- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx man.Iedereen heeft weleens geen zin/tijd in trainen. Schema ziet er goed uit. Ben benieuwd naar de picas
True, rustig beginnen inderdaad, en dan opbouwen.Zou gewoon rustig beginnen, je hebt dan snel genoeg door wat je nodig hebt.
Schema ziet er goed uit!![]()
Kom net van een ub/lb schema, wat ook vooral uit compounds bestond. Dit voelde wel redelijk, maar was ook ****ing belastend. Dus ga nu even voor een split, met wat meer reps, en lager gewicht.Net schema kerel. Al zou ik op de benen dagen een dl variant toevoegen.
Of ga voor fullbody, krijg je nog betere progressie![]()
Benieuwd naar je foto s
+1 met bovenstaande post. Alleen als je in de Loo-gang een actief lid bent wordt niet split trainen gezien als hoogverraad volgens mij. Respect dat je foto`s plaatst ondank vind je het zelf niet goed. Over 2 jaar ben je een huge mofo en lach je erom beest.
s6 met je nieuwe schema en goed weekend.

Ze zijn ****ing groot, kan ik ze op een manier kleiner maken?Daar zijn ze dan.
Ze zijn ****ing groot, kan ik ze op een manier kleiner maken?
Bij uitgebreide editor zie je een icoontje in vorm van paperclip. Probeer ze daar eens up te loaden
Zoals seagal als zegt hier valt zeker wat van te maken. Gewoon goed doortrainen
Oke, ik zal er zeker naar gaan kijken. Wat is de theorie achter HST? Wat zijn de voordelen?edit: zie de foto s. Hier valt wat van te maken!
Mijn advies:
Ga voor een HST schema, laat split achterwege, niet omdat het slecht is maar ik denk dat je met onderstaand veel betere progressie zal boeken. ( ik deed eerst ook altijd split).
3xpw HST. 2 weken 15 reps, 2 weken 10 reps, 2 weken 5 reps.
85% van 1rm. Door de rep verlaging heb je automatisch progressive overload.
Kijk eens in me log, post nr 1. Daar staat een HST schema.
Ook daar kun je isolatie oefeningen bij doen, doe het zelf ook want ik zweer erbij.
Met dat schema pakte ik flink wat kg's en me bf bleef gelijk.
kijk maar wat je met mijn advies doet![]()
Thnx Kraft!Bij uitgebreide editor zie je een icoontje in vorm van paperclip. Probeer ze daar eens up te loaden
Zoals seagal als zegt hier valt zeker wat van te maken. Gewoon goed doortrainen
Jij ook voor hst? ten opzichte van split? Wat zijn jouw ideeën hierover dan? Waar zou HST beter werken dan split?Hier valt idd zeker wat van te maken, er is nog niet zoveel te zien maar je bf valt goed mee en er is al een kleine basis. Gewoon zoals seagal zegt hst ofzo gaan doen.
Foto's kan je kleiner maken bij tinypic door bij de knop "verklein" het gewenste formaat te kiezen. ;p
Wat stats:
1.76m
62 kg.
BF: geloof ik niet zo in, ik geloof in de spiegel. Maar je kan al raden dat het met 62 kg nooit hoog zal zijn.
Krachtstats zal ik maar niet aan beginnen.
Ik zal binnenkort ook een foto plaatsen. Dit om mijn progressie makkelijker in de gaten te houden.
Mijn stats:
Lengte: 1.76m
Gewicht: 76-78kg
Bf: Zal rond de 15% zitten

Ik vind mijn fysiek op de foto's erg tegenvallen. Als ik in de spiegel kijk ben ik meer tevreden, maar goed ik wil het niet op een excuus gooien.Ik vind je fysiek er eigenlijk niet zo goed uit zien.
Maar succes met het verbeteren er van.
Ik blijf je log gewoon nog volgen
Hoelang train je al..?
edit:
Je v vorm op de eerste foto is best in orde
Ja bf schat ik nu zo rond de 15%, wat jij?Gaat al de goede kant op, maar hou je bf wel in de gaten dat het niet te hoog oploopt. Succes![]()
Allereerst MEGA respect dat je dit beginnende trainee lichaam op DBB post. Dus met de billetjes bloot gaat.
Kunnen andere leden een voorbeeld aan nemen!
Over je huidige status heb ik geen commentaar. Het begin is er maar er is veel werk aan de winkel. Met discipline, toewijding, karakter en bloed/zweet en tranen trainingen kan jij iedereen achter zijn pc stoel omver blazen van de geboekte progressie over een tijdje. Over Bf is hierboven al iets geschreven succes met de volgende beukperiode- next level - met je nieuwe schema in Bodybuilding!
Eye of the tiger........
Edit; advies van Seagal zou ik serieus over nadenken.