- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere deads idd en kan die van blokken dan niet wat zwaarder? Ik kan bijna altijd nog minimaal net zo veel van blokken als de reguliere dl na gewone deads.
Vandaag nog eens nagedacht hoe ik de komende periode ga invullen met het nieuwe strongman seizoen in het verschiet. Heb voor mezelf besloten om tot begin februari alleen in de gym te trainen. Ik zal 4 dagen p/week trainen i.p.v. de 5-6 keer p/week zoals ik dat voorheen deed. Ik zal in deze 4 dagen met name trachten de basis te versterken door de benen (squat), rug (deadlift) en overhead (loglift) op hoog volume met zware gewichten te trainen. Dit alles om een zo goed mogelijke carry over te bewerkstelligen op de strongmen onderdelen.
Vanaf februari zal ik mij expliciet gaan richten op de strongmen onderdelen en zal ik minder intensief in de gym trainen. (Alex zal wel denken: eerst zien dan geloven) Mijn BW is de laatste periode ook omhoog geschoten. Weeg op "goede" dagen al zelfs meer dan 120kg. Vanaf februari ga ik ook mijn spierconditie trainen en hoop ik mijn lichaamsgewicht te kunnen reduceren tot rond de 115kg. Ondanks dat ik in kracht vooruit blijf gaan, merk ik zeker dat dit ten kosten van mijn explosiviteit gaat en dit was nou net mijn sterke punt.