AndroidHealthClinic

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Dinsdag:

Incline bp:
12x 40kg
8x 45kg
8x 45kg

Flat db press:
12x 16kg
12x 20kg
6x 24kg
6x 24kg

Cable flys:
12x 5kg
12x 10kg
10x 12,5kg

shoulder db press:
12x 8kg
10x 12kg
10x 12kg

Cable upright row:
12x 15kg
12x 20kg
10x 30kg

Seated bent over side raises:
12x 5kg
10x 6kg
10x 6kg

Wel prima.

de gewichten die jullie noemen bij de bench press, is dat met het gewicht van de stang?

alvsst bedankt

wel leuk dat je nog eens traint moed erin houden!

Goed bezig, ga zo door!

Donderdag:

Squat:
20x 40kg
15x 50kg
12x 60kg
12x 60kg

1-benig Leg press:
12x 10kg
12x 20kg
12x 20kg

Leg curl:
15x 10kg
15x 20kg
12x 25kg

1-benig Standing calve raises:
20x 30kg
20x 45kg
15x 52,5kg

Heb alles 1-benig gedaan ivm mijn knieklachten in mijn rechterbeen. Merk al dat mijn rechterbeen bij leg press sterk verminderd is in kracht. Bij calve raises is rechts echter wat sterker dan links.

Over 5-6 weken word ik aan mijn knie geopereerd. Hier heb ik een topic over geopend:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f43/artroscopie-knie-189965/#post3304584

toch nog goed dat je je benen traint, meerderheid zou het gelijk laten vallen

:thumbs:

Vrijdag:

Dips:
15x BW
12x BW+5
8x BW+10

Overhead rope pull:
15x 10kg
8x 20kg
12x 15kg
12x 15kg

Machine triceps extension:
Dropset: 9x 10kg; 10x 7,5kg; 8x 5kg

Standing db curls:
12x 8kg
8x 12kg
10x 10kg

Seated hammer curls:
3x10x 8kg

Cable curls:
dropset: 9x 15kg; 8x 10kg; 12x 5kg

Flinke pomp in mijn armen. Voelde wel lekker.
Ook sinds een maand eindelijk weer eens een week waarin ik 4x train.

4 x trainen , wat verliefdheid niet kan opleveren animal

Weekend evaluatie:

Dit weekend is misschien wel het meest katabole weekend geweest in de geschiedenis van een feestende beginnerbb.

Zaterdag: I:heart:techno. De bus vertrok om 16.00 uur op de zaterdag. Dit betekende dat we al om 20.00 uur aanwezig waren op dit mooie feestje. Eerst een beetje rustig gechilld en een aantal biertjes gedronken. Rond 12.00 uur ging de eerste pil er in. Hier voelde ik echter weinig van en na een uurtje nog een hele. Begon hem aardig te voelen, na een tijdje toch nog wat pure MDMA erbij genomen en nu ging ik toch helemaal los.
Uiteindelijk rond een uurtje of 4.00 op de zondag toch nog een half pilletje erbij genomen, dit ook om de busreis terug nog goed door te komen.
Rond 7.00 uur de zondagochtend vertrok de bus terug richting Nederland. Dit betekende dat ik rond 11.30 terug was thuis. Bedacht me dat het nog niet verstandig was te gaan pitten, dan krijg je een jetlag gevoel.
's Avonds om 21.00 uur ging het lichtje wel aardig uit. Betekent dat ik zo'n 36 uur wakker gebleven ben. Dit in combinatie met niks (helemaal nikis!) eten lijkt me redelijk katabool.
Wel een mooi feestje!! Dus het was het wel waard.

Ga morgen weer trainen, ben nu nog wat te kapot, en mn benen krijg ik echt niet vooruit.

monster catabole staat, zo bont heb ik het zelfs nog nooit gemaakt.

succes deze week bro!

Ik lees dat je nu alweer 11 maanden lekker aan het trainen bent, TOP!
Ik ben ook na een stop weer lekker begonnen. Maar je zegt dat je vrij snel de 8 kg winst weer was verloren. Ik ben benieuwd hoe het nu zit. Wat is je gewicht momenteel, kijken hoeveel massa je hebt herwonnen.

Dat je vroeger hebt getraint moet helpen i.v.m. spiergeheugen.

Suc6!!!

Weekend evaluatie:

Dit weekend is misschien wel het meest katabole weekend geweest in de geschiedenis van een feestende beginnerbb.

Zaterdag: I:heart:techno. De bus vertrok om 16.00 uur op de zaterdag. Dit betekende dat we al om 20.00 uur aanwezig waren op dit mooie feestje. Eerst een beetje rustig gechilld en een aantal biertjes gedronken. Rond 12.00 uur ging de eerste pil er in. Hier voelde ik echter weinig van en na een uurtje nog een hele. Begon hem aardig te voelen, na een tijdje toch nog wat pure MDMA erbij genomen en nu ging ik toch helemaal los.
Uiteindelijk rond een uurtje of 4.00 op de zondag toch nog een half pilletje erbij genomen, dit ook om de busreis terug nog goed door te komen.
Rond 7.00 uur de zondagochtend vertrok de bus terug richting Nederland. Dit betekende dat ik rond 11.30 terug was thuis. Bedacht me dat het nog niet verstandig was te gaan pitten, dan krijg je een jetlag gevoel.
's Avonds om 21.00 uur ging het lichtje wel aardig uit. Betekent dat ik zo'n 36 uur wakker gebleven ben. Dit in combinatie met niks (helemaal nikis!) eten lijkt me redelijk katabool.
Wel een mooi feestje!! Dus het was het wel waard.

Ga morgen weer trainen, ben nu nog wat te kapot, en mn benen krijg ik echt niet vooruit.

animal;)

Ik lees dat je nu alweer 11 maanden lekker aan het trainen bent, TOP!
Ik ben ook na een stop weer lekker begonnen. Maar je zegt dat je vrij snel de 8 kg winst weer was verloren. Ik ben benieuwd hoe het nu zit. Wat is je gewicht momenteel, kijken hoeveel massa je hebt herwonnen.

Dat je vroeger hebt getraint moet helpen i.v.m. spiergeheugen.

Suc6!!!

Dat hielp zeker.

Ik sta nu vast op 71-72 Dat kwam er weer redelijk snel aan toen ik weer begon met trainen. Nu let ik al 2-3-4 weken minder goed op mijn eten, en blijf dus steken. ga binnenkort weer beginnen met flink bulke en hoop voor volgend jaar zomer toch de 75 kg droog aan te tikken.

Dinsdag:

Benchpress:
12x 40kg
12x 40kg
10x 50kg
10x 50kg

Cable cross:
12x 15kg
10x 20kg
10x 20kg

Incline db fly:
12x 7kg
10x 12kg
10x 12kg

Overhead triceps extensions (db)(Heeft iemand hier een betere naam voor?):
12x 6kg
10x 10kg
10x 10kg

Dips:
11x BW
9x BW
8x BW

Rope push down:
10x 10kg
8x 15kg
Dropset: 12x 10kg; 12x 5kg

Rustig aan gedaan. Ben nog herstellende van afgelopen weekend.

netjes - 2 * 10 * 50 is imo 3 * 70

netjes - 2 * 10 * 50 is imo 3 * 70

Theoretisch gezien wel ja.
Maar zonder spotter ga ik liever niet zo dicht bij mijn max benchen. Zie de meerwaarde ook niet zo, eerlijk gezegd.

Thnx anyway. Heb bedacht om 2 maal in de week borst te trainen. 5 oefeningen per week.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven