Fitness Seller

Becoming a SuperSized Archetype _LOG_

• Topic Starter Topic Starter
Nette training! mooie pr als beter weer wordt meer energie dan breek je nog hoop pr's

Hoe gaat het met de cut? wel gewicht/ vp zit je nu?

cut is alweer paar weekjes een bulk geworden, over 2 maanden weer een maandje cutten.
bf zal rond de 14% liggen. Ik meen nu zo'n 82 te wegen, van t weekend weer even wegen.
wat heeft t weer eigk met meer energie te maken? ( ik supplementeer vit d3)

MP: 4x5x70 vergeten te uppen naar 75, volgende keer dus
db press: 3x8x52
frontraise: 2x8x10 excl. bar
side raises: 3x10x10
bb curl: 6/6/5 x 45
pinwheel: 10/8/6 x 18
one arm cable curl 2x10x

merk verder vrij weinig progressie in de schouders, als iemand tips heeft is dit natuurlijk meer dan welkom.

Laatst bewerkt:
cut is alweer paar weekjes een bulk geworden, over 2 maanden weer een maandje cutten.
bf zal rond de 14% liggen. Ik meen nu zo'n 82 te wegen, van t weekend weer even wegen.
wat heeft t weer eigk met meer energie te maken? ( ik supplementeer vit d3)

Netjes, rond deze tijd van het jaar gaat bij mij niet lekker, wanneer de zon gaat schijnen gaat mijn motivatie echt omhoog breek ik weer pr's, Mischien heb jij er minderlast van ik gebruik ook vitamine d3 4000iu

Netjes, rond deze tijd van het jaar gaat bij mij niet lekker, wanneer de zon gaat schijnen gaat mijn motivatie echt omhoog breek ik weer pr's, Mischien heb jij er minderlast van ik gebruik ook vitamine d3 4000iu

Ik hoop het :D verwacht sowieso wat pr's te gaan verbreken de aankomende twee maanden. Het liefst op mijn bench.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 23:58 ----------

Misschien dat ik over twee weken een attempt ga doen, 120 heb ik al een tijdje niet meer gedrukt.
Is me ook pas 1x gelukt :(

MP: 4x5x70 vergeten te uppen naar 75, volgende keer dus
db press: 3x8x52
frontraise: 2x8x10 excl. bar
side raises: 3x10x10
bb curl: 6/6/5 x 45
pinwheel: 10/8/6 x 18
one arm cable curl 2x10x

merk verder vrij weinig progressie in de schouders, als iemand tips heeft is dit natuurlijk meer dan welkom.

Je doet 3 oefeningen voor de voorste kop, en eentje voor de zijkant die geloof ik ook nog is de voorkant als synergist meepakt?
U w0t m8 :p?

Je doet 3 oefeningen voor de voorste kop, en eentje voor de zijkant die geloof ik ook nog is de voorkant als synergist meepakt?
U w0t m8 :p?

geef ik je gelijk in, voorheen pakte ik altijd 1 oefening voor de voorste koppen mp of db press.
aangezien ik nooit goed ga op de schouders heb ik dit even geprobeerd, maar beter word het er niet op.
wat zou jij doen?

geef ik je gelijk in, voorheen pakte ik altijd 1 oefening voor de voorste koppen mp of db press.
aangezien ik nooit goed ga op de schouders heb ik dit even geprobeerd, maar beter word het er niet op.
wat zou jij doen?
Ik pak de voorste kop niet eens direct aan, ik isoleer alleen de zij- en achterkop.

Flat BP en incline BP zijn al zwaar genoeg voor je voorste schouderkoppen, nog meer werk daarvoor is of te veel belasting, of slecht voor je schouders & houding.

Ik weet je schema niet? Maar ik doe zelf een UB/LB schema, waarbij UB als volgt is:

2 verticale rug oefeningen (lats)
1 horizontale (row)
1 flat borst
1 incline borst
1x zijkant schouders, 1x achterkant schouders (afwisselend tussen beide ub dagen)
1 triceps
1 biceps

Schouders lopen totaal niet achter oid, en zo belast ik ze ook niet te zwaar

Als je een split doet met een aparte schouder dag, zou ik 1 oefening per kop doen, en dan kun je misschien armen erbij doen ofzo?

Ik pak de voorste kop niet eens direct aan, ik isoleer alleen de zij- en achterkop.

Flat BP en incline BP zijn al zwaar genoeg voor je voorste schouderkoppen, nog meer werk daarvoor is of te veel belasting, of slecht voor je schouders & houding.

Ik weet je schema niet? Maar ik doe zelf een UB/LB schema, waarbij UB als volgt is:

2 verticale rug oefeningen (lats)
1 horizontale (row)
1 flat borst
1 incline borst
1x zijkant schouders, 1x achterkant schouders (afwisselend tussen beide ub dagen)
1 triceps
1 biceps

Schouders lopen totaal niet achter oid, en zo belast ik ze ook niet te zwaar

Ik wil meer kunnen pakken op MP, is een van mijn doelen. En ik ga harder op schouders als ik ze isoleer.
Denk dat ik het ga beperken tot MP, side raises en nog iets voor de achterste schouderkoppen.

gisteren benen getraind maar gewicht niet bijgehouden. vind dit niet zo spannend om bij te houden aangezien er toch geen squats in zitten. Ik wil er in het vervolg wat db bulgarian split squats in gaan gooien.. denk dat ik er zo wat meer uit haal.

benchpress: 5/5/5/4 x 92,5 Had laatste setje waarschijnlijk er nog 1 uit kunnen persen maar was bang dat ik zou gaan cheaten aangezien geen spotter. Volgende x dus die 5x4x92,5 drukken en de keer erop met 95 gaan benchen.
incline hammer: 10/9/8 x 90
flat db press: 6/5 x70 6x65
dippen: 7/7/6 x bw + 20 kg
frenchpress 12/10 x 25 excl ez bar

Morgen is de gym gesloten ivm pasen, maandag weer knallen dus

Laatst bewerkt:
deadlift 1x107,5/1x137,5/1x177,5/6x137,5/5x137,5 nogmaals gemaxd omdat ik een filmpje heb laten schieten van mijn vorm bij de 177,5, vorm ziet er prima uit.
pendlay row 5/7/6 x 77,5
db row 3x10x37,5
pulldown 12x65 10x70 volgende keer op 70 houden

wat kort getraind vandaag ivm tijdgebrek.

