Hallo allemaal,
Ook voor mij word het tijd om een log te openen. Doel van het loggen is het bijhouden van mijn progressie en mezelf hiermee te motiveren. Momenteel ben ik aan het cutten, kom van 86 kg af, vetpercentage niet gemeten maar ik schat het op 20%. Momenteel weeg ik zo'n 81 kg, vetpercentage is ongeveer 13-15%. Aangezien mijn gewicht nu sinds 2 weken stagneert word het tijd om mijn voedingsschema te overzien, deze zal ik één dezer dagen posten. Voeding wil ik simpel houden, richtlijn is 2,5 gram eiwit per kg, vetten 1 gram per kg, rest carbs. Mijn onderhoud zit op 2900 kcals, ik ga mijn voeding op 2500 kcals mikken en ik zal voorlopig geen cardio toevoegen. Doel is de aankomende 8 weken nog 4 kg te zakken, ik hoop dan op mijn gewenste vetpercentage te zitten.
Mocht ik voldoende in gewicht gezakt zijn dan hou ik 1x per week een reefeed, anders 1x per 2 weken.
Wegen doe ik elke zaterdagochtend als ik wakker word, reefeed zal ook op zaterdag plaats vinden.
Before pics, pics van nu en after pics zal ik over 8 weken plaatsen.
trainingschema: 4-daagse split met een reprange van 4-8. Na deze 4 dagen 1 of 2 dagen rust.
1. Borst: Onderrug: - deadlift: 4 sets
- een incline press oefening: 4 sets
- flat dumbbell press: 4 sets
- cable flyes: 3 sets
2. Schouders: Biceps: - barbell curl: 4 sets
- mp: 3 sets - dumbbell hammer curl: 3 sets
- cable side raises: 3 sets Triceps: - french barbell press: 3 sets
- cable reverse flyes: 3 sets - cable pressdown: 3 sets
3. Benen:
- hammer squat: 5 sets
- legpress: 4 sets
- lunges: 3 sets