Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe gaat die tricepsoefening met die koord eigelijk in zijn werk?
Brute trainingen trouwens kerel!
Ik ga zo schuin leunend voorover staan, hou ellebogen naast men hoofd en kom dan pakweg 30cm voor men hoofd samen en trek ze dan uit mekaar voor de squeeze , zo voel ik ze het beste! Hier ga ik ook nooit zwaar want dan kan je die curl niet meer doen op het laatste en das het hele gedoe rond rope push in mijn ogen!

250 kwark + Omega 3-6-9
?!
! Dan ga ik volgende keer weer zwaarder moeten gaan he. I'm not getting owned by amateurs !Nou nou een hele tas vol groentesoep. Daar ben je wel even zoet mee![]()

You must be kidding me?!
En wat betreft die 140 squat! Dan ga ik volgende keer weer zwaarder moeten gaan he. I'm not getting owned by amateurs !

volgens mij kunt ge op alleen die soep overleven hèhè...naar het labo gebeld om te zeggen dat ik NIET meer mag doorrijden met de wagen , dat het extreem toxisch is haha
Dus ik 30km teruggereden naar werk , andere car gepakt , toer afgemaakt en thuisgekomen! halve dag dus vandaag!

Weinig intresse hier, geen zin meer om te loggen dan![]()

nee nee, geen tas zoals in draagtas ... in België zeggen we ook tas tegen een mok,
of een kopje van iets![]()
Weinig intresse hier, geen zin meer om te loggen dan![]()