Afgelopen weekend was mijn gewicht 81,3.. lichte stijging dus weer.

Laatst bewerkt:
schouders

mp 5x75/5x72,5/4x72,5/5x70/7x60 5 kg uppen was te veel, 72,5 aanhouden
side raises 3x10x10
seated bent over raises: 12x8/10x10
bb curl 3x5x45
pinwheel curls 9/8/8 x 18

niet echt lekker getraind, erg vermoeid die dag.
wat minder setjes voor de voorste koppen dit keer, hopen dat ik nu wel progressie ga boeken.

borst+quadriceps

benchpress 4x5x92,5 hoppa! uppen naar 95. Die 4x5x100 zit er wel in deze zomer.
incline hammer 8/7/7 x 90 boek geen vooruitgang hierop, komt waarschijnlijk doordat ik flink tegen mijn max zit bij bp.
flat db press 8/8/6 x 65
cable flyes 10/10 x 30

geen extra oefeningen gedaan voor triceps, voelde ze al goed genoeg.

splitsquats 3x10x20 licht gewicht gepakt om de oefening onder controle te krijgen. moet flink balanceren hiermee, is best een zware oefening. plan is om deze voorlopig elke week te uppen met 4kg
legpress 10/10x190 toch flink vermoeid van de splitsquats
leg extensions 12/12/10 x 75

Laatst bewerkt:
gisteren getraind bij basic fit, mijn training hierop moeten aanpassen omdat het daar toch wel beperkt is.

begonnen met deadliften, ging niet soepel daar. Stand van de stang was een stuk lager en je er lagen van die rubberen tegels die flink doorzakken. Niet voluit gegaan, 3 setjes van 150kg op 4 herhalingen en ik vond het wel goed.
Eigenlijk van alles wat gedaan, wat pullups 14/10/8.
db row 3x12x34 (max gewicht daar :S)
cgpd 2x10x65
wat bent over rows, gewicht niet bijgehouden en wat bent over raises. De training begonnen met benchpress, plan was om een poging te doen op de 120 kg. Flat bench leek daar wel een tikje decline, had ook niet echt grip tijdens het liggen en glee wat weg. Dus de 120 heb ik niet geprobeerd: 72/92/112 x 1, ging vrij soepel en goed diep. (2cm van borst af)

Vanavond weer trainen bij basic. Ze hebben daar een fatsoenlijke legpress plate loaded dus daar ben ik wel blij mee.
Mijn benen hebben al een tijd geen flinke gewichten mogen verzetten dus het zal wel pittig worden. Ik ben nu ook op zoek naar een andere gym waar ze ook een goeie legpress hebben.

Gewicht staat nu rond 82, het loopt dus nog steeds op.

Keep you bro's posted.

training bij basic fit, schuine legpress, eindelijk!

legpress plate loaded: 10x240/10x260/10x280/10x300 na lange tijd geen fatsoenlijke benen training viel het me niet tegen, snel een gym zoeken die ook een plate loaded legpress heeft. Gewicht zal dan wel snel omhoog gaan.
lunges: 4x16 stappen met 36 kg aan dumbbells
one leg legcurl: 10x35/10x40
legcurl: 10x70
leg extension: 20/15 x 80

heerlijk getraind, zal morgen wel stijf zijn.

benen heb ik lekker gevoeld, zijn nog steeds niet helemaal hersteld.

gister een poging gedaan op de 120 benchpress en gefaald, over een maandje ofzo weer proberen.

training bij basic fit, schuine legpress, eindelijk!

legpress plate loaded: 10x240/10x260/10x280/10x300 na lange tijd geen fatsoenlijke benen training viel het me niet tegen, snel een gym zoeken die ook een plate loaded legpress heeft. Gewicht zal dan wel snel omhoog gaan.
lunges: 4x16 stappen met 36 kg aan dumbbells
one leg legcurl: 10x35/10x40
legcurl: 10x70
leg extension: 20/15 x 80

heerlijk getraind, zal morgen wel stijf zijn.

Welke basic fit train je?

deadlift 5/5/3 x 157,5
pullups wide grip: 8/8
pullups triangle 6/6
bent over rows 8x67,5 5x77,5 5x77,5
db row 3x10x32.5

Laatst bewerkt:
benchpress 5x92,5 5/5/3 x 95
incline hammer press 9/8/6 x 90
flat db press 6/6/7 x 65

bb curl 3x5x45
pinwheel curls 3x8x18

Vanavond misschien nog benen trainen, even wat extra kcals erin mikken dus vandaag.

Laatst bewerkt:
Vandaag voorzichtig met licht gewicht gesquat in de smith machine. Toch nog wat pijntjes aan overgehouden, voorlopig niet voor herhaling vatbaar helaas.

squatten 4x10x90
leg extension 4x12x77.5
leg curl 2x9x67,5
one leg curl 2x10X32,5
sissy squats 20xbw + 15 kg

benen niet echt goed aangepakt vandaag omdat ik weer last kreeg van pijntjes. over 1,5 maand kan ik ze weer volledig aanpakken met plate loaded legpress

Terug
Naar boven