Fitness Seller

Becoming a beast by bulking and HST

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
het slaat helemaal nergens op wat je doet sniper.

ik vind dat dit mag en nogmaals gezegd moet worden.

Je curlt even veel als je dl man. Pas die theorie eens toe.
 
Dikke shit, alles was 10 reps. Foutje.
 
Even off topic: zag ik nou ergens dat je al 3 jaar geen friet meer op hebt? :eek:
 
Pittige training Snipe! Nu lekker op het gemak omhoog gaan met het gewicht en je komt er :D

Off-topic: Nu gaan vreten ;)
 
Thanks Yosh :)
 
Even off topic: zag ik nou ergens dat je al 3 jaar geen friet meer op hebt? :eek:

Friet wel, naar MCDonalds toe voor junk.. dat is wel 3 jaar geleden.
 
Even off topic: zag ik nou ergens dat je al 3 jaar geen friet meer op hebt? :eek:

3 jaar geen mc Donald volgens mij.:) Mag gerust nog 3 jaar bijkomen. Voedingswaarde 0,00. Kun je beter zelf patat bakken.;) Je gaf zelf het antwoord al.

Pittige training Snipe! Nu lekker op het gemak omhoog gaan met het gewicht en je komt er :D

Off-topic: Nu gaan vreten ;)

Ja, het gaat wel komen.
Lekkere training maatje.
 
@ Dumba: thanks maat :)
@ Keranos: Geen behoefte aan.
@ Marrkos: Ach, een flinke zak chips doet ook wel wat :p.
 
@ Dumba: thanks maat :)
@ Keranos: Geen behoefte aan.
@ Marrkos: Ach, een flinke zak chips doet ook wel wat :p.

Neem dan ff lekker 5 kip-wraps, stel mc-chickens, en een flinke milkshake.. chips is vies en al helemaal geen voedingswaarde..
 
Hier laat mijn brabantse logica me in de steek. Hoe kan je nou 3 jaar geen behoefte hebben aan een lekkere bak friet of big mac ofzo ??? En als de rest van de familie daarheen gaat, wat doe jij dan? Ga je dan naar de groenteboer ofzo :roflol:
 
Hier laat mijn brabantse logica me in de steek. Hoe kan je nou 3 jaar geen behoefte hebben aan een lekkere bak friet of big mac ofzo ??? En als de rest van de familie daarheen gaat, wat doe jij dan? Ga je dan naar de groenteboer ofzo :roflol:

We gaan er niet echt heen, en patat eet ik zo vaak.
 
We gaan er niet echt heen, en patat eet ik zo vaak.

waarom dan geen Mc of Burger King? Dat is toch precies hetzelfde. Allemaal "Junk" dus dan telt die 3 jaar ook niet :)

Ik heb net nog een bak friet, 2 bakken kipvingers, frikandel, kipkorn en een halve kilo yoghurt opgegeten! :D
 
Hier laat mijn brabantse logica me in de steek. Hoe kan je nou 3 jaar geen behoefte hebben aan een lekkere bak friet of big mac ofzo ??? En als de rest van de familie daarheen gaat, wat doe jij dan? Ga je dan naar de groenteboer ofzo :roflol:

Dude no offence maar ga jij 'uiteten' bij de mac, met je familie?
 
Zo maar een vraag.

Hoe kun je nu verzuren?
 
Verzuring door 8 oef 3x10?

Binnen welk tijdsbestek, hoe snel/langzaam voer je de oef.uit?

Dat je verzuring door melkzuur krijgt, weet ik, daarvoor train ik net iets te lang.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven