Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bench vind ik toch nog sterk, als ik het vergelijk met je squat gaat hij goed mee lijkt mij. Goed bezig hoor!
Ik blijf ook stagneren man, maar dan 40kg lichter.
Wel goed idee om 2x in de week te benchen, maar ook met UB/LB split?
Maar lekker man! Stay focused.

misschien minder setjes voor de 3x5, ja vaker doen gaat meestal wel op met kracht. voorde rest een prima training
Zou dat voor mij ook nuttig zijn om 2x in de week op kracht te benchen? Mijn BP is ziek laag I cry evertim I bench.
dan weet je wat voor je werkt en wat niet!pfff is dat van die injectie? of een blessure van het trainen?
Snel beter worden!

Klote man van je been, hopen dat het snel weg trekt. Misschien idd wisselen van inject spot.
vandaag schouder geprobeerd, kijken hoe het uit gaat pakken.

Nja, al een week niet getraind. Griep wilt me niet met rust laten..
Merk dat ik flink ingeleverd heb, als ik weer beter ben begin ik dan ook met een cleanbulk. Ik sta nu rond de 12%, al flinke lijnen op mijn buik. Zal de eerste 3 weken weer flink tegenvallen, de eerste paar weekjes na ziekte weer in het ijzer zijn nooit fijn.
same here man... klotezooi. Hele week stilgestaan en vreet ook kapot weinig nu
maar ik was weer ziek de afgelopen week, vandaag pas weer de eerste fatsoenlijke training kunnen doen.been injecteren pijnlijk? bil is bij mij juist pijnlijk man.
been is easy mits je op de goede plek goed prikt.
ik zet zelf tegenwoordig ook in delts, alleen ik deed het eerst staand dus met mn arm langs me lichaam hangend, dan is je schouder nog aangespannen en dan is de injectie velen malen pijnlijker dan als je vooroverbuigt alsof je een euro wilt oprapen, en dan de kant waar je gaat injecteren laat bungelen, zegmaar paralel aan je benen.
als je drukt op je schouder terwijl je staat, of als je drukt op je schouder terwijl je zo ondersteboven hangt, dan voel je duidelijk dat de spierspanning weg is! (soort pudding)
ik heb deze tip van een bekende bber.. probeer het eens!
thanks, ik heb hem zaterdag ook in mijn schouder gezet en het lijkt stukken beter te gaan.. wel flink gevoelig maar ik kan het meeste nog doen, wat bij benen dus niet het geval was.
schouder neemt volgens mij ook beter op heb ik vernomen, daarom zetten ze winny ook in de schouder.
je beweegt je schouder ook meer en je benen meestal minder.