AndroidHealthClinic

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
je moet ook niet bij het rauwe ei denken : no pain , no gain , maar bij de gewichten B;)
Haha ja, daar schijn ik de fout bij ingegaan zijn.

toch sterke frontsquat voor zo'n 'k*ttraining'..
ik heb zelf ook magnesium besteld, zullen ze in de gym vast ook niet goed vinden maar schijt, blijf er toch niet meer lang
Ja frontsquat is oke, maar ging wel ****ing zwaar.

Bedoel je de gewichten? Of de oefening?
Kuiten vind ik zelf erg belangrijk om goed aan te pakken. Gewicht maakt idd niet zoveel uit.

Ik bedoelde de gewichten. Ik pak kuiten dan ook twee keer in de week, die spieren groeien ****ing moeizaam.

****ed up. Voor mijn training eet ik altijd eieren. Maar vandaag waren ze te zacht gekookt. Dus had gewoon een rauw eitje, maar ik dacht: hardcore, no pain no gain. Ik het eitje naar binnen gedouwd, nog geen 2 sec later lig ik met mn bek in de wc pot. ****ING ZONDE, al die voeding.
Nog even snel een broodje kipfilet naar binnen gewerkt, maar voelde me best slecht.

Vrijdag:

Front squat:
1x5x 60kg
2x5x 65kg
2x5x 70kg (volume PR)

Deadlift:
1x5x 80kg
2x5x 90kg
1x5x 100kg
1x2x 105 kg (mixed grip geprobeerd, maar voelde zwaar k*t.)

Standing calve raises:
:who:

Klote training. Better luck next time.

Is dit niet een beetje weinig, maar 3 oefeningen?

Maandag:

Benchpress:
1x5x 60kg
3x5x 65kg
1x5x 70kg (hij ging beter dan anders, dus wat dat betreft wel een pr, wat betreft het gewicht niet.)

BOR:
1x5x 60kg
2x5x 65kg
2x5x 70kg (cheated)

Seated db shoulder press:
1x10x 16kg
1x10x 18kg
1x8xx 18kg

Dips:
2x12x BW
1x8x BW

Haha, merk nu dat ik bij shoulder press 2 reps te veel deed bij de eerste 2 sets. Ach **** it, daarom misschien de dips iets minder dan normaal. Kan ook aan de ****ing hitte gelegen hebben.
Ow ja, en heb ff gevraagd wat ze nou van plan waren met nieuwe shit enzo. In eerste instantie doen ze alles plate loaded, en vanaf juni komen er weer nieuwe losse gewichten en shit, dus ik hoefde me geen zorgen te maken, I keep you posted.

door 2 reps meer , ga je niet minder dippen - je bench en bor lopen goed gelijk op

plate loaded apparaten zijn bruut om op te trainen!
Al In loopt wat dat betreft voor in Utrecht, verder zijn er weinig gyms met plate loaded apparaten te vinden in de regio.

Thnx dressed

door 2 reps meer , ga je niet minder dippen - je bench en bor lopen goed gelijk op
Was ook meer een excuus:P

plate loaded apparaten zijn bruut om op te trainen!
Al In loopt wat dat betreft voor in Utrecht, verder zijn er weinig gyms met plate loaded apparaten te vinden in de regio.

Ik train liever met losse gewichten. Het leek er even op of ze de bench en dergelijke wilden vervangen voor plate loaded crap, maar ik ben gerust gesteld.

Ik train liever met losse gewichten. Het leek er even op of ze de bench en dergelijke wilden vervangen voor plate loaded crap, maar ik ben gerust gesteld.

Plate loaded crap?
Ik denk dat je niet helemaal weet waar je over praat, daar je er nog nooit mee getraind hebt.

Lekkere workout bro jij blijft mij verbazen elke keer ga je weer iets hoger althans wekelijks! Zit een vriend van Loo by the way ook aan de compounds geen split? :)
WTF?

Zit er voor je gevoel nog veel progressie op korte termijn of moet je nu echt gaan forcen om weer zwaarder te gaan?

Kan iemand mij svp uitleggen wat plate loaded is ?

Lekkere workout bro jij blijft mij verbazen elke keer ga je weer iets hoger althans wekelijks! Zit een vriend van Loo by the way ook aan de compounds geen split? :)
WTF?

Zit er voor je gevoel nog veel progressie op korte termijn of moet je nu echt gaan forcen om weer zwaarder te gaan?

Kan iemand mij svp uitleggen wat plate loaded is ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Plate loaded crap?
Ik denk dat je niet helemaal weet waar je over praat, daar je er nog nooit mee getraind hebt.

Als je het vergelijkt met losse gewichten vind ik het wel crappy inderdaad. Stel je voor dat er opeens geen benchpress meer is, je neit meer los kan squatten, en deadlift verleden tijd is. Dan begint zelfmoord toch erg aanlokkelijk te klinken.

maar ik begrijp dat het een verbetering is, wat betreft andere machines.

WTF?
Loo en ik hebben gebroken.

Benen zit nog genoeg progressie in denk ik, wat squatten betreft. met de rest wordt eht erg forceren. Denk daarom ook dat ik over een niet al te lange tijd weer overstap van reprange, richting de 10-12.
Ook merk ik dat ik vier keer per week mijn lage rug belast, dat is wel heavy, ookal is het bij MP en BOR maar heel licht.

Als je het vergelijkt met losse gewichten vind ik het wel crappy inderdaad. Stel je voor dat er opeens geen benchpress meer is, je neit meer los kan squatten, en deadlift verleden tijd is. Dan begint zelfmoord toch erg aanlokkelijk te klinken.

maar ik begrijp dat het een verbetering is, wat betreft andere machines.

Het kan nooit een vervanger zijn van free weights, maar het traint wel ****ing lekker. Beter dan die blokjes-kabels zooi.

Het kan nooit een vervanger zijn van free weights, maar het traint wel ****ing lekker. Beter dan die blokjes-kabels zooi.

So true.
Maar eerlijk gezegd heb ik de machines (blokjes shit) nog nooit gebruikt bij all in :o.

Thanks mannen!
Ik heb een seated row high en low, squatrack, benchpress seated en BOR allemaal plated in mijn gym van GYM 80. Zijn op zich wel lekkere apparaten. Mijn voorkeur gaat ook gevoelsmatig toch uit naar losse barbells en dumbbells.

Laatst bewerkt:
Dinsdag:

Squat:
5x 70kg
5x 80kg
4x 85kg

****ing pijn aan mijn linker lies. Ik vond het niet veilig om door te gaan met de training, aangezien het echt niet goed voelde.

Voor straf maar wat cardio gedaan:
20 min fietsen
10 min wandelen (5 graden omhoog)

Romstabiliteitsoefeningen:
Swiss-ball.

Ik denk dat het tijd is voor een deload weekje volgende week. Deze week nog UB trainen en dan volgende week mij richten op herstel en vascularisatie. Veel reps dus, en wat cardio.

Yo bro's,

Deze week even niet/minder getraind, na de trainingen van maandag en dinsdag verloor ik even de motivatie. Daarnaast heb ik het erg druk met school, dus training en goede voeding is er even bij ingeschoten.

Nu heb ik even een vraag voor jullie:
Ik wilde eigenlijk volgende week trainen op herstel, omdat ik een aantal pijntjes had. Maar goed, nu ik deze week rustig aan heb gedaan (lees: niet getraind) is het dan nog wel nodig? Wat denken jullie?

Oke volgende punt:
Ik heb een nieuw schema gemaakt, om binnenkort mee te beginnen, commentaar wordt altijd op prijs gesteld natuurlijk:

Maandag (Armen+grip):
Triceps:
CGBP
Dips
Overhead rope pull

Biceps:
Seated hammer curls
Standing db curls
Cable scott curls

Grip:
Static holds
pinches

Dinsdag (benen):
Squat
Lunge
Leg press
Standing calve raises
Stabiliteit

Woensdag:
Rust

Donderdag (rug+rear delt)
Rug:
Deadlift
T-bar row
Chins
Cable row
db shrugs

Rear delts:
Bent over side raises

Vrijdag (Borst+front/side delts):
Borst:
Incline db press
Flat db press
Incline cable fly

Front/side delts:
MP
Upright row
Side raises

Laatste punt op de agenda:
Ik heb vanmorgen foto's gemaakt, ze staan nog op de telefoon van mijn vriendin, dus waarschijnlijk krijg ik ze deze middag ergens.

Ik zeg alvast: Ze vallen voor mij ****ing tegen, maar zal ze toch plaatsen, want het is gewoon niet anders. En ik pak dit maar op als motivatie om nog harder te knallen.

Dit was de update!
Toedeloe schatjes.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven