Fitness Seller

Becoming a beast by bulking and HST

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik zou starting strength lezen en 6 maand nimmer op DBB komen en dan filmpje van 1x100 sq sniper

Het boeit me niet zo veel hoeveel ik til, ik train puur BB gericht. Leuk als ik kracht gain, maar dat gebeurt automatisch wel.
 
Jij wilt dus dat ik nu 4x per week ga trainen als je dit beweert.

Klopt. Beter dan topics openen van "Waarom is DBB offline geweest?" Volgens mij werd je gillend gek achter je beeldscherm :D
 
Klopt. Beter dan topics openen van "Waarom is DBB offline geweest?" Volgens mij werd je gillend gek achter je beeldscherm :D

Als ik 4x per week ga trainen ben je je hopelijk ook bewust van het feit dat ik ga overtrainen? 48 uur rust weet je?

En interesse is geen erg iets of niet?


Trouwens, /care about hoeveel ik post. Dit log is voor trainingen en NIET voor hoeveel ik post.
 
Als ik 4x per week ga trainen ben je je hopelijk ook bewust van het feit dat ik ga overtrainen? 48 uur rust weet je?

En interesse is geen erg iets of niet?


Trouwens, /care about hoeveel ik post. Dit log is voor trainingen en NIET voor hoeveel ik post.

Als je fatsoenlijk full body traint dan kan je beter 3 dagen doen, maar kom op he 3x15 als rep/set. Doe 5x5 ofzo :D
 
Als je fatsoenlijk full body traint dan kan je beter 3 dagen doen, maar kom op he 3x15 als rep/set. Doe 5x5 ofzo :D

Lees eens over HST en je snapt de reden van 3x15 e.d.
Eerste 2 weken 15 reps, 3e en 4e week 10 reps, 5e en 6e week 5 reps, en 7e en 8e eigen keuze en dus 10 reps. ???
 
als je die iso meuk zo blijft doen. word het niks sniper.

Je moet die compounds knallen.

3x per week. 2 werksets. Rammen totdat je niet meer kan.
 
als je die iso meuk zo blijft doen. word het niks sniper.

Je moet die compounds knallen.

3x per week. 2 werksets. Rammen totdat je niet meer kan.

Ik heb dus nu walking lunges en dumbbell kickbacks als assistance. Verder is alles in principe compound, behalve BB curls maar die zijn standaard. Dat kan prima toch? ???
 
Lees eens over HST en je snapt de reden van 3x15 e.d.
Eerste 2 weken 15 reps, 3e en 4e week 10 reps, 5e en 6e week 5 reps, en 7e en 8e eigen keuze en dus 10 reps. ???

volgens mij moet jíj nog eens over hst lezen.
 
Week 1-2

Squat 5x15 (ATTG)
Walking Lunges 2x15

Bench Press 5x15

Deadlift 4x15
BOR 2x15

Barbell curls 3x15

Military Press 4x15

Dumbbell Kickbacks 4x15

Sit-ups 3x15

Ma/Wo/Vrij.


Week 3-4

Squat 5x10 (ATTG)
Walking Lunges 2x10

Bench Press 5x10

Deadlift 4x10
BOR 2x10

Barbell curls 3x10

Military Press 4x10

Dumbbell Kickbacks 4x10

Sit-ups 3x10

Ma/Wo/Vrij.



Week 5-6

Squat 5x5 (ATTG)
Walking Lunges 2x5

Bench Press 5x5

Deadlift 4x5
BOR 2x5

Barbell curls 3x5

Military Press 4x5

Dumbbell Kickbacks 4x5

Sit-ups 3x5

Ma/Wo/Vrij.

Nieuwe log dus probeer het weer eens...

Sit-ups : eruit
Kickbacks: eruit

5x15 en zulk soort highreps is wel zwaar hoor maar je wilt massa.
Begin gewoon met max. 10 reps en werk dan idd naar 8 naar 6 enz.

Verder zou ik nog wat meer varieren in het schema bijv. squats- deadliftvarianten. Focus op de grote drie. Desnoods laat je een 2e rug of been oefening weg. Zodat je voluit kunt gaan bij workout. Dus één oefeningen per spiergroep. Dan kom je uit op 5á6 oefeningen. Dat moet meer dan genoeg zijn.
Wil je nog een triceps oefening erin gooien doe dan geen kickbacks maar bijv. skullcrushers, barb. extensions of een andere oefeningen waarmee je zwaar kunt gaan en wat massa op die armpjes kunt bouwen.

Succes:)
 
Thanks Obeb, ik zal hem aandachtig doorlezen en ik pas het schema nog aan!

Wat is er eig. met jouw log?
 
Thanks Obeb, ik zal hem aandachtig doorlezen en ik pas het schema nog aan!

Wat is er eig. met jouw log?


Ik open een log bij de "tijdelijke logs" voor de contest ;)
 
Whooh, kzie al uit naar je trainingen :D Ik vind het prachtig dat je altijd zo goed weet wat te doen :)

Zit zelf met schema problemen :p

Laat ons weer eens knallende resultaten zien! ;)
 
Thanks Yosh, i.c.m. met stevig bulken moet het gaan lukken he :D. Hmm, je hebt evenveel gewicht als ik op Zaterdag 2 mei zie ik :roflol:, toeval?
 
Je kunt toch ook gewoon een verstelbare chin-up bar kopen? Kun je overal tussen bevestigen en gewoon gaan met die banaan.

En wat isolatie betreft; 'you can't put the finishing touches on a body that hasn't yet been built.' Dus gewoon hard raggen op de compounds en je komt er wel.
 
Iedereen die 15 reps afkraakt moet HST nog eens even doorlezen.

Verder moet je het gewoon bij 2 sets houden sniper, zo is het programma opgesteld. Als je zwaar genoeg gaat is dat ook meer dan genoeg.
Als je mijn HST schema wilt moet je me maar even pm'en.
 
Over de isolatie heb je uiteraard gelijk aangezien het eerder voor 'fine-tuning' is. Maar ik moet sowieso iets van 2 of 3 assistance oefeningen hebben, dus dan maar de lunges die goed bevallen, bb curls, en kickbacks.
 
Een nieuw logje. Succes maatje! :)
 
Thanks Dumba :D.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven