Fitness Seller

Becoming a beast by bulking and HST

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nee, was tegen sniper

Thanks PH.

Tja, je moet toch íets doen om je beter te voelen he! Dus dan maar een net 14-jarige af gaan kraken op het internet! Ook een leuke hobby.

:sukkeltje: Dikke boehoe doen...

Kom op man!! Als er iemand VEEL goede adviezen en support van forummers krijgt ben jij het wel! En het enige wat jij hier doet is trainingen posten die gewoon schreeuwen om reacties, dreigen dat mensen die niet het juiste commentaar geven een ban krijgen en zielig doen omdat iedereen je in de zeikt neemt. Calimero gedrag!

Doe jezelf een lol en bewijs al die 'haters' hun ongelijk! Knallen man!

"Knallen" zonder degelijk materiaal kan ook niet he.

• Topic Starter Topic Starter
@ Dumba: Klopt, BB curls bijvoorbeeld is bijna niet meer te doen. @ 20 KG zal het wel stoppen en de rest gaat door. Zo denk ik dat ik wel 1x30 MP zou kunnen.

CONTEST UPDATE:

fxa14g.jpg

S.v.p. SERIEUS reageren!

Valt niks over te zeggen, je kan denk ik ook beter foto's maken waarbij je het geheel kan zien.

benen zien er al best netjes uit hoor kerel :eek:

@ EPK: Dat komt bij de contest :)

@ Crit: Thanks! Dat doet me deugd.

Je triceps zijn een pak buffer geworden, keep it up!

Thanks I guess.

k*tfoto waar je niets op kan zien

k*tfoto waar je niets op kan zien

ja hoor, dat ventje dat jij over je hoofd hebt getekend op je foto zegt anders ook meer dan genoeg.

geef eens wat nuttige informatie...het is duidelijk aan zijn benen te zien dat hij vooruitgang heeft gemaakt, dus, proficiat voor hem.

met zo'n postjes ga je niet echt opschieten.

er valt tenminste iets te zien

nou, je ziet een been wel, (bovenbeen meer) geen kuiten ofzo => kan je hier echt beoordelen of hij progressie gemaakt heeft ?

ja mijn foto is wat donker, maar door erop te klikken en uit te vergroten zie het best, in tegenstelling tot deze foto waar je nog meer bovenbeen ziet en nog minder kan beoordelen

Camera is leeg, anders had ik direct kuiten geplaatst. Vind m'n kuiten gek genoeg niet verkeerd.

5 minuten laden is genoeg om 1 pic te maken ;)

Critmonster vs. Loastres (Sniperx fanboy vs. realistisch persoon) :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven