MuscleMeat

Becoming a beast by bulking and HST

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
jep... gelukkig weet je waar je mee bezig bent en heb je geen advies nodig. Je hebt het maximale uit de 2 jaar training gehaald. En dat valt terug te zien op je foto's!

Achja ik geef het op.. wat boeite het mij ook :P k'vind het wel grappig.

Ben ook blij dat ik het onbetaald doe.:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet dus nu serieus niet meer wie ik serieus moet nemen en wie niet, bedankt zeg ik dus ook niet meer.

O ja het is toch een bash festival hier, het is 'gezegd' en niet 'gezegt'.

Welke c**k? En welke guns? Die van koud 43cm? (43cm samen)

beter ga je gewoon trainen sniper. In een fatsoenlijke gym.

Dit is natuurlijk helemaal niks he, dat weet je zelf ook best.

Mijn laatste advies bij deze.

Sniper, even serieus. Je ziet zelf toch ook wel dat er nauwelijks vooruitgang te zien is, als die er al is? Het is toch niet zo vreemd dat je dan sarcastische opmerkingen krijgt? Ik ga niet alle dingen herhalen die hier al vaak genoeg gezegd zijn, maar als ik jou was, dan zou ik het advies opvolgen, hard trainen, veel eten en niet meer zoveel in deze log posten. Dat zou ik over een half jaar doen, als je zo'n 6 of 7 kilo aan bent gekomen. Niet nu. Het is aan jou. Succes ermee.

Welke c**k? En welke guns? Die van koud 43cm? (43cm samen)

plz kom naar Almere, en we gaan ff naar de sportschool jij beescht, en stop met internet held uit te hangen. en luister naar de tips die mensen je 41 pagina's lang gegeven hebben.

:rolleyes: geef nu eens eindelijk toe dat je een log hebt en hier zit omdat je aandacht wilt en traine zelf je geen **** interesseert.

Net als je denkt dat het niet triester kan breekt er een kleuter-fight uit!! Dat moet wel het absolute dieptepunt zijn...

Hmm Obebbie, waarom gaf je een 3 dan :o

:roflol:

Ik zou een 10 geven, maar ik klikte even mis.
Goed bezig verder!

:roflol:!!1!!11

:roflol: Ik zie zo langzamerhand het verschil niet meer tussen sarcasme en real dus ik denk dat alles sarcasme is.

:duh:

Trouwens, ging jij niet stoppen met constant foto's posten luppie?

@ SniperX

Hoe staat het met de progressie naar de gym?
Al verder in de onderhandelingen met je pa en ma?

Edit;

Heb net even je foto's gezien van je poten btw. Nja, lijkt me vrij duidelijk wat daarop te zeggen is, en wat je zelf waarschijnlijk ook doorhebt, 't zijn gewoon skinnie legs.

Leuk... 10 pagina's onzin, 1 k*ttraining, alleen maar hetzelfde commentaar... :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven