Kubus86
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
Bedoel je de gewichten? Of de oefening?
Kuiten vind ik zelf erg belangrijk om goed aan te pakken. Gewicht maakt idd niet zoveel uit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ja, daar schijn ik de fout bij ingegaan zijn.je moet ook niet bij het rauwe ei denken : no pain , no gain , maar bij de gewichten B![]()
Ja frontsquat is oke, maar ging wel ****ing zwaar.toch sterke frontsquat voor zo'n 'k*ttraining'..
ik heb zelf ook magnesium besteld, zullen ze in de gym vast ook niet goed vinden maar schijt, blijf er toch niet meer lang
Bedoel je de gewichten? Of de oefening?
Kuiten vind ik zelf erg belangrijk om goed aan te pakken. Gewicht maakt idd niet zoveel uit.
****ed up. Voor mijn training eet ik altijd eieren. Maar vandaag waren ze te zacht gekookt. Dus had gewoon een rauw eitje, maar ik dacht: hardcore, no pain no gain. Ik het eitje naar binnen gedouwd, nog geen 2 sec later lig ik met mn bek in de wc pot. ****ING ZONDE, al die voeding.
Nog even snel een broodje kipfilet naar binnen gewerkt, maar voelde me best slecht.
Vrijdag:
Front squat:
1x5x 60kg
2x5x 65kg
2x5x 70kg (volume PR)
Deadlift:
1x5x 80kg
2x5x 90kg
1x5x 100kg
1x2x 105 kg (mixed grip geprobeerd, maar voelde zwaar k*t.)
Standing calve raises:
Klote training. Better luck next time.
Thnx dressed
Was ook meer een excuusdoor 2 reps meer , ga je niet minder dippen - je bench en bor lopen goed gelijk op

plate loaded apparaten zijn bruut om op te trainen!
Al In loopt wat dat betreft voor in Utrecht, verder zijn er weinig gyms met plate loaded apparaten te vinden in de regio.
Ik train liever met losse gewichten. Het leek er even op of ze de bench en dergelijke wilden vervangen voor plate loaded crap, maar ik ben gerust gesteld.

Lekkere workout bro jij blijft mij verbazen elke keer ga je weer iets hoger althans wekelijks! Zit een vriend van Loo by the way ook aan de compounds geen split?
WTF?
Zit er voor je gevoel nog veel progressie op korte termijn of moet je nu echt gaan forcen om weer zwaarder te gaan?
Kan iemand mij svp uitleggen wat plate loaded is ?
Plate loaded crap?
Ik denk dat je niet helemaal weet waar je over praat, daar je er nog nooit mee getraind hebt.
Loo en ik hebben gebroken.Lekkere workout bro jij blijft mij verbazen elke keer ga je weer iets hoger althans wekelijks! Zit een vriend van Loo by the way ook aan de compounds geen split?
WTF?
Benen zit nog genoeg progressie in denk ik, wat squatten betreft. met de rest wordt eht erg forceren. Denk daarom ook dat ik over een niet al te lange tijd weer overstap van reprange, richting de 10-12.Zit er voor je gevoel nog veel progressie op korte termijn of moet je nu echt gaan forcen om weer zwaarder te gaan?
Als je het vergelijkt met losse gewichten vind ik het wel crappy inderdaad. Stel je voor dat er opeens geen benchpress meer is, je neit meer los kan squatten, en deadlift verleden tijd is. Dan begint zelfmoord toch erg aanlokkelijk te klinken.
maar ik begrijp dat het een verbetering is, wat betreft andere machines.
Het kan nooit een vervanger zijn van free weights, maar het traint wel ****ing lekker. Beter dan die blokjes-kabels zooi.
.