coolermaster
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben om, ik ga voor de full body de komende weken (of maanden) ik ga het rippetoe schema volgen:
A.
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Dead Lift
B.
3x5 Squat
3x5 Military Press
3x5 Bent over Row
En dan train in op maandag, woensdag en vrijdag. Vanavond begin ik met A!
In het begin val je ook in slaap met de oefeningen doen. Maar na verloop van tijd begint het wel te werken.Ik vind dit wel een heel mager schema gast.
Ik val al in slaap als ik er naar kijk.
Hoezo doe je niet wat meer oefeningen? Ik weet niet welke facaliteiten je allemaal tot je beschikking hebt, maar met een stangetje en wat dumbbells valt heel veel meer te doen.
Ik ben niet zo thuis in rippetoe, maar dit vind ik wel heel minimaal.
. Heb trouwens nu al zin om te gaan trainen vanavond!
.Hmm dat lijkt me nog niet echt de bedoeling. Vooral de 1e week moet makkelijk gaan.. 2de vaak ook wel.. Daarna zal het steeds zwaarder worden.Zoo, net klaar met Workout B:
3x5 Squat, 52KG
3x5 Military Press, 33KG
3x5 Pendlay Rows, 33KG
Vooral de Military Press was heel zwaar en haalde ik echt nog maar net. Eetschema update ik vanavond!
Voor mijn gevoel niet, maargoed ik ben dan ook een beginner... Ik kijk volgende week even hoe het gaat.

@Kivela: Dat moedigd zeker aan! Vooral het eten vind ik lastig, heb jij ook een log?
Ja ging heerlijk, was zwaar maar had wel het idee dat ik de volgende keren nog wat omhoog kan.
Ik probeer er dips of chins bij te doen, maar dat ging vandaag haast niet omdat de training al lekker intens voor me wordt.