- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo kom je niet ff een weekje meetrainen met ons?
Pak je de trein hier naar toe, pik ik je op van het station.
Misschien leer je dan nog wat bij over intensiteit.

Haha, anders gaan jullie even elkaars billen wassen na het trainen.
Paupers.

Gebash? come on bro je kan toch wel tegen een grapje...no hard feelings was maar een grapje dat moet iemand toch weten met zo`n intellect![]()

)Nette pr's! met hoeveel wou je die laatste dipset verzwaren?
Maandag:
Dips:
3x10x BW (wilde laatste set met extra gewicht, maar kreeg de riem niet om)
3 PR's homo's.

Eigenlijk was die shoulderpress ook een PR, maar die doe ik pas net. Daarnaast wilde ik de haturs niet te veel voor hun bek schoppen.

So true. Maar mijn schouders worden opzich elke training hard aangepakt. Dus kan ook niet zo gaan gooien met die gewichte, dat is vragen om blessures. Strict and steady is the key.
Ik voel ze nu al redelijk goed. Maar zou ze opzich wel kunnen verhogen naar 12 reps idd, moet makkelijk te halen zijn.Ik zou met dips eerst die reps wat verhogen voordat je aan de weighted dips gaat. Ik vind hem altijd lekker voelen rond de 12 en merk dat weighted dips erg blessure gevoelig zijn voor m'n schouders.
Wel een goede massabouwer....dat dan weer wel.
parallel bars het dat geloof ik. Triceps dips dan denk ik he.hele nette training BBB, coplimenten! Helemaal voor die Bench!
Wat voor dips zijn dat? Chest of Tricep? Op Bench? of in een rek?
Kheb bijna heel je log doorgenomen denkik, interessant. Goeie stats toch vind ik. Hoe zit het met je uiterlijke vormingen? BF? Je bent ongeveer 15kg aangekomen. Keep it up.