- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan niet elke week feest zijn met PR~s.
Dit is ook een soort van progressie je kracht past zich aan dit niveau zodat je straks weer sterker gaat worden....
O je en we doen aan bodybuilden remember.
Word imo wel eens vergeten hier op dit forum. Gaat mij te veel over pr`s en daarbij behorende kg`s.
Goede workout
Ja, je hebt gelijk. Het gaat uiteindelijk om het fysiek, en wat dat betreft zie ik wel vooruitgang.Kan niet elke week feest zijn met PR~s.
Dit is ook een soort van progressie je kracht past zich aan dit niveau zodat je straks weer sterker gaat worden....
O je en we doen aan bodybuilden remember.
Word imo wel eens vergeten hier op dit forum. Gaat mij te veel over pr`s en daarbij behorende kg`s.
Goede workout
Als ik 80 kg droog ben.
Cartman dat is die dikke toch? HahaPrecies, het loopt vol met krachtgeilende krachtpatsers die eruit zien als Eric Cartman.
Ja, mijn onderarmen zijn ****ing skinny, dus wil die ook wel zwaar belasten. Maar goed ga nu denk ik voor de topsetjes mixed grip gebruiken.Gaat nog steeds lekker hier zo te zien.
Nu je langzaam uit de beginnershoek komt richting the real deal is het misschien verstandig om straps aan te schaffen, ik heb ook moeite met 100kg dl zonder straps.
Het traint een stuk fijner met straps. Je moet ze alleen niet te vaak gebruiken want dan verloeder je je onderarmen.
Hardcore RAW
ik hou niet van mixed grip bij DL of shrugs, dan ben je rond de 120kg toch wel uitgelult met supinated grip.
het is mixed, niet supinated. Maar idd, ooit zal ik wel overstappen op straps, maar ik vind de gewichten nog te p*ssy eigenlijk.Gaat nog steeds lekker hier zo te zien.
Nu je langzaam uit de beginnershoek komt richting the real deal is het misschien verstandig om straps aan te schaffen, ik heb ook moeite met 100kg dl zonder straps.
Het traint een stuk fijner met straps. Je moet ze alleen niet te vaak gebruiken want dan verloeder je je onderarmen.
Ja dat is wel zo maar hoezo geen mixed grip bij dl?
@beginnerbb wat vind jij zelf van mixed grip?
Gaat nog steeds lekker hier zo te zien.

Proficiat met die volume prs op squats. Volgens mij moet je deadlift wel hoger kunnen, zeker als die rom. is.Wat bedoel je met reversed grip?j/k right?
Maar ik vind straps k*t met reversed grip bij deadlift, dan zitten die dingen meer in de weg dan wat anders. En bij normal grip met straps ben ik de houding dan weer niet gewoon.
Rom. is afkorting voor romanian he, moet die hoger kunnen?Nette training beginnerbb.Proficiat met die volume prs op squats. Volgens mij moet je deadlift wel hoger kunnen, zeker als die rom. is.
Maar je normaal deadlift zou ik dan toch ook iets hoger schatten in verhouding.
+1
Voor het deadliften ben ik ze ook gaan gebruiken na 120+. En je merkt ook echt dat ze werken. Gebruik ze eigenlijk alleen als ik ga deadliften.
Ik heb een tijdje alle setjes mixed grip gedaan, omdat ik dacht dat dat zo hoorde. Maar toen heb ik een paar filmpjes gezien van biceps tears, dus ben ik overgestapt op pronated grip en moet zeggen dat het wel lekker voelt, alleen ik voel mijn grip nu gewoon falen.

Ik raad echt aan om magnesium te gebruiken ik deadlifte eerst ook altijd met straps
en dan vooral met de zware setjes. Maar nou ik magnesium heb aangeschaft heb ik
mijn straps geen eens meer nodig.
Het voordeel van magnesium is dat je veel meer controle over de bar hebt en je bouwt
kracht in je onderarmen op. Terwijl als je straps gebruikt je grip verslechterd.
Heb zo'n blokje bij een sportzaak in de buurt gekocht 3 euro dus voor het geld hoef je
het niet te laten![]()