Keranos
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Ow nu je het zegt, nja ik ben te lam om alle goeie posts tussen al die pagina's van onzin uit te zoeken. Niet gezien, sorry

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vandaag er weer in knallen, 18.
Zit nu aan de melk.
Oh en ja, ik heb school, maar eerste 2 uur vrij. Alhoewel ik prefeer de laatste 2 uur vrij te hebben.[/QUOTE]
Don't we all..
Troost je vriend, middelbare school = überrelax. Voor je het weet werk je van 9-5 elke dag, met een minimum aan vakantie.
Trust me, I know.![]()
Zit nu aan de melk.
Oh en ja, ik heb school, maar eerste 2 uur vrij. Alhoewel ik prefeer de laatste 2 uur vrij te hebben.[/
Don't we all..
Troost je vriend, middelbare school = überrelax. Voor je het weet werk je van 9-5 elke dag, met een minimum aan vakantie.
Trust me, I know.![]()
Zit nu aan de melk.
Oh en ja, ik heb school, maar eerste 2 uur vrij. Alhoewel ik prefeer de laatste 2 uur vrij te hebben.

Bulken als een "beest".
Dwerghamstertje is ook een beest...

Zit nu aan de melk.
Oh en ja, ik heb school, maar eerste 2 uur vrij. Alhoewel ik prefeer de laatste 2 uur vrij te hebben.
?Haha wat een mooi manneke, zal denk ik zo n 30/40 kg zijn?Hij prefeert zijn computer boven zijn zijn bed (en zijn gewichten).
Edit2: Anyways, om je even wat extra te motiveren, snipe.
http://www.youtube.com/watch?v=2Txm2RTpMN8&feature=related
Inderdaad, VIJF, 5, VIJF, 5 jaar oud.
Kind wordt helemaal opge****ed
Btw das gewoon stiff legged, door zen benen had die zeker 50 gehaald 
Haha wat een mooi manneke, zal denk ik zo n 30/40 kg zijn?Kind wordt helemaal opge****ed
Btw das gewoon stiff legged, door zen benen had die zeker 50 gehaald
![]()