Fitness Seller

Becoming a beast by bulking and HST

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nu toch een dringende vraag:
Ik heb nu alles aangepast naar 2 sets op sit-ups na dan.
Doe ik dan niet véél te weinig? Bij 2 sets prikkel je toch niet echt? Bijv. 2 setjes voor de borst, dat is toch véél te weinig?

Doe ik dan niet véél te weinig? Bij 2 sets prikkel je toch niet echt? Bijv. 2 setjes voor de borst, dat is toch véél te weinig?

Je kunt ook in 2 sets high-/low reps doen.
Bijv. BP 1x15/1x4 Sq 1x12/1x5 DL 1x12/1x3 MP 1x10/2x5 o.i.d.:)

Thanks, maar het HST principe is ook om week 1+2 15 reps te doen, week 3+4 10 reps, en week 5+6 5 reps en 7+8 weer 10 o.i.d.

Nee is neit te weinig, als je maar hard genoeg aanpakt dan is het niet te weinig.
Maar als je iets anders wilt doen moet je gewoon geen HST gaan doen.

Nee is neit te weinig, als je maar hard genoeg aanpakt dan is het niet te weinig.
Maar als je iets anders wilt doen moet je gewoon geen HST gaan doen.

Ik wil HST wel volgen, maar qua 'hard' aanpakken neem ik aan dat je bedoelt dat ik 3x per week moet trainen, zoals nu? Want qua gewicht kan ik ook weer niet veel hoger..

Klopt, maar volgens dit systeem is 1 set massa en de andere set spierdef.
Your choice maatje. (veel mogelijkheden wel toch???):)

Ik wil HST wel volgen, maar qua 'hard' aanpakken neem ik aan dat je bedoelt dat ik 3x per week moet trainen, zoals nu? Want qua gewicht kan ik ook weer niet veel hoger..

Dan moet je naar een gym gaan of meer gewichten kopen. Want je zal wel moeten gaan verhogen. Helemaal als je naar week 3-6 gaat.

Ik ben er klaar voor. Heb zojuist http://forum.dutchbodybuilding.com/...raining-hst-voor-eens-altijd-uitgelegd-52109/ gelezen en ik snap het nu helemaal.
Over progressive overload, deconditioning, etc. etc.!
De progressive overload uiteraard zijnde voor elke training weer microtrauma.
Ik ga dan ook HST doen. Hierbij begin ik met elke oefening die ik met de barbell doe op 11 kg, enkel stang dus, en verhoog ELKE Training met 0.5 kg. Oftewel: Progressive Overload. Aan het eind zit ik dan op zo'n 20 kg met barbell. En dat kan ik. Heb er zin in ook.
Alleen de oefeningen als Walking Lunges en Kickbacks, daar ben ik nog niet over uit hoe ik die ga opbouwen. Heb wel een idee'tje en daar zal ik over na gaan denken.

HST! :bow:

O ja, dan toch nog één vraag:

Over de deconditioning, dit HOEF ik toch niet te doen als ik met 11 kg begin en opbouw?

Als je fatsoenlijk full body traint dan kan je beter 3 dagen doen, maar kom op he 3x15 als rep/set. Doe 5x5 ofzo :D

Wat een geweldige onzin post. Jij weet duidelijk niet hoe HST werkt.

@ Snipertje: Goed bezig kerel. Een fatsoenlijk schema met alle spiergroepen. Trainze, ik wens je veel succes. Ik ben trouwens wel benieuwd naar je voedingsschema. (Hoop dat ik er niet over heengelezen heb!)

@ Keranos, bok gewoon op uit Sniper z'n log.
Goed eten + bewezen schem = gains. Je word een beetje zielig nu..

@ Snipe, succes man.
Denk toch 's goed na, een gym joinen heeft veel voordelen. ;)

je bent wel verdomd eigenwijs snipertje.

Ik heb je gisteren al 3 x gezegd dat je maar 2 werksets moet doen.

Ik bemoei me er niet meer mee:D

Succes

Thanks TH & Avenge, @ Avenge: Gym kan nog niet, hier healthcenters die niet toelaten.

@ Der Seagal: Ik begin met 3, waarschijnlijk naarmate ik het gewicht opbouw zal ik mij met 2 sets redden! :) Ik luister dus wel degelijk maar ik wil echt het MAXIMALE eruit halen, samen met een goede bulk.

Vanmiddag wegen.

Thanks TH & Avenge, @ Avenge: Gym kan nog niet, hier healthcenters die niet toelaten.

@ Der Seagal: Ik begin met 3, waarschijnlijk naarmate ik het gewicht opbouw zal ik mij met 2 sets redden! :) Ik luister dus wel degelijk maar ik wil echt het MAXIMALE eruit halen, samen met een goede bulk.

Vanmiddag wegen.

zo haal je dus niet het maximale eruit.

Meneertje sniperx

Hmm tsja, ik probeer eerst 3 sets. Waarschijnlijk zal ik bij week 2-3 wel afhaken en verlagen naar 2 sets.

Hmm tsja, ik probeer eerst 3 sets. Waarschijnlijk zal ik bij week 2-3 wel afhaken en verlagen naar 2 sets.

verdiep je in HST. als je hard zou trainen, mag je blij zijn als je de 2de set overleefd.

en jij wilt 3 sets gaan doen. Als je halve bak gaat trainen, en niet knalt. kun je wel 10 sets doen.

je moet je 100% geven.

Less is more.

verdiep je in HST. als je hard zou trainen, mag je blij zijn als je de 2de set overleefd.

en jij wilt 3 sets gaan doen. Als je halve bak gaat trainen, en niet knalt. kun je wel 10 sets doen.

je moet je 100% geven.

Less is more.

Ik heb mij er flink in verdiept, in het artikel dat nu bovenaan staat bij de trainingsschema sectie.

Ik begin op 11 kg en dat is voor het ontwennings principe. Dat zal makkelijk zijn. Naarmate ik het gewicht omhoog stuw wordt het moeilijker en zwaarder. En ik geef mij elke training 100%, vaak genoeg dat ik bij de 5e set van het squatten bij rep 7 helemaal kapot ben en toch ATTG doorpers.

Heb ik zelf ook een cycle gedaan HST. Heeft niet echt geholpen, maar ik had mn 1RM's niet helemaal goed bepaalt denk ik. Ben zelfs achteruitgegaan in kracht zat al na een paar weken tot failure te trainen.

Ik geloof wel in de werking als hij goed uitgevoerd is dus succes ermee! Is wel wat meer variatie dan Bill Star dus ook wel leuker om te doen denk ik

Thanks Jor', ik maak mij niet zo druk om kracht. Ik begin toch met de Barbell oefeningen op slechts 11 kg en bouw alle barbell oefeningen op naar 20 kg, min of meer gaat dus bijna elke oefening die ik met de barbell doe sowieso vooruit.

Maar uiteindelijk: It's all about mass.

Succes jongen! Is 2 logjes niet beetje teveel van het goede???

Thanks Kraft.
Dit log is gewoon het standaard log, dat na 15 juli als enigste log actief blijft. Wel zal dan waarschijnlijk HST veranderd zijn in Bill Starr, FB, of wat dan ook aangezien een HST cycle in principe na 8 weken klaar is.

Het andere log daarentegen is enkel voor de contest, en is verplicht.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven