beast, even ter info. Ik had al met marnix(rustyzipper) gepland om naar willems te komen om the biggest lats ever te builden. Toen zei hij me dat aron en jeppe kwamen, dus dan breng ik gelijk wat cola mee en een bak popcorn om naar de show te kijken. Pumping Iron the sequal @ willem's
in levende lijven !
---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------
EDIT: zie ik daar op uwe foto nu ne redbull sugar free staan?!hehe