XXL Nutrition

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Maandag:

Benchpress:
12x 40kg
8x 60kg (PR!!)
8x 60kg
12x 50kg
12x 40kg

Incline db press:
12x 16kg
8x 22kg
8x 22kg
10x 20kg

Incline cable flys:
8x 12,5kg
8x 10kg
15x 5kg

Standing db curl:
12x 8kg
8x 12kg
6x 12kg
10x 10kg

Seated db curl:
10x 10kg
10x 10kg
12x 8kg
12x 8kg

Cable scott curl:
Geen gewichten.

Ging lekker, ben blij met mijn pr. Volgende keer ga ik voor de 10x 60 en als ik dan nog puf heb voor de 65kg, maar we zullen zien hoe ik het dan ga trekken.
Ook in de spiegel ben ik tevreden met mijn vooruitgang. Heerlijk, hiervoor ga je naar de sportschool. Zonder vooruitgang is de lol er snel af.

Netjes die PR !

Gefeliciteerd topper!

Ging lekker, ben blij met mijn pr. Volgende keer ga ik voor de 10x 60 en als ik dan nog puf heb voor de 65kg, maar we zullen zien hoe ik het dan ga trekken.
Ook in de spiegel ben ik tevreden met mijn vooruitgang. Heerlijk, hiervoor ga je naar de sportschool. Zonder vooruitgang is de lol er snel af.

hey klinkt goed beest.
Mooi dat je volop in de tjoek tjoek hardcore bodybuilding train zit.
Volgende station; zomer 2009 strak in je velletje.

Thnx mannen.

hey klinkt goed beest.
Mooi dat je volop in de tjoek tjoek hardcore bodybuilding train zit.
Volgende station; zomer 2009 strak in je velletje.

Ja, gaat lekker.
Maar ben nog lang niet tevreden over mijn massa voor zomer 2009. Denk dat ik gewoon doorbulk tot zomer 2010.

Nette BP! Je gaat harder als mij..

Dinsdag:

Squat:
3x15

Leg press (1-benig):
3x15

Lunges:
3x10

Standing calve raises (1-benig, zonder pauze):
20x 37,5kg
20x 45kg
20x 52,5kg

Seated calve raises (rest-pauze):
20x 20kg
20x 25kg
20x 30kg

:fire::p

Wel grappig, zag een man 50kg quartersquatten met een belt. Ik dacht echt WTF! en heb em stilletjes uitgelachen.

Laatst bewerkt:
Yo B, misschien dat ik er overheen gelezen heb maar met hoeveel kilo doe je de squat en lunges? Als ik het zo lees staat er geen gewicht bij.

Groet Kraft

Yo B, misschien dat ik er overheen gelezen heb maar met hoeveel kilo doe je de squat en lunges? Als ik het zo lees staat er geen gewicht bij.

Groet Kraft

Alleen stang.
Door een knie-operatie kan ik mijn knieën niet zo zwaar belasten. Daarom zet ik er geen gewichten bij, zijn nite relevant. Mijn pr op squat is 3x80kg.

Nette training! Alleen is het vandaag dinsdag als ik me niet vergis?:D

Dinsdag:

Squat:
3x15

Leg press (1-benig):
3x15

Lunges:
3x10

20x 37,5kg
20x 45kg
20x 52,5kg

20x 20kg
20x 25kg
20x 30kg

Wel grappig, zag een man 50kg quartersquatten met een belt. Ik dacht echt WTF! en heb em stilletjes uitgelachen.

Lekker man. Heb misschien nog een leuke toevoeging: de zottmann curl;
pak je biceps en onderarmen in 1x. Is een gewone curl waarbij je boven en onderaan je polsen draait; is ff wennen, maar een leuke variatie.
Goede oefeningen.:D

Dinsdag:

Squat:
3x15

Leg press (1-benig):
3x15

Lunges:
3x10

20x 37,5kg
20x 45kg
20x 52,5kg

20x 20kg
20x 25kg
20x 30kg

weetje hoe ik me voel als ik jou log lees. animal:rolleyes:

Of ik als ik jouw foto's zie :roflol:

Als je alleen maar kan ********, tyft dan maar snel weer mn log uit. :wave:

ik weet precies naar welke foto's je kijkt. En ik post waar en hoe ik wil. En jou gewichten gaan niet samen met je grote muil, dat weet ik wel. Dus ben een braaf jongetje, houd je klep en focus je maar op je training ipv van andere mensen in the gym. want gast.. jij springt er echt niet uit

ik weet precies naar welke foto's je kijkt. En ik post waar en hoe ik wil. En jou gewichten gaan niet samen met je grote muil, dat weet ik wel. Dus ben een braaf jongetje, houd je klep en focus je maar op je training ipv van andere mensen in the gym. want gast.. jij springt er echt niet uit

Grote mond? Wat loop je nou dwaas te lullen gast? Jij komt hier mijn log in en loopt gelijk te b**chen, dus wie heeft hier dan een grote mond?
Wel grappig dat iedereen zonder enig verbaal vermogen gelijk over stats en dergelijke begint. Het lijkt wel de enige manier op dit forum om een discussie te eindigen.

Maar goed, ik heb geen zin in dit vervuil. Dus gelieve niet meer in dit log te posten. Dank u.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven