Fitness Seller

Becoming a beast by bulking and HST

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Squat 2x15x15kg
Walking lunges 2x15x10kg

Bench Press 2x15x15kg

Deadlift 2x15x15kg

BB Curls 2x15x15kg

MP 2x15x15kg

Tricep Dips 2x15xBW

Com: Ging wel lekker, alles flink verzuurd.. Prima pomp. Tevreden.
Maandag week 3 en 4, ofwel 10 reps.

Lekkere training; vindt de BB-curls lekker hoog t.o.v. de rest.:)

Thanks. Ja de BB Curls gingen wel zwaarder zo met 15 reps maar ik verhoog elke Barbell oefening dus,.

Barbell Curls zo verhogen hou je niet vol. En zoals in je andere log word gezegt: ga wat zwaarder, want dat kan je makkelijk! Succes ermee! :D

Barbell Curls zo verhogen hou je niet vol. En zoals in je andere log word gezegt: ga wat zwaarder, want dat kan je makkelijk! Succes ermee! :D

Thanks. Ik ga ook zwaarder, over een paar weekjes zie je dan ook wel 25 kg o.i.d. al staan. Maar daarvoor moet je wel even een paar weekjes wachten.
BB curls verhogen lukt denk ik wel een tijdje, voornamelijk wanneer het aantal reps 5 wordt.

Goed bezig junior, maandag tijdens de 10 reppers weer wat extra gewicht er op en pijn lijden maar! Keep it up!

Thanks maat! Maandag 10 reps ja en weer 1 kg erbij, woensdag idem, vrijdag idem, etc.

Je gaat nu minder reps doen, dus dan kan je nu toch sowieso verhogen met bijvoorbeeld 5 kg en dan elke training opbouwen met 1 KG?
I mean;
Eerst
2 x 15 x 15 KG Squats, elke keer 1 kg verhogen
En nu:
2 x 10 x ? Squats, doe je dat dan met 16 KG + elke training kg erbij of
2 x 10 x 20 KG Sqauts, en dan elke training kg erbij?

Ziet er netjes uit, volgende keer lekker hoger in gewicht en dan maar blijven opbouwen :D

Off-topic: Ga nu eens tonijn eten, mijn eerste keer, hopen dat het lekker is! :D

Thanks Yosh, enjoy.

@ Bas: Ik verhoog gewoon door met 1kg, dus 16kg :).

Wat heb je aan materiaal snipe?

3x10 Bas
@ MironT, hopelijk binnenkort een gym. Nu enkel een barbell en 2 halters.

Hoe gaan de "vorderingen" met de gym? :D

Ik heb er al een kwartier weer over gepraat met m'n pa vandaag. Blijft moeilijk, hij vind me 'te jong'..
Dus ik moet argumenten hebben!

Wie helpt!?

Je hebt 341 foto's genomen en de foto waarop je het minst ziet en waarop je het meest gespierd lijkt is nu je avatar? Cool.

Hoe dan ook, jouw probleem, jouw oplossing. Ga zelf eens aan het werk. Een kwartier praten en je vader is niet om door je imposante en doordachte argumenten? Ongelofelijk. :o

Succes met je progressive deload!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven