MuscleMeat

Becoming a SuperSized Archetype _LOG_

Ik blijf ook stagneren man, maar dan 40kg lichter :P.

Wel goed idee om 2x in de week te benchen, maar ook met UB/LB split?

Maar lekker man! Stay focused.

misschien minder setjes voor de 3x5, ja vaker doen gaat meestal wel op met kracht. voorde rest een prima training

• Topic Starter Topic Starter
Bench vind ik toch nog sterk, als ik het vergelijk met je squat gaat hij goed mee lijkt mij. Goed bezig hoor!

Squat gaat juist erg makkelijk omhoog als ik mij hierop focus, benchpress daarintegen..
ook als ik mezelf vergelijk met anderen, mijn squat en deadlift ligt een stuk hoger maar met benchpress word ik goed bijgehouden. achja, ieder zijn zwakke kanten.

---------- Post toegevoegd 30 October 2013 om 14:33 ----------

Ik blijf ook stagneren man, maar dan 40kg lichter :P.

Wel goed idee om 2x in de week te benchen, maar ook met UB/LB split?

Maar lekker man! Stay focused.

Tevreden worden we toch nooit, iets lijkt zwaar totdat je het gedrukt hebt.
Ik weet niet precies hoe ik mijn schema inricht, ik doe nu vooral wat uitkomt en waar ik zin in heb.
Zo heb ik nu al ff geen benen kunnen pakken omdat ik last heb van het injecteren :(

---------- Post toegevoegd 30 October 2013 om 14:54 ----------

misschien minder setjes voor de 3x5, ja vaker doen gaat meestal wel op met kracht. voorde rest een prima training

Die setjes heb ik echt nodig om op te warmen, zijn ook niet echt een belasting voor me.

---------- Post toegevoegd 30 October 2013 om 14:56 ----------

Gisteren de 2de inject gezet in rechterbeen.
Hij is wel wat gevoelig maar niets ernstigs, de linker doet nog een stuk meer pijn maar is ook al minder aan het worden.
Ik denk dat ik gewoon wat geraakt heb de eerst keer.
Verder vandaag geen training, sinds gisteren ben ik er niet goed aan. Merkt het al tijdens de training, flink brak maar toch wel goed getraind. Later op de dag veel niezen, vandaag dus even uitzieken.

Zou dat voor mij ook nuttig zijn om 2x in de week op kracht te benchen? Mijn BP is ziek laag I cry evertim I bench.

Rechterbeen doet nu ook flink pijn, kan toch niet normaal zijn dit. Denk dat ik er maar een topic over ga openen. Momenteel nog steeds ziek, klote zooi. Hoop dit weekend weer te kunnen trainen, hoop dat ik eindelijk benen kan doen!

Zou niet zo meoten zijn nee. Da fuq :S

pfff is dat van die injectie? of een blessure van het trainen?
Snel beter worden!

pfff is dat van die injectie? of een blessure van het trainen?
Snel beter worden!

ja, injecteren doet echt fukking pijn in de benen.. weet niet wat het is.
fietsen en traplopen gaat zelfs niet, maar na een dag of 4 trekt het langzaam weg, op dag 6/7 kan ik hem weer fatsoenlijk gebruiken. ik ga nu ook over van 2x per week naar 1x per week zodat ik na een paar dagen pijn gewoon benen kan trainen. nu heb ik ze over moeten slaan... ik ga nu ook van plek veranderen, misschien dat het daaraan ligt. Ben gelukkig weer beter, gister weer getraind (schouders) ik was nog niet 100% fit en de training was ook niet wat het moest zijn. Achja, morgen weer knallen ;)

Klote man van je been, hopen dat het snel weg trekt. Misschien idd wisselen van inject spot.

