XXL Nutrition

Becoming a beast by bulking and HST

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
2sblwcw.jpg

30iz5ls.jpg

Er kwamen toch kuitfoto's? ???

Dat probeerde ik ja, hij was weer leeg :(.;

Nee, k*tfoto's.
Post eens wat waar je progressie kan zien sniper, verrekte eigenwijze puber.

287hpnt.jpg

Zet deze foto eens naast die nieuwen.

hoeveel kg ben je nu kwijt sinds je cut?

dude, als je nou eens echt squatte dan zagen we tenminste vooruitgang, je traint nou al 2 jaar en kijk je benen, vergelijkbaar met je leeftijdsgenootjes. en dan nog wat, neem gvd die tips van de mensen nou eens aan, jij bent echt fokking eigenwijs, als je een beetje IQ had had je allang geluisterd naar de tips want je hebt 0 progressie en andere mensen die jou tips geven(sommige) hebben jaren ervaring en ook een fysiek waar je u tegen zegt. en jij blijft zo fokking eigenwijs met je HST, doe fokking rippetoe en ga naar een gym en je lult dat je niet mag van je ouders is gewoon weer een smoesje.

:roflol: wesqueen de parrot hunk is terug!

Beste poten!

Hmm Obebbie, waarom gaf je een 3 dan :o

lastig te beoordelen aangezien het verschillende foto s zijn uit verschillende oogpunten.

:roflol: Ik zie zo langzamerhand het verschil niet meer tussen sarcasme en real dus ik denk dat alles sarcasme is.

jep... gelukkig weet je waar je mee bezig bent en heb je geen advies nodig. Je hebt het maximale uit de 2 jaar training gehaald. En dat valt terug te zien op je foto's!

Achja ik geef het op.. wat boeite het mij ook :P k'vind het wel grappig.

ok dat zijn iets betere foto's, maar kom zeg
je ziet toch zelf dat daar echt niets van massa opzit,
zijn eerder foto's voor een anorexia forum ofzo
goeie raad voor jezelf en voor anderen goed to doen, post geen foto's meer totdat je een beetje kan zien dat je traint. is vast al een keertje of 10 gezegt maarja

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven