AndroidHealthClinic

Becoming a beast by bulking and HST

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
je zei toch dat je 30kg in huis liggen hebt, gebruik die dan tot dat je in een sportschool terecht komt. titel zegt "bulken als een beest" maar met 15kg zal het niet echt lukken hoor. je argument met elke training 1kilo verhogen is zo dom :p. wat maakt dat nou uit.
begin nou eindelijk met een gewicht dat het niveau van een 6jarig meisje overtreft
 
Goede training voor jou doen keep it up;) en wat voor argumenten heb je al gebruikt dat helpt miss met helpen denken
 
Goede training voor jou doen keep it up;) en wat voor argumenten heb je al gebruikt dat helpt miss met helpen denken

Thanks.

- "Ik train in een gym onder begeleiding = Veiliger"
- "Thuis heb ik amper materiaal = moeilijk"
 
Thanks.

- "Ik train in een gym onder begeleiding = Veiliger"
- "Thuis heb ik amper materiaal = moeilijk"

zeg dat je alleen gaat cardio'en, en stopt met kracht training tot je 18'e :D.
Alsof je ouders zien wat je in de gym doet :D
 
Je meot zeggen "Thuis heb ik amper materiaal = tijdsverspilling/gevaarlijk" :D
 
zeg dat je alleen gaat cardio'en, en stopt met kracht training tot je 18'e :D.
Alsof je ouders zien wat je in de gym doet :D

leugentje om best wil kan best of laat ze bepaalde topics op het forum lezen waar aangetoond word dat het geen kwaad kan
 
je zei toch dat je 30kg in huis liggen hebt, gebruik die dan tot dat je in een sportschool terecht komt. titel zegt "bulken als een beest" maar met 15kg zal het niet echt lukken hoor. je argument met elke training 1kilo verhogen is zo dom :p. wat maakt dat nou uit.
begin nou eindelijk met een gewicht dat het niveau van een 6jarig meisje overtreft

Heeft bulken iets met gewichten te maken ? ???
 
Zeg dit: "Ik train toch ook al thuis. In de gym is precies hetzelfde alleen dan met begeleiding" :D
 
Ja, van eten krijg je meer massa. Training bepaalt of het spier of vet massa is.

jazover wist ik.
Was maar een reactie op die post dat je met 30kg aan materiaal niet kunt bulken.

Ik vind trainen in die term bijzaak
 
jazover wist ik.
Was maar een reactie op die post dat je met 30kg aan materiaal niet kunt bulken.

Ik vind trainen in die term bijzaak
Klopt, maar de term bulken insinueert op dit forum wel het aanzetten van spiermassa.

Ik denk dat de opmerking bedoelt was als: wat is het nut van bulken als je 30kg aan materiaal hebt?
 
wel hij heeft 30kg aan materiaal en toch doet hij 15kg squats / bench presses, wat is daar nou het nut van
 
Als men nou is een keer geduld heeft voor langer dan 3 trainingen zul je over wat weken zien dat er 30 kg staat. Jezus.
 
Dan klagen we wel dat er minstens 50-60 moet staan. ;)

Mooi. Zodra ik in een gym KAN trainen vliegen de kg's er toch bij aan. Wie weet bank ik dan wel 40-50 kg. Maar men moet is wat geduld hebben..
 
Dan heb je 30Kg squats... En dan? Dan squat je nog steeds zonder rack, zonder houders, op een malibu pilates bank. En dat wil jij ook niet. Dat heb je op MSN gezegt! :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven