MuscleMeat

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vrijdag:

Front squat (1e keer, beetje kloten met stang):
4x5x 40kg
1x5x 50kg

Deadlift:
4x5x 70kg
1x5x 80kg (easy)

Leg press (1-benig):
3x12x 20kg

Standing calve raises (1-benig):
1x15x 45kg
2x15x 60kg

Zweten als de neten. Misschien toch maar mijn trui uit volgende training, wat zeggen jullie?

Vrijdag:

4x5x 40kg
1x5x 50kg

Deadlift:
4x5x 70kg
1x5x 80kg (easy)

Leg press (1-benig):
3x12x 20kg

1x15x 45kg
2x15x 60kg

Zweten als de neten. Misschien toch maar mijn trui uit volgende training, wat zeggen jullie?

WTF heeft dit nou weer voor nut gast :eek::eek: waste of energy

Als het easy is moet je raisen man, 80kg is amper boven je bw, knallen beest. ;)

Die 100 zal je ook wel kunnen.

Vrijdag:

4x5x 40kg
1x5x 50kg

Deadlift:
4x5x 70kg
1x5x 80kg (easy)

Leg press (1-benig):
3x12x 20kg

1x15x 45kg
2x15x 60kg

Conjo Patrick, waarom doe je niet gewoon split schema? Hier groeit een superdude niet eens van.

WTF heeft dit nou weer voor nut gast :eek::eek: waste of energy
Lees ff stuk terug. Vanwege mn knie kan ik moeilijk zwaarder gaan.

Als het easy is moet je raisen man, 80kg is amper boven je bw, knallen beest. ;)

Die 100 zal je ook wel kunnen.
Is eerst week van 5*5. IK ga volgende week raisen. 100 zou moeten kunnen inderdaad. Maar vanwege mijn knie durf ik niet gelijk voluit te gaan.

Conjo Patrick, waarom doe je niet gewoon split schema? Hier groeit een superdude niet eens van.
Ik groei wel.

Maar goed, genoeg excuses. Er wordt volgende week wel verhoogd.

Is eerst week van 5*5. IK ga volgende week raisen. 100 zou moeten kunnen inderdaad. Maar vanwege mijn knie durf ik niet gelijk voluit te gaan.

Oh.

Maar als je net als ik de eerste weken zo hard vooruitgaat op de deadlift heb je niets te vrezen en doe je tegen de zomer 150, komt wel goed. ;)

Lik mn ballen.
Ben jij van de split-maffia ofzo?

Maar maakt niet uit, gelukkig bench je wel 100 kg.
:rolleyes:
had niet gezien van je knieën stil dat was useless, last van je knieeen train dan andere oefening wat mij betreft 2x zoveel setjes squat i don't give a shit maar die leg press is a waste of time

Lik mn ballen.
Ben jij van de split-maffia ofzo?

Maar maakt niet uit, gelukkig bench je wel 100 kg.

Ik doe een heksenjacht tegen FB's.

Maargoed je moet er zelf achter gekomen, als je adviezen van de gevestigde orde niet wilt aannemen dan moet je maar door schade en schande wijs worden.

Oh.

Maar als je net als ik de eerste weken zo hard vooruitgaat op de deadlift heb je niets te vrezen en doe je tegen de zomer 150, komt wel goed. ;)
Wat is raar?
Dat ik zo laag begin?Dit was voor het eerst in een half jaar, sinds mn knie operatie dat ik weer deadlifte, dus vandaar voorzichtig.

:rolleyes:
had niet gezien van je knieën stil dat was useless, last van je knieeen train dan andere oefening wat mij betreft 2x zoveel setjes squat i don't give a shit maar die leg press is a waste of time
Squat kan ik moeilijk 1-benig doen bro.

Ik doe een heksenjacht tegen FB's.

Maargoed je moet er zelf achter gekomen, als je adviezen van de gevestigde orde niet wilt aannemen dan moet je maar door schade en schande wijs worden.
Haha 'de gevestigde orde', nog even wachten tot je weer allemaal filmpjes van pro's post die zeggen dat alles tussen 8-12 reps moet.
Genoeg die zeggen dat lage reps ook voor spiergoei kan zorgen. Ik vind het vooral bizar dat jij je mening al klaar hebt, terwijl je het nog nooit goed geprobeerd hebt, over napraten gesproken :rolleyes:

Maar maakt niet uit, gelukkig bench je wel over de 100kg.

je front squatte toch in het begin van je work out of niet dan :rolleyes::rolleyes:

Ja, dus?
Ik zeg dat ik mijn benen ook nog appart wil pakken. Omdat het krachtsverschil tussen links en rechts best groot is. Daarom is mijn squat ook zo laag, als ik veel zwaarder ga gaat het scheef.

Ja, dus?
Ik zeg dat ik mijn benen ook nog appart wil pakken. Omdat het krachtsverschil tussen links en rechts best groot is. Daarom is mijn squat ook zo laag, als ik veel zwaarder ga gaat het scheef.

wat ik bedoel oelewapper is dat je maar 10 sets doet ipv van 5 ofzo en die leg press laat zitten.....

en als je scheef gaat heef het eerder met je core te maken dan met je poten

Genoeg die zeggen dat lage reps ook voor spiergoei kan zorgen.

Spiergroei = 75% voeding, 20% rust, 5% hard trainen. Zoveel invloed hebben de reps dus niet :-) Doen waar je lichaam zich fijn bij voelt, dat is het belangrijkste bij het harde trainen!

wat ik bedoel oelewapper is dat je maar 10 sets doet ipv van 5 ofzo en die leg press laat zitten.....

en als je scheef gaat heef het eerder met je core te maken dan met je poten

IK begrijp wat je bedoelt. Maar 5 sets squat lijkt me genoeg.
DAARNAAST wil ik ook mijn benen appart pakken, omdat er veel krachtsverschil in zit, dit is zo en loop ik niet zomeer te verzinnen ofzo.

Spiergroei = 75% voeding, 20% rust, 5% hard trainen. Zoveel invloed hebben de reps dus niet :-) Doen waar je lichaam zich fijn bij voelt, dat is het belangrijkste bij het harde trainen!

Jajaja, whatever.
Ik weet wel datik dit schema zwaarder ervaar dan een split.

dit is toch echt wel dikke bulshit!!! voeding is echt zo overrated

IK begrijp wat je bedoelt. Maar 5 sets squat lijkt me genoeg.
DAARNAAST wil ik ook mijn benen appart pakken, omdat er veel krachtsverschil in zit, dit is zo en loop ik niet zomeer te verzinnen ofzo.

jaja.... made your point jouw lichaam, jouw trainingen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven