XXL Nutrition

Becoming a beast by bulking and HST

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Lol, verhitte discussie hierzo.

Maar Snipe, nogmaals een recap van mij voor jou.

De reden dat mensen hier op Rippetoe hameren, is omdat het perfect is voor beginners. Dit vanwege de 'progressive overload', een term waar je best mee bekend bent geloof ik.

Die 'overload' vind ook plaats bij jou met HST, met 1 KG per training.
Maar met jouw beschikbare materiaal ga je 2 nadelen ondervinden;

Je zit zo op je max qua materiaal.
Mogelijk ontwikkel je geen microtrauma door die verhoging van 'maar' 1KG.

Je kunt nu best verhit gaan reageren op alle 'haters' maar daar schiet je geen **** mee op en dat weet je zelf ook. Neem het advies van een gym ter harte, neem het advies over Rippetoe ter harte, blijf vreten zoals je nu doet en dan komt het goed.

En dan durf ik er donder op te zeggen, dat er binnen een jaar al aardige progressiefoto's van jou op DBB kunnen staan.

The best time to start is now. The best time to start is always now.

Ik weet 't.. Ik wil ook knallen, liefst 100 kg bp'en, etc., maar dan moet ik eerst in een gym komen. Ouders vinden het maar niks tot nu toe. Moet dus echt alles op alles gaan zetten.

Sniper, ik heb niks tegen jou of tegen je manier van trainen. Je mag van mij aankloten zoveel je wil zonder respect van mij te verliezen.
Maar zolang jij niet inziet dat wat jij doet geen BB is, kan niemand hier je helpen.

Ik weet 't.. Ik wil ook knallen, liefst 100 kg bp'en, etc., maar dan moet ik eerst in een gym komen. Ouders vinden het maar niks tot nu toe. Moet dus echt alles op alles gaan zetten.

Okeuj, eindelijk. Nu komen we ergens wat zoveel mensen jou willen laten zien. Niemand (Op wat simpele zielen na dan) wil je afzeiken, alleen maar helpen.

Nu is het dus zaak om eerst je pa en ma over te halen. Vraag je af waarom zij niet willen dat jij naar een gym gaat, praat met ze, haal ze over. Er zullen misschien zelfs topics zijn in de tienersectie met goede argumenten.

Gewoon blijven gaan, blijven praten met je ouders, net zolang tot je mag.

:roflol:
30 pagina's, 3 trainingen. Goede ratio.

breek gwn je kamer af of waar ook dat materiaal ligt, je ramt een muur ofz en laat je gwicht te hard vallen zodat het een gat komt of what ever :D roep je ouders je zegt wel kijk dit komt er nu van als ik niet mag gaan trainen in een gym :D

Eigenwijs menneke ook met zijn HST.

Ik ben het helemaal met Flying Fox (en andere) eens, dit wat hij doet is geen bodybuilding. Jij rommelt maar aan met je Malibu Pilates bank zonder houders benchen/squatten. En maar tips geven aan (andere) beginners, terwijl je zelf niks doet.

Ik ben het helemaal met Flying Fox (en andere) eens, dit wat hij doet is geen bodybuilding. Jij rommelt maar aan met je Malibu Pilates bank zonder houders benchen/squatten. En maar tips geven aan (andere) beginners, terwijl je zelf niks doet.

+1

Denk dat je gewoon een probleem hebt met het aanvaarden van sommige mensen hun opmerkingen. Mss zijn ze niet altijd even juist.

ik snap ook niet waarom je nu opeens pas over 6 weken naar een gym wilt?
leg me dat eens uit dan.

Stop nu eens met posten, ga eens lezen en ga eens trainen. Of.......
Het enige waar dit log nog goed voor is, is om eens goed te lachen

Stop nu eens met posten, ga eens lezen en ga eens trainen. Of.......
Het enige waar dit log nog goed voor is, is om eens goed te lachen

Net zoals jouw reactie.

Zoals ik al eerder in Snipers vorige log heb aangegeven, (jammer dat je hem hebt laten verwijderen Snipe, kost me weer wat typewerk :D) is dat Sniper bang is om uit zijn ´comfort zone´ te treden.

Sniper voelt zich behoorlijk op zijn gemak thuis, lekker beetje HST doen. Hij weet wel dat hij daar geen geweldige resultaten mee boekt, maar het is veilig en vertrouwt.

Wij (en daarmee duidt ik op alle nuttige posters in dit log) proberen hem juist uit deze zone te ´lokken´, zodat hij niet alleen spier, maar ook meer zelfvertrouwen op zal bouwen. Misschien is het juist al een hele grote stap geweest voor Sniper om tegen pa en ma te zeggen ´ik wil meer vreten´ en misschien is het wel een hele grote stap om te zeggen ´ik wil naar een gym´.

Nu kunnen we hier allemaal geweldig beescht gaan doen en roepen dat hij niet zo moet zeiken, maar dat is een beetje oppervlakkig. Het is misschien een heel ander kereltje dan sommige van ons denken.

Jij bent echt heel erg achterlijk sniperx. Snap niet waar je al die bullshit vandaan haalt

Je moet het zo zien, die 5-6-7 weken die hij nog thuis traint totdat hij op 30Kg zit zijn weer een paar weken verkloot, je kan beter direct naar de gym gaan. Ik denk dat sniperx last heeft van "sociale angst/vernieuwing"

Sniper, is het geen optie om een baantje te zoeken ofzo?

Zeg krantenlopen of vakken vullen, verdien je toch al makkelijk zo'n 100eu per maand en kan je, zonder dat je afhanklijk bent van je ouders, naar de gym.

ik ruik cortisol

Je moet het zo zien, die 5-6-7 weken die hij nog thuis traint totdat hij op 30Kg zit zijn weer een paar weken verkloot, je kan beter direct naar de gym gaan. Ik denk dat sniperx last heeft van "sociale angst/vernieuwing"
Heb ik ook. Mijn psychiater heeft me seroxat voorgeschreven. Nu ben ik happy :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven