MuscleMeat

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:
Dit klinkt interssant. Ik had van die pads maar die gingen kapot bij een 200 kg DL. Werkt het echt? Is dat gewoon wit poeder of zo op je handen oid?

Hell yeahh it works!
Ik heb gewoon zo'n blokje en doe je een beetje op de bar en je handen een beetje
inpoederen en liften maar!! :rocker:
Ik raad het echt iedereen aan die last van zijn grip heeft!

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet of ze het in mijn gym op prijs stellen als ik met magnesium ga trainen, maar ik kan het eens vragen.
Hoe lang doe je met zo'n blokje van 3 euro dan?

Jep, magnesium, voor de grip, gebruiken atleten ook voor bepaalde onderwerpen (Lees turnen)

Ik weet niet of ze het in mijn gym op prijs stellen als ik met magnesium ga trainen, maar ik kan het eens vragen.

Denk wel een half jaar ofzo weet niet precies gebruik dat blokje wat ik heb pas sinds een paar weken maar gaat niet erg hard...

Grapjas.. weetje hoe zwaar turne is? Bekijk Yuri van Gelder eens.. Die heeft meer spieren dan wie dan ook!

Grapjas.. weetje hoe zwaar turne is? Bekijk Yuri van Gelder eens.. Die heeft meer spieren dan wie dan ook!

Coleman heeft sowiso meer spieren dan yuri.
Desalniettemin gebruiken turners ook magnesium. Net als PLérs trouwens. Zat laatst nog eurosport te kijken, die gasten zijn helemaal wit man, van het poeder.

Coleman heeft sowiso meer spieren dan yuri.
Desalniettemin gebruiken turners ook magnesium. Net als PLérs trouwens. Zat laatst nog eurosport te kijken, die gasten zijn helemaal wit man, van het poeder.

Klopt, het werkt nou eenmaal super voor je grip. ;)

Als jij de stang en vloer vies maakt omdat je 140kg moet deadliften dan stellen ze het niet echt op prijs denk ik.
Als je 240 aan het deadliften bent is het toch een ander verhaal, dan kan je in ieder geval nog antwoorden; moet jij eens proberen zonder magnesium, kijken of je hem makkelijk kan vast houden vriend!

Anyway, ik zou het niet vragen gewoon doen. Zorg dat je de stang daarna ff schoonmaakt en niet morsen.
Een strongman bij ons gebruikt het ook, soms pak ik de stang na hem, het voelt zeker goed aan maar het wordt wel een bende.
Aan de andere kant; een beetje wit poeder hier en daar ben ik wel gewend, dus daar kijk ik niet van op.

Als jij de stang en vloer vies maakt omdat je 140kg moet deadliften dan stellen ze het niet echt op prijs denk ik.
Als je 240 aan het deadliften bent is het toch een ander verhaal, dan kan je in ieder geval nog antwoorden; moet jij eens proberen zonder magnesium, kijken of je hem makkelijk kan vast houden vriend!

Anyway, ik zou het niet vragen gewoon doen. Zorg dat je de stang daarna ff schoonmaakt en niet morsen.
Een strongman bij ons gebruikt het ook, soms pak ik de stang na hem, het voelt zeker goed aan maar het wordt wel een bende.
Aan de andere kant; een beetje wit poeder hier en daar ben ik wel gewend, dus daar kijk ik niet van op.

:roflol:

Maar idd, ga het alsjeblieft niet gebruiken met een 140kg deadlift. :o

Gare gym als je er geen magnesium mag gebruiken.

:roflol:

Maar idd, ga het alsjeblieft niet gebruiken met een 140kg deadlift. :o

Want?

Ik heb snel last van zweet op mn handen, bij mijn opwarm setjes van 60kg gebruik ik al magnesium. Waarom beperkingen opleggen als die makkelijk te verhelpen zijn, deadliften is al zwaar genoeg.

Ik ben het op 1 punt niet eens met Loo en Boto! **** the gym jij betaald...

Voor een beginnende trainee voelt een 140 kg DL hetzelfde aan als voor iemand anders een 300 kg DL. Dus waarom zou de een het wel mogen gebruiken en de ander niet. Als je bij je topsets last hebt gewoon proberen. Niet vragen gewoon doen idd en netjes proberen schoon te maken wat Loo zei.. Ik ga het in ieder geval proberen. Thanks voor de tip teakwonboxer!

Laatst bewerkt:
Je bent goed op weg Bbb :thumb:

Pics als je 80kg weegt; wat weeg je nu dan?

Donderdag:

Incline benchpress:
2x5x 50kg
2x5x 55kg
1x5x 60kg (PR!)

Chins:
3x6x BW

MP:
2x5x 35kg
3x5x 60kg

db curls:
1x10x 10kg
2x10x 12kg

Zag vandaag dat ze allemaal freeweight spullen in de verkoop doen (incline bnch, bench, powerrack, en heel veel benches). En bij de entree zag ik dat ze veel plate loaded machines gaan kopen. Volgende week gaan ze verbouwen, maar ik hoop toch niet dat ze de freeweights gaan omruilen voor plate loaded crap.

lekkere incline en militairy press man!
maar gvd dat ga je toch niet menen he van all-in:eek:, en ze waren zo hardcore dacht ik..... Dan moet ik maar naar frans janssen ofzo als ze de freeweights echt gaan omruilen voor superdude troep

rip all-in

nee dat is bij ons not done - vinden ze niet goed

Je bent goed op weg Bbb :thumb:

Pics als je 80kg weegt; wat weeg je nu dan?
Nog geen 80 kg. En zeker niet droog.
Maar ik zal niet w88 tot ik 80 weeg, maar eerder pics posten denk ik. Misschien als ik klaar ben met dit schema, of vlak voor de zomervakantie.

lekkere incline en militairy press man!
maar gvd dat ga je toch niet menen he van all-in:eek:, en ze waren zo hardcore dacht ik..... Dan moet ik maar naar frans janssen ofzo als ze de freeweights echt gaan omruilen voor superdude troep

rip all-in

Ja, ik hoop het ook niet, en hoe langer ik er bij nadenk hoe onwaarschjnlijker het eigenlijk klinkt. Maar we zullen het wel zien volgende week, ik laat je wel weten wat ze hebben gedaan.

in principe is magnesium altijd nog beter dan straps; met magnesium train je ook grip met straps niet.

****ed up. Voor mijn training eet ik altijd eieren. Maar vandaag waren ze te zacht gekookt. Dus had gewoon een rauw eitje, maar ik dacht: hardcore, no pain no gain. Ik het eitje naar binnen gedouwd, nog geen 2 sec later lig ik met mn bek in de wc pot. ****ING ZONDE, al die voeding.
Nog even snel een broodje kipfilet naar binnen gewerkt, maar voelde me best slecht.

Vrijdag:

Front squat:
1x5x 60kg
2x5x 65kg
2x5x 70kg (volume PR)

Deadlift:
1x5x 80kg
2x5x 90kg
1x5x 100kg
1x2x 105 kg (mixed grip geprobeerd, maar voelde zwaar k*t.)

Standing calve raises:
:who:

Klote training. Better luck next time.

je moet ook niet bij het rauwe ei denken : no pain , no gain , maar bij de gewichten B;)

toch sterke frontsquat voor zo'n 'k*ttraining'..
ik heb zelf ook magnesium besteld, zullen ze in de gym vast ook niet goed vinden maar schijt, blijf er toch niet meer lang

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven