AndroidHealthClinic

Beast's Log Summer 2010 !

• Topic Starter Topic Starter
Kun je die (globaal) eens posten?

staat op pagina 2!

Ben trouwens nog steeds echt kreupel van die Leg workout Damn!

Zojuist even naar de gym geweest, 2 oefeningen voor kuiten gedaan en 25min op de Crosstrainer.

Dus vandaag chill, kwou eerst niet gaan, maar je kent het wel....

Morgen dus Delts!

staat op pagina 2!

Ben trouwens nog steeds echt kreupel van die Leg workout Damn!

Zojuist even naar de gym geweest, 2 oefeningen voor kuiten gedaan en 25min op de Crosstrainer.

Dus vandaag chill, kwou eerst niet gaan, maar je kent het wel....

Morgen dus Delts!

Ik ga mij volstampen met brinta, melk en whey want om 11.30 heb ik nog nie veel binne:D.

Ik ga mij volstampen met brinta, melk en whey want om 11.30 heb ik nog nie veel binne:D.

Nee ik ook nie ze!

1 maaltijd dan, ik ga meteen nog ff weg, dan slapen tot 10u ong, 75gr brinta + 40gr whey , 1 glas fruitsap en tegen 11u men Optimum Vasiive NO en dan knallen :D gene cardio morgen denkk, 3 keer 25min gedaan deze week!

Ben benieuwd als Biggie er morgen op tijd gaat zijn, mijn voorgevoel zegt NEE :D

Morgen normaal ook nog es Cheaten , is 3 weken geleden dat ik iets heb gegeten wat nie in men schema staat dus die refeed zal men lichaam wel fijn vinden!

Ik ga dan ook overdrijven! Mijn vriendin maakt haar befaamde Pastaschotel ! Voor diegenen die een heuse kaloriebom willen!

500gr pasta
375gr geraspte kaas (Ik koop wel die low fat 10% shizzle)
250gr spekblokjes (Oh yeah varkesvlees whaha)
1 glas witte wijn
250ml room
1 glas melk
1 ajuin

Spek moet ge laten bakken tot da bena klaar is in de ajuin, dan glas wijn en verder laten sudderen, tegelijk kookt ge die pasta, pasta afgieten, die kastrol pakken, daarin +- 275gr kaas laten smelten in die room en 1 glas melkn beetje bindmiddel terbij da die goed vast word!

Dan alles tesamen in een grote schaal en die andere 100gr kaas erover strooien en de oven in tot die kaas crispy is!

Serieus lekkere boel ! Te fout ma ik cheat dan ook ma eens per aantal weken!

Vorige keer had ik meer als de helft van die kom opgegeten da was +2000 kcals in 1 maaltijd :D

Nie te geloven he, als ik aan mijn ma zeg da zo ne pak lasagna met spek enal meer dan 1500 kcals zijn gelooft ze mij ni.. maja ge hebt al snel meer dan 300 gr opgegeten he.

Beast, thanks voor de complimenten. Wilt ge dinsdag eens samen legs trainen? Dan zit de kans erin da ik u own op squats:D

Tzal niks zijn pasta vandaag, eerder TE weinig food!
Zit hier in Nederland met een aantal vrienden die een raceteam hebben, was snel even NL op en af en hier ff paar dingen aan de cupwagens sleutelen maar het is ondertussen al halfzeven !
Maar goed had ik 100gr rijst en 150 tonijn gegeten voor vertrek en 500 kwark met scoop syntha-6 meegenomen!

Morgen moet ik naar ne BBQ van een nichtje die communie doet, dus dan zal ik daar maar wa refeeden !

Dinsdag en woensdag kan ik normaal nie gaan trainen, heb een extreem drukke week voor de boeg, ik ga dan maandcag trainen en donderdag en zaterdag. Ik heb es een chiller weekske nodig want ik merk da ik echt wa toe ben aan een aantal dagen nie trainen nu met de Cut!

Just 200gr ongekookte rijst gegeten + 200gr kip en 2 hele eieren!
Was echt dood aant gaan van de honger!

Om 16u 500 kwark en scoop syntha gegeten en dan niks meer tot 20.45u!
Das ook de laatste keer geweest :D !!!

tegen 23u nog 500 kwark en een scoop syntha dan ben ik terug on schema ong!

Just 200gr ongekookte rijst gegeten + 200gr kip en 2 hele eieren!
Was echt dood aant gaan van de honger!

Om 16u 500 kwark en scoop syntha gegeten en dan niks meer tot 20.45u!
Das ook de laatste keer geweest :D !!!

tegen 23u nog 500 kwark en een scoop syntha dan ben ik terug on schema ong!

1 dagske kan da geen kwaad. Die omega 3-6-9 houden u super anti-katabool:D.

eete diejen rijst ongekookt???

Neenee, was gewoon om aan te tonen dat het 200gr ongekookt was en niet gekookt 200gr!

Voor ik het vergeet, De training van gisteren!

SCHOUDERS

Shoulder DB press:

12 x 16kg
12 x 24kg
10 x 28kg
10 x 32kg
10 x 40kg

Loss halters voelde nog eens goed, was al heeeeeeel lang geleden dus wel ff wennen!

Front DB Raises:

10 x 14kg
10 x 18kg
10 x 14kg

Echt dat moment ff aanhouden wanneer je op ooghoogte komt , die squeeze !

Side DB Raises 7's:

zittend , rug tegen bankje en moment van stop bovenaan!

