AndroidHealthClinic

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
waarom bij de bench 2 x 5 * 60 , waarom verhoog je niet gelijk met 2.5 bijv

Vond het wel een prima opbouw. Om aan eht gewicht te wennen bijvoorbeel. Als ik gelijk met 65 kg begin te benchen dan schrik ik beetje van he gewicht. Doe ik eerst 60 kg dan kan ik het gewicht makkelijker handelen. Maar nu ik 65 kg vaker heb gedrukt kan ik volgende training daar mee beginnen idd.

Disndag:

Squat:
4x5x 70kg
1x5x 80kg (PR!!)

Rom. DL.:
3x5x 60kg
2x5x 70kg (PR)

Lunges:
2x10x 30kg

Seated calve raises:
15x 30kg
15x 40kg
15x 45kg

Aiiight.

Mooi dat het met je knie weer goed gaat. Netjes hoor die squats.

Laatst bewerkt:
Mooi dat het met je knie weer goed gaat. Netjes hoor die squats.

Knietjes gaan nog niet helemaal optimaal. Elke training gaat er nog wel beetje steek door mn quads. Ook kan ik niet volledig full squatten, maar voorbij parallel red ik wel:)

toch lekker die 80kg

Jij gaat hard gozer...thumbs!
Is dat een parallel, below parallel of ATG squat?

goeie training, die knie is aan het herstellen man :)
hoeveel rust tussen elk setje?

Ik vind het vreemd dat je elke training PR's hebt en ontkent dat je aan het kuren bent.

Ik denk dat beginnerbb liegt over z'n PR''s, maar aan ons wil laten zien dat een UB/LB wel degelijk werkt.
Of hij is bang dat we een keer naar Al In komen om mee te trainen en hij traint nu ineens als een malle.
Een van de twee is het.

True. Thnx man

Jij gaat hard gozer...thumbs!
Is dat een parallel, below parallel of ATG squat?
Thnx topper!!
Het is below parallel iig. Dat is ver genoeg. ATG trek ik niet met mijn knieën.

goeie training, die knie is aan het herstellen man :)
hoeveel rust tussen elk setje?
Tussen de grote oefeningen 2-3 minuten. Bij lunges en calve raises 0,5-1 minuut pauze.

Ik vind het vreemd dat je elke training PR's hebt en ontkent dat je aan het kuren bent.
:rolleyes:
UB/LB for the win.

[Link niet meer beschikbaar]
:roflol:

Ik denk dat beginnerbb liegt over z'n PR''s, maar aan ons wil laten zien dat een UB/LB wel degelijk werkt.
Of hij is bang dat we een keer naar Al In komen om mee te trainen en hij traint nu ineens als een malle.
Een van de twee is het.
Haha, omdat jullie zo b**chen op mijn schema eet ik mij de hele dag de t*fus en train ik als een beest. Bewijzen zal ik jullie hoe hard ik hierop groei. Je zal nog versteld te komen staan aan het eind.
So keep it comin' guys, I feed on it :D

ben je donderdag tussen 1 en 4 aan het trainen bij all-in?
dan ben ik er namelijk met school;) (sportdag)

ben je donderdag tussen 1 en 4 aan het trainen bij all-in?
dan ben ik er namelijk met school;) (sportdag)

Ga beginnerbb niet lastig vallen in the gym vriend, deze man moet hardcore knallen.
En waag het niet om een bankje of apparaat bezet te houden met je mede-scholiertjes.

Ga beginnerbb niet lastig vallen in the gym vriend, deze man moet hardcore knallen.
En waag het niet om een bankje of apparaat bezet te houden met je mede-scholiertjes.

maar iemand moet toch controleren of die
1. niet zn pr's verzint of
2. stiekem zit te spuiten op de wc.

(beschouw het als een compliment beginnerbb;))

maar iemand moet toch controleren of die
1. niet zn pr's verzint of
2. stiekem zit te spuiten op de wc.

(beschouw het als een compliment beginnerbb;))

:)
Ik heb het even nagevraagd, want heb weinig zin dat scholiertjes mijn bench bezet houden:D
Maar ik hoorde dat jullie vooral bij de apparaten en cardio bezig zijn, dus ik denk wel dat ik kom rond die tijd idd.

:)
Ik heb het even nagevraagd, want heb weinig zin dat scholiertjes mijn bench bezet houden:D
Maar ik hoorde dat jullie vooral bij de apparaten en cardio bezig zijn, dus ik denk wel dat ik kom rond die tijd idd.

ja idd,
ik ben zelf niet in het 'fitness gedeelte' maar ik ben aan het squashen en klimmen. Ik heb tussendoor wel pauze dus kom dan wel ff de buurt onveilig maken daar denk ik.
Dus als je een half gemilimeterde lekkere jongen 75kg ziet benchen ben ik het;)

ja idd,
ik ben zelf niet in het 'fitness gedeelte' maar ik ben aan het squashen en klimmen. Ik heb tussendoor wel pauze dus kom dan wel ff de buurt onveilig maken daar denk ik.
Dus als je een half gemilimeterde lekkere jongen 75kg ziet benchen ben ik het;)

Wel lekkere tienersletjes op die school van jou hoor:meal:

Training. Had slecht geslapen, te weinig gegeten, koppijn als een vrouw die niet wil nken en weinig moed. Maar goed, toch maar naar de gym gegaan.
Donderdag:

Incline bp:
2x5x 45kg
2x5x 50kg
1x5x 55kg (PR)

Chins:
3x6x BW

MP:
1x5x 30kg
4x5x 35kg

Db curks:
1x10x 10kg
2x10x 12kg

MP wat minder gedaan ivm schouderklachten. VOor de rest was het uiteindelijk nog wel een lekkere training. Te druk alleen, veel scholieren en shit.

hupsakee, en weer een PR erbij.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven