MuscleMeat

Becoming a beast by bulking and HST (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
**** it, ik wou een training gaan posten maar na al deze shit hoeft het van mij niet meer. Niks tegen de volgende 3:
Bas, DiZoR, en Avenge.

Voor de rest: Slotjuh
 
Log heropend voor de geïnteresseerden ZOALS Avenge.

Vanaf nu géén gezeik meer.
 
Daar hebben we de niet trainende michaelskelet ook weer. Moet je geen kusjes naar jongens gaan doen joh?
 
Haha daar sta je dan met je "Mijn motivatie word alleen maar beter van jullie opmerkingen" :roflol:
 
Dat is ook zo. Zie jij een verband tussen de woorden 'Slotje' en 'Motivatie'? Ik niet!
 
Dat is ook zo. Zie jij een verband tussen de woorden 'Slotje' en 'Motivatie'? Ik niet!

Ik zie wel een verband, of beter gezegt "zag", want je hebt je log heropent, goedzo! ;)
 
Maare snippie had je je 23 mei nog gewogen?
 
Je blijft telkens weer verbazen sniper :roflol:

Dat de mods dit log dan ook weer heropenen, is helemaal raar.
 
Daar hebben we de niet trainende michaelskelet ook weer. Moet je geen kusjes naar jongens gaan doen joh?

Hahahaha. ik kom je echt een x opzoeken, gaan we 1 op 1, dan zien we of jij wint van het niet trainende skelet, michaelsmink.
 
Je blijft telkens weer verbazen sniper :roflol:

Dat de mods dit log dan ook weer heropenen, is helemaal raar.

Ik kan het ZELF sluiten of openen hoor.

@ Felipe: Nee.

@ Smink: Kappen.
 
Sniperx stuurde mij net een link voor een site waar hij aan gewerkt heeft, hij heeft echt niks beters te doen :roflol:

2vim81h.png


jz6ych.png


14mwh89.png


jfbvx4.png


:roflol:
 
Je barst toch van de zelfvertrouwen? Ik ook, komt dat ff goed uit. dus, net had je nog een grote bek, zegmaar? ik kom wel naar almelo interesseert me niks.

Ik hoef geen gevecht of wat dan ook, zo zit ik niet eens in elkaar. Want ja in het echt is 'sniperx' maar een onschuldig jongetje. Lijkt me dan ook beter dat dit onschuldige jongetje niet meer pissig reageert en de e-warrior uithangt.
 
Ik hoef geen gevecht of wat dan ook, zo zit ik niet eens in elkaar. Want ja in het echt is 'sniperx' maar een onschuldig jongetje. Lijkt me dan ook beter dat dit onschuldige jongetje niet meer pissig reageert en de e-warrior uithangt.

Ga je nu terugdeinzen?
 
Als Michaelsmink klaar is met je ben jij het skelet :roflol:
 
Ik kan het ZELF sluiten of openen hoor.

@ Felipe: Nee.

@ Smink: Kappen.

Zo dat wist ik niet. Doe ons dit niet meer aan aub, kijk al uit naar de training met 19 kg.


Succes animal!!!!!!!
 
**** it, ik wou een training gaan posten maar na al deze shit hoeft het van mij niet meer. Niks tegen de volgende 3:
Bas, DiZoR, en Avenge.

Voor de rest: Slotjuh

Log heropend voor de geïnteresseerden ZOALS Avenge.

Vanaf nu géén gezeik meer.


ik wil niet bliiiiiiijven bitchen hoor maar... waarom heropen je je log als je niet eens je training van vandaag post? :scratch:

En weeg je je morgen dan?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven