- Waardering
- 410

Heb vandaag rug getraind. Was te zwak om hier te posten. Was ook duidelijk de aanleiding voor mijn andere topic.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

de gewichten die jullie noemen bij de bench press, is dat met het gewicht van de stang?
alvsst bedankt
toch nog goed dat je je benen traint, meerderheid zou het gelijk laten vallen
![]()
techno. De bus vertrok om 16.00 uur op de zaterdag. Dit betekende dat we al om 20.00 uur aanwezig waren op dit mooie feestje. Eerst een beetje rustig gechilld en een aantal biertjes gedronken. Rond 12.00 uur ging de eerste pil er in. Hier voelde ik echter weinig van en na een uurtje nog een hele. Begon hem aardig te voelen, na een tijdje toch nog wat pure MDMA erbij genomen en nu ging ik toch helemaal los.Weekend evaluatie:
Dit weekend is misschien wel het meest katabole weekend geweest in de geschiedenis van een feestende beginnerbb.
Zaterdag: Itechno. De bus vertrok om 16.00 uur op de zaterdag. Dit betekende dat we al om 20.00 uur aanwezig waren op dit mooie feestje. Eerst een beetje rustig gechilld en een aantal biertjes gedronken. Rond 12.00 uur ging de eerste pil er in. Hier voelde ik echter weinig van en na een uurtje nog een hele. Begon hem aardig te voelen, na een tijdje toch nog wat pure MDMA erbij genomen en nu ging ik toch helemaal los.
Uiteindelijk rond een uurtje of 4.00 op de zondag toch nog een half pilletje erbij genomen, dit ook om de busreis terug nog goed door te komen.
Rond 7.00 uur de zondagochtend vertrok de bus terug richting Nederland. Dit betekende dat ik rond 11.30 terug was thuis. Bedacht me dat het nog niet verstandig was te gaan pitten, dan krijg je een jetlag gevoel.
's Avonds om 21.00 uur ging het lichtje wel aardig uit. Betekent dat ik zo'n 36 uur wakker gebleven ben. Dit in combinatie met niks (helemaal nikis!) eten lijkt me redelijk katabool.
Wel een mooi feestje!! Dus het was het wel waard.
Ga morgen weer trainen, ben nu nog wat te kapot, en mn benen krijg ik echt niet vooruit.

Ik lees dat je nu alweer 11 maanden lekker aan het trainen bent, TOP!
Ik ben ook na een stop weer lekker begonnen. Maar je zegt dat je vrij snel de 8 kg winst weer was verloren. Ik ben benieuwd hoe het nu zit. Wat is je gewicht momenteel, kijken hoeveel massa je hebt herwonnen.
Dat je vroeger hebt getraint moet helpen i.v.m. spiergeheugen.
Suc6!!!