Keranos
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Hij negeert alweer heel veel opmerkingen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nou.. nu gaan er nog 4 pagina's volgen met allerlei grappen en goede adviezen, en sniper gaat daar OF niet op reageren OF hij lult zich er onder uit..
Dan worden er weer k*topmerkingen gemaakt, komt EricR langs, en komt er een slotje op de thread.
Karma als ik gelijk krijg!

Een slotje zou idd beter zijn "marrkos", als dat je echte naam is tenminste.
Heb je geen keukenweegschaaltje sniper?

Haha die gaat meestal maar tot 2-5Kg, precies genoeg!![]()
Keranos...Kun jij nu echt niets anders doen dan zitten te klagen op Sniper?...Bijna alles wat je hier zegt is negatief commentaar.
Geef hem nu toch een kans en laat hem doen, als hij nu niets bereikt dan is het zo, dan is dat zijn fout, maar wie weet bereikt hij hier juist wel iets mee. Iedereen reageert anders op prikkelingen.

Ja, ging vrij easy, woensdag al weer zin in, op naar 30

Na je training moet je zo kapot zijn dat je geen ijzer meer wilt zien! Dat komt de dag na je training wel weer, die zin in woensdag.![]()
..
Je volgt blijkbaar niet helemaal, dus ik zal je even up to date brengen: de huidige trend op is siperx complimenten geven met zijn progressie.je curlt even veel als je deadlift, squat, bencht en presst, merkwaardig
en je traint nog steeds je lats niet zo te zien?
Je volgt blijkbaar niet helemaal, dus ik zal je even up to date brengen: de huidige trend op is siperx complimenten geven met zijn progressie.