Nja, al een week niet getraind. Griep wilt me niet met rust laten..
Merk dat ik flink ingeleverd heb, als ik weer beter ben begin ik dan ook met een cleanbulk. Ik sta nu rond de 12%, al flinke lijnen op mijn buik. Zal de eerste 3 weken weer flink tegenvallen, de eerste paar weekjes na ziekte weer in het ijzer zijn nooit fijn.

same here man... klotezooi. Hele week stilgestaan en vreet ook kapot weinig nu

same here man... klotezooi. Hele week stilgestaan en vreet ook kapot weinig nu

is een oude post wat je nu quote :p maar ik was weer ziek de afgelopen week, vandaag pas weer de eerste fatsoenlijke training kunnen doen.
binnenkort even een griepprik halen aangezien dit de derde keer is in een paar maandjes tijd.

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

benchpress
10x95
6x100
6x100
5x100

incline db press
12x32
8x32
8x32

pec deck
10x70
12x65
9x55 dropset

wat een klote oefening, voelde niet lekker in mijn schouder

lat machine wide grip
8x70
10x65
10x60

low row single arm
10x60
12x50
12x50

bent over dumbell row (lat gericht)
12x24
12x24
12x26
12x26

been injecteren pijnlijk? bil is bij mij juist pijnlijk man.
been is easy mits je op de goede plek goed prikt.
ik zet zelf tegenwoordig ook in delts, alleen ik deed het eerst staand dus met mn arm langs me lichaam hangend, dan is je schouder nog aangespannen en dan is de injectie velen malen pijnlijker dan als je vooroverbuigt alsof je een euro wilt oprapen, en dan de kant waar je gaat injecteren laat bungelen, zegmaar paralel aan je benen.
als je drukt op je schouder terwijl je staat, of als je drukt op je schouder terwijl je zo ondersteboven hangt, dan voel je duidelijk dat de spierspanning weg is! (soort pudding)
ik heb deze tip van een bekende bber.. probeer het eens!

been injecteren pijnlijk? bil is bij mij juist pijnlijk man.
been is easy mits je op de goede plek goed prikt.
ik zet zelf tegenwoordig ook in delts, alleen ik deed het eerst staand dus met mn arm langs me lichaam hangend, dan is je schouder nog aangespannen en dan is de injectie velen malen pijnlijker dan als je vooroverbuigt alsof je een euro wilt oprapen, en dan de kant waar je gaat injecteren laat bungelen, zegmaar paralel aan je benen.
als je drukt op je schouder terwijl je staat, of als je drukt op je schouder terwijl je zo ondersteboven hangt, dan voel je duidelijk dat de spierspanning weg is! (soort pudding)
ik heb deze tip van een bekende bber.. probeer het eens!

thanks, ik heb hem zaterdag ook in mijn schouder gezet en het lijkt stukken beter te gaan.. wel flink gevoelig maar ik kan het meeste nog doen, wat bij benen dus niet het geval was.

thanks, ik heb hem zaterdag ook in mijn schouder gezet en het lijkt stukken beter te gaan.. wel flink gevoelig maar ik kan het meeste nog doen, wat bij benen dus niet het geval was.

schouder neemt volgens mij ook beter op heb ik vernomen, daarom zetten ze winny ook in de schouder.
je beweegt je schouder ook meer en je benen meestal minder.

Succes!

thanks!

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

schouder neemt volgens mij ook beter op heb ik vernomen, daarom zetten ze winny ook in de schouder.
je beweegt je schouder ook meer en je benen meestal minder.

ja pijn is niet erg, zolang het maar niet dusdaning aanwezig is waardoor het mijn trainingen en mobiliteit in de weg gaat zitten.

hoop dat ik morgen nog positief ben over mijn schouder! gaat de volgende er ook meteen in, wel in de andere dan..

---------- Toegevoegd 5 November 2013 om 01:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst 4 November 2013 om 21:31 ----------

net even armen wezen trainen, zo'n pomp heb ik nog nooit gehad.
armen voelden ontzettend hard aan en deden gewoon pijn van de pomp, gelukkig zat het mijn setjes niet in de weg.
merk dat ik ook veel zweet als ik ga slapen, gisteren was alles zeiknat, kussen, dekens, dekbed.. geen pretje.
morgenavond eindelijk benen trainen.. zullen wel flink pijn gaan doen.

Terug
Naar boven