XXL Nutrition

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
zeker als je geen spotter hebt, want dan kun je niet echt goed tot failure gaan en je hebt al gauw het risico dat je uitvoering eronder leidt, zeker als je nog niet zo ervaren bent.

Dan liever wat meer reps maken en wat meer op bloedvolume trainen.
Alleen het gevaar is dan weer dat je op verzuring gaat trainen, en verzuring is meer spieruithoudingsvermogen en niet hypertrofie.
Probeer gewoon tussen de 8-12 te zitten met hier en daar een uitzondering.

Maargoed je moet natuurlijk doen wat het beste voelt.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, ik begrijp wat jullie bedoelen. Maar 15 reps is veel man, en saai. maar ik ga niet snel meer naar de 5 of 3 reps. Denk dat ik het inderdaad rond de 8 reps ga houden.

Donderdag:

Benchpress:
10x 40kg
8x 50kg
5x 55kg (laatste spot)
8x 40kg
8x 40kg

Db press:
12x 14kg
8x 18kg
8x 18kg

Cable cross:
12x 10kg
8x 25kg
8x 25kg
8x 20kg

Dips:
6x BW
6x BW
10x BW-10

Overhead rope pull:
12x 10kg
8x 25kg
8x 25kg
10x 20kg

Heb vandaag op mijn school getraind. Dus de gewichten aan de pulley zijn niet te vergelijken met normaal.

Die 5x55 is best netjes

Heb alles zo'n beetje zitten lezen,snap er nog niet echt iets van haha maar heey respect hoor voor jullie allemaal trouwens!!!
Ik ben een meid en ik ga denk ik maar eens beginnen aan BB en kracht en conditie training ook om later wat kickboksen te gaan doen.
Ben denk ik wat dat betreft niet zo erg een meisje meisje maar in sommige dingen wat jongens achtiger hahaha.

Succes verder en ga zo door joh!!
Ik ga vaker lezen hoop dat ik de termen wat leer kennen

Heb alles zo'n beetje zitten lezen,snap er nog niet echt iets van haha maar heey respect hoor voor jullie allemaal trouwens!!!
Ik ben een meid en ik ga denk ik maar eens beginnen aan BB en kracht en conditie training ook om later wat kickboksen te gaan doen.
Ben denk ik wat dat betreft niet zo erg een meisje meisje maar in sommige dingen wat jongens achtiger hahaha.

Succes verder en ga zo door joh!!
Ik ga vaker lezen hoop dat ik de termen wat leer kennen

Succes! Als je vragen hebt hoor ik het wel.

JE raakt goed opdreef zie ik.

Dinsdag:

incline db press:

12x 14kg
8x 18kg
8x 20kg

Benchpress:
12x 30kg
10x 40kg
6x 45kg

Incline flys:
12x 10kg
8x 14kg
8x 12kg

barbell curls (gewichten exc. stang):
12x 10kg
8x 20kg
8x 15kg

Seated db curl:
10x 10kg

Ging ****ed up. Gewichten vielen tegen.
Bij barbell curl kreeg ik fokking pijn aan mijn onderarm. Daarom ook na eerste set db curl gestop, omdat het echt niet meer ging van de pijn, en ik wil niks forceren. Wel echt klote.

Wat is barbell curl dan? Jammer dat het nu niet zo lekker ging maar kop op he je bent goed en lekker bezig dus volhouden!!

Oppassen met die barbell curls he, je weet wat ik zei dat kan echt een vieze blessure worden.

succes verder, goed bezig. Goed blijven eten ook he!

.
Bij barbell curl kreeg ik fokking pijn aan mijn onderarm. Daarom ook na eerste set db curl gestop, omdat het echt niet meer ging van de pijn, en ik wil niks forceren. Wel echt klote.

Komt me bekend voor bij de barbell curl. Pak hem zelf liever wat lichter en ga 21-en.

Hoe gaat je vooruitgang eigenlijk? Kom je nog massa aan?

Wat is barbell curl dan? Jammer dat het nu niet zo lekker ging maar kop op he je bent goed en lekker bezig dus volhouden!!

Barbell curl = dat je staand met een stang in je handen je biceps traind.

Oppassen met die barbell curls he, je weet wat ik zei dat kan echt een vieze blessure worden.

succes verder, goed bezig. Goed blijven eten ook he!

Ja, eten is klote, druk met stage enzo. Maar ik ga nu wel een rustigere tijd tegemoet. Dus komt goed.

Komt me bekend voor bij de barbell curl. Pak hem zelf liever wat lichter en ga 21-en.

Hoe gaat je vooruitgang eigenlijk? Kom je nog massa aan?

Ik vind bb curl wel super lekkere oefening voor de biceps, maarja nu gaat ie ff k*t.
Mijn vooruitgan gaat ook wat minder. Zit nu tegen de 67 kilo aan. Ik begon met 62 in januarie. Ik had wel meer winst kunnen pakken, als ik gewoon rustig leven had geleid. Maar door drukte heb ik niet genoeg tijd gehad om te eten.

Woensdag:

Squat:
12x 50kg
10x 60kg
8x 70kg
8x 70kg

Leg press:
15x 50kg
10x 90kg
8x 120kg
8x 120kg

Leg curl:
12x 30kg
10x 50kg
10x 45kg

Leg extension:
12x 50kg
8x 70kg
10x 60kg

Kuiten vergeten
Squat wat lichter gepakt, met meer reps. Ging wel makkelijk eigenlijk, maar wel ****ing vermoeiend.

keep the good work up ;)

Gaat goed
En heb je je BW doel al gehaald voor de zomer?

Thnx boys

Gaat goed
En heb je je BW doel al gehaald voor de zomer?

Ik quote mijzelf even uit mijn openingspost:
Doelen:
Zomer 2008: 70 kg.
Zomer 2009: 80 kg

Ik weeg nu 67 dus heb mijn doel nog neit bereikt, gaat ook nog erg lastig worden.

Afgelopen donderdag is het noodlot toegeslagen. Met een potje voetballen heb ik mijn knie niet 1, niet 2, maar 3x verdraaid. Kan er nu nauwelijks op staan en leef op pijnstillers.
Hierdoor zakt mijn motivatie zwaar en heb ik totaal geen zin om te trainen. Denk dat ik volgende week even rust neem, en dan de oefeningen ga doen waarbij ik mijn knie niet belast.

Je redt het wel,gewoon lekker trainen en die laatste 3 kilootjes komen vanzelf.

waar blijven die trainingen G?:D

hee lees hem net door, maar idd weekje is voorbij knallen nu weer!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven