- Waardering
- 666
Yo bro, persoonlijk zou ik hem zo doen;
trainingsschema ziet er wel goed uit, al vind ik dinsdag en donderdag benen trainen een beetje overkill. Doe dan dinsdag en vrijdag. Maargoed het is maar hoe snel je hersteld, ik heb bijna een week nodig na een forse beentraining, zeker met oogpunt op CNS herstel. Maar dat verschilt per persoon...
Als je dit voedingsschema vol weet te houden dan moet je wel flink gainen de komende periode, kan niet anders.09.00 uur:
0,5 liter melk met 50gram whey, je hebt de hele nacht zonder eiwitten gezeten dus snelle eiwitten is eerste prioriteit als je opstaat)
Brinta
11.30 uur:
4 boterhammen
4 eieren
1 glas melk
1 stuk fruit >banaan (carbs voor je training, in brood zit te weinig)
13.00 uur
Trainen
direct na trainen whey shake met +- 30gram dextrose, je moet gebruik maken van je "window of opportunity" dus glyocogeendepots laden)
14.30 uur
150 gram rijst
1 blik tonijn
1 glas melk > skip the milk, je krijgt al genoeg zuivel binnen, met je brinta, shakes en je kwark)
17.00 uur
2 boterhammen
0,5 pakje kipfilet
2 eieren
1 glas melk > skip the milk
1 stuk fruit
19.30
100 gram rijst
150 gram kipfilet/rundvlees/vis
200 gram groente
2 glazen melk >skip the milk, teveel zuivel is niet gezond
22.00 uur
500 gram magere kwark met een blikje ananas>bromeline> verhoogde opname eiwitten
trainingsschema ziet er wel goed uit, al vind ik dinsdag en donderdag benen trainen een beetje overkill. Doe dan dinsdag en vrijdag. Maargoed het is maar hoe snel je hersteld, ik heb bijna een week nodig na een forse beentraining, zeker met oogpunt op CNS herstel. Maar dat verschilt per persoon...

.