7 sets van 10 reps met 8kg

Dan de Nautilus Shrug machine:

4 sets met 65kg schijven each side +- 10 reps

Smith machine Opwaarts roeien:

15x losse baar
10 x 10kg per kant
8 x 20kg per kant (very heavy) GVD

Bent over DB Raise (Rear Delt):

10 x 12kg
10 x 14kg
20 x 10kg

Reverse Peck Deck 7's

50kg op de stack en 7 setjes van 10 reps gedaan!

Delts exploded !!! :D

En nu op naar het communie feestje en dikke BBQ ! Ik ga me daar echt abnormaal volsteken! Heb al gehoord dat er shitloads aan pasta's/Rijstschotels/kip/brochetten/steaks enz zijn dus dat word nice!

Laatst bewerkt:
Train je alleen zo'n hoog volume in de cut?

Train je alleen zo'n hoog volume in de cut?

Euhm vooral wel omdat high intensity ook fat burned, zweet ook als een otter met zo trainingen!

De Cheat dag zit er ook op!

75gr Brinta + 50gr whey
2 Borden Tomatensoep met balletjes met zeker 10 stukken stokbrood
1 Kipbrochette
1 gemarineerd lapje Varkenshaasje
8 of 9 Scampi Brochettes van 8 scampi's per stuk ( Kan geen scampi meer zien)
Wat pasta , rijst en groentensalades
3 bollen vanilleijs met aardbeien en 2 lepels chocoladesaus whoehoe TE SWEET !
2 Glazen Cola !

Zojuist thuisgekomen meteen halve bak kwark en scoop whey naarbinnen en binnen uurtje of 3 voor slapen gaan de andere helft met wat Night Protein van XXL!

Nu kan ik er weer weken en weken tegen :D!

Die glazen cola vind ik echt zonde:D. Ik pak no matter what cola light, haha. En ahja ik ga dinsdag met brecht benen trainen @ willem's. Will you be there, bra?

Laatst bewerkt:
Die glazen cola vind ik echt zonde:D. Ik pak no matter what cola light, haha. En ahja ik ga dinsdag met brecht benen trainen @ willem's. Will you be there, bra?

Haha eerste cola in maaaaaanden , denk van nieuwjaar , ge geeft me schuldgevoel LUL :D

Ik ga men best doen voor dinsdag!

Vandaag voeding terug as usual! Moet zeggen, vandaag was beste shape in tijden, vol aders, hard , lichtjes vochtig maar echt bruut! Junk heeft me goed gedaan haha!

Gewicht vandaag 84.1kg buttnaked

Training met Danny Joris AKA Danny De Martelaar vandaag !

Iets nieuws voor mij , nooit gedaan, ik geef alles een kans

Danny laat me alles extreem traag (voor mijn doen dan) en strict uitvoeren met peak contraction en rest pauze dus verwacht geen hoge gewichten want ik heb overal xxx aantal kg's minder ophangen dan ik gewend ben.

Rug / Borst in supersets alleen machines

ff opwarmen Chest 2 sets Cable crossovers met 15kg op de stack
ff opwarmen Rug 2 sets Low row Technogym

Ok Let's begin:

Incline Hammer strenght chest press

12 x 30kg/kant 2.5 sec opwaarts, 2.5 neerwaarts en ff houden

Meteen erachter

Low Row technogym
http://www.technogym.com/gb/viewdoc.asp?co_id=428&target=commercial

10 x de hele blok ook weer echt vasthouden bij volle contractie

Zelfde gewicht gebruikt 3 sets na mekaar!

Lat Pulley front

10 x 60
10 x 70
10 x 75

Supersetted telkens met

Chest Press:

10 x 35kg/kant
10 x 40kg/kant
8 x 35kg/kant

Cable Row

met de ipv een baarke de koord ingehangen en 40kg op de blok (gay maar branden als hell)

10 x 40
10 x 40
13 x 40

Supersetted

Crossovers
Op chest hoogte samenkomen

12 x 20kg/kant
10 x 20kg/kant
14 x 15kg/kant

Ik was echt waisted , gewichten echt vasthouden bij volle contractie put me echt extreem uit, veranderd de hele zaak haha

Straight arm pullldown
Terwijl ik op men knien zat met Triceps baar:

12 x 25kg
10 x 30kg
10 x 30kg

Peck Deck

12 x 40kg
12 x 40kg
10 x 40kg en nog een 10 halfkes chest echt squeezen!

Pomp was echt zeer goed, en ik was echt waisted na deze training! totaal anders als ik gewend ben en nu eens echt extreem strict en traag getraind. gekrompen zal de chest er in iedergeval niet van zijn !
Danny heeft trouwens Pecs om U tegen te zeggen , dus ik geloof er best wel in da die trainingen hun nut ook hebben :D

Laatst bewerkt:
64 scampi's... epic vreetbui!
Altijd fijn zo een compleet andere training doen. Ik zou dat ook meer moeten doen.
Ik denk dat ik er komend weekend ook eens een machine-only training in ga gooien. Gewoon voor dA PuMPZzZ.
Goed bezig beast!

Zo meteen naar NL dus vandaag waarsch ook niet trainen!

Ik ging het deze week zoiezo eens ff rustig doen ,maar de week is halfweg dus heb nog alle tijd!

Kdenk morgen benen afmaken en dan zaterdag schouders en biceps ofzo ...

Terug
Naar boven