- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice training, volgende keer gewoon zn handdoek eraf fl*kkeren, heb ik zo'n hekel aan van die gasten die iets bezet houden en dan gaan bellen of met iemand een half uur gaan lullen.
Mooie traininig. Opteer anders gewoon voor dumbbell's de volgende keer. Doe ze dan alternating, heb je misschien minder last?
Waarschijnlijk krijg je kramp omdat je zo hevig pitst in de baar tijdens de training.
mooie training, jammer van die pijn.
Ik zou toch maar een tijdje met dumbbells trainen, of iig oefeningen doen waarbij je geen last hebt. Desnoods met barbell maar dan lichter pakken en meer reps.
Voor je het weet heb je een chronische blessure, zoals ik had...
Niet forceren bro.
Wat ik vaak deed; barbell curls als laatste oefening pakken; dan zijn je biceps al voorvermoeid en kan je niet zo zwaar pakken = minder belasting op onderarm.
je schouders pak je natuurlijk al mee met je borst en rug - misschien een upright row wide gripp erin zetten - is ook een goeie voor voorkant schouders - voor de rest gewoon doorgaan , je pakt in iedergeval wel de goeie oefeningen
als die BOR's makkelijk gingen, waarom deed je niet wat extra reps dan?
Ik was niet echt aan het nadenken. Legde de bar al terug, toen dacht ik: dit was easy. Had nog wel een extra setje kunnen doen, maar moest nog 2 oefeningen, dus heb het hier maar bij gelaten.