XXL Nutrition

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoezo kom je niet ff een weekje meetrainen met ons?
Pak je de trein hier naar toe, pik ik je op van het station.
Misschien leer je dan nog wat bij over intensiteit.

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo kom je niet ff een weekje meetrainen met ons?
Pak je de trein hier naar toe, pik ik je op van het station.
Misschien leer je dan nog wat bij over intensiteit.

Anders komen jullie een weekje met mij mee trainen. Leren jullie hoe een hardcore gym er van binnen uit ziet;)

LoL ....hij is wel lekker brutaal voor een ecto :)

LoL ....hij is wel lekker brutaal voor een ecto :)

Ach het is Loo maar.
En daarnaast, zolang mijn intellect die van hun nog ver te boven gaat ben ik tevreden hoor. Niet alles gaat om de hoeveelheid massa.

Maar ik zou het wel even op prijs stellen als het gebash even buiten dit log blijft. Thnx.

Gebash? come on bro je kan toch wel tegen een grapje...no hard feelings was maar een grapje dat moet iemand toch weten met zo`n intellect :)

Gebash? come on bro je kan toch wel tegen een grapje...no hard feelings was maar een grapje dat moet iemand toch weten met zo`n intellect :)

offcourse:)
Maar goed. Dit log moet over trainingen gaan. Nu moeten mensen weer 3 pagina's terug bladeren voordat ze een training van me tegen komen, dat zie ik liever niet.
Dus gelieve niet meer op deze post te reageren. Maandag ga ik weer knallen. En voor alle non-believers, aan het eind van dit schema zal ik laten zien dat je zeker kan gainen met dit schema.

Groet.

Maandag:

Benchpress:
2x5x 60kg
2x5x 65kg
1x5x 70kg (PR!!)

BOR:
2x5x 55kg
2x5x 60kg (PR)
1x5x 65kg (PR!)

Seated db shoulder press:
1x8x 12kg
2x8x 14kg

Dips:
3x10x BW (wilde laatste set met extra gewicht, maar kreeg de riem niet om:rolleyes:)

Standing side raises:
3x8x 8kg

3 PR's homo's.

Nette pr's! met hoeveel wou je die laatste dipset verzwaren?

Nette pr's! met hoeveel wou je die laatste dipset verzwaren?

5 kg maar. Maar hij was nu opzich ook wel zwaar genoeg.
Maar begrijp er niks van, normaal krijg ik de riem gewoon met gemak om, maar nu paste het om de een of andere reden neit meer.

Lekkere pr's bro, zeker op die bench.

Eigenlijk was die shoulderpress ook een PR, maar die doe ik pas net. Daarnaast wilde ik de haturs niet te veel voor hun bek schoppen;).

Eigenlijk was die shoulderpress ook een PR, maar die doe ik pas net. Daarnaast wilde ik de haturs niet te veel voor hun bek schoppen;).

Een pr met 14kg is ook tegen het beschamende aan.

Maar die bench en bor's gaan lekkah! :hedbang:

Ik zou met dips eerst die reps wat verhogen voordat je aan de weighted dips gaat. Ik vind hem altijd lekker voelen rond de 12 en merk dat weighted dips erg blessure gevoelig zijn voor m'n schouders.
Wel een goede massabouwer....dat dan weer wel.

Een pr met 14kg is ook tegen het beschamende aan.
So true. Maar mijn schouders worden opzich elke training hard aangepakt. Dus kan ook niet zo gaan gooien met die gewichte, dat is vragen om blessures. Strict and steady is the key.

Ik zou met dips eerst die reps wat verhogen voordat je aan de weighted dips gaat. Ik vind hem altijd lekker voelen rond de 12 en merk dat weighted dips erg blessure gevoelig zijn voor m'n schouders.
Wel een goede massabouwer....dat dan weer wel.
Ik voel ze nu al redelijk goed. Maar zou ze opzich wel kunnen verhogen naar 12 reps idd, moet makkelijk te halen zijn.

hele nette training BBB, coplimenten! Helemaal voor die Bench!

Wat voor dips zijn dat? Chest of Tricep? Op Bench? of in een rek?

Kheb bijna heel je log doorgenomen denkik, interessant. Goeie stats toch vind ik. Hoe zit het met je uiterlijke vormingen? BF? Je bent ongeveer 15kg aangekomen. Keep it up.

hele nette training BBB, coplimenten! Helemaal voor die Bench!

Wat voor dips zijn dat? Chest of Tricep? Op Bench? of in een rek?
parallel bars het dat geloof ik. Triceps dips dan denk ik he.

Kheb bijna heel je log doorgenomen denkik, interessant. Goeie stats toch vind ik. Hoe zit het met je uiterlijke vormingen? BF? Je bent ongeveer 15kg aangekomen. Keep it up.

Leuk dat je mijn log hebt doorgenomen. Hoop leeswerk dan denk ik, of niet;)
BF zal ronde de 14-15% zitten. 15 kg in een jaar ongeveer idd:thumb:
Ow ja, heb laatst voor de lol mijn linker biceps gemeten: 35 cm :o

waarom bij de bench 2 x 5 * 60 , waarom verhoog je niet gelijk met 2.5 bijv

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven