sniperx
Huge Freak
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu toch een dringende vraag:
Ik heb nu alles aangepast naar 2 sets op sit-ups na dan.
Doe ik dan niet véél te weinig? Bij 2 sets prikkel je toch niet echt? Bijv. 2 setjes voor de borst, dat is toch véél te weinig?

Doe ik dan niet véél te weinig? Bij 2 sets prikkel je toch niet echt? Bijv. 2 setjes voor de borst, dat is toch véél te weinig?
Nee is neit te weinig, als je maar hard genoeg aanpakt dan is het niet te weinig.
Maar als je iets anders wilt doen moet je gewoon geen HST gaan doen.
Ik wil HST wel volgen, maar qua 'hard' aanpakken neem ik aan dat je bedoelt dat ik 3x per week moet trainen, zoals nu? Want qua gewicht kan ik ook weer niet veel hoger..

Als je fatsoenlijk full body traint dan kan je beter 3 dagen doen, maar kom op he 3x15 als rep/set. Doe 5x5 ofzo![]()

Ik luister dus wel degelijk maar ik wil echt het MAXIMALE eruit halen, samen met een goede bulk.Thanks TH & Avenge, @ Avenge: Gym kan nog niet, hier healthcenters die niet toelaten.
@ Der Seagal: Ik begin met 3, waarschijnlijk naarmate ik het gewicht opbouw zal ik mij met 2 sets redden!Ik luister dus wel degelijk maar ik wil echt het MAXIMALE eruit halen, samen met een goede bulk.
Vanmiddag wegen.
Hmm tsja, ik probeer eerst 3 sets. Waarschijnlijk zal ik bij week 2-3 wel afhaken en verlagen naar 2 sets.
verdiep je in HST. als je hard zou trainen, mag je blij zijn als je de 2de set overleefd.
en jij wilt 3 sets gaan doen. Als je halve bak gaat trainen, en niet knalt. kun je wel 10 sets doen.
je moet je 100% geven.
Less is more.