XXL Nutrition

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Iedereen heeft weleens geen zin/tijd in trainen. Schema ziet er goed uit. Ben benieuwd naar de picas

Zou gewoon rustig beginnen, je hebt dan snel genoeg door wat je nodig hebt.
Schema ziet er goed uit!:thumbs:

Net schema kerel. Al zou ik op de benen dagen een dl variant toevoegen.

Of ga voor fullbody, krijg je nog betere progressie;)

Benieuwd naar je foto s

+1 met bovenstaande post. Alleen als je in de Loo-gang een actief lid bent wordt niet split trainen gezien als hoogverraad volgens mij. Respect dat je foto`s plaatst ondank vind je het zelf niet goed. Over 2 jaar ben je een huge mofo en lach je erom beest.

s6 met je nieuwe schema en goed weekend.

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen heeft weleens geen zin/tijd in trainen. Schema ziet er goed uit. Ben benieuwd naar de picas
Thnx man.

Zou gewoon rustig beginnen, je hebt dan snel genoeg door wat je nodig hebt.
Schema ziet er goed uit!:thumbs:
True, rustig beginnen inderdaad, en dan opbouwen.

Net schema kerel. Al zou ik op de benen dagen een dl variant toevoegen.

Of ga voor fullbody, krijg je nog betere progressie;)

Benieuwd naar je foto s
Kom net van een ub/lb schema, wat ook vooral uit compounds bestond. Dit voelde wel redelijk, maar was ook ****ing belastend. Dus ga nu even voor een split, met wat meer reps, en lager gewicht.

+1 met bovenstaande post. Alleen als je in de Loo-gang een actief lid bent wordt niet split trainen gezien als hoogverraad volgens mij. Respect dat je foto`s plaatst ondank vind je het zelf niet goed. Over 2 jaar ben je een huge mofo en lach je erom beest.

s6 met je nieuwe schema en goed weekend.

Ik ga zeker lachen om deze foto's.

Jij ook gooed weekend ;)

Goed, ik ben er klaar voor. Laat de kritiek maar komen. Ik weet dat ik soms hoog van de toren blaas, en een grote mond heb. Maar het is nu tijd om me kwetsbaar op te stellen en foto's te plaatsen.
helaas heb ik geen foto's waar ik mee begon, dus alleen de foto's die nu zijn gemaakt. Het lijkt me leuk om elk half jaar ofzo naar de vooruitgang te kijken.

Mijn stats:
Lengte: 1.76m
Gewicht: 76-78kg
Bf: Zal rond de 15% zitten

Krachtstats:
Squat: 5x 85kg
Deadlift: 3x 105kg
Bench: 5x 70kg

Foto's dan maar:

Relax:
Backrelaxed.jpg

Frontrelaxed-2.jpg

Double biceps:
Frontdoublebiceps.jpg

backdoublebiceps.jpg

Laatst bewerkt:
edit: zie de foto s. Hier valt wat van te maken!

Mijn advies:

Ga voor een HST schema, laat split achterwege, niet omdat het slecht is maar ik denk dat je met onderstaand veel betere progressie zal boeken. ( ik deed eerst ook altijd split).
3xpw HST. 2 weken 15 reps, 2 weken 10 reps, 2 weken 5 reps.
85% van 1rm. Door de rep verlaging heb je automatisch progressive overload.

Kijk eens in me log, post nr 1. Daar staat een HST schema.
Ook daar kun je isolatie oefeningen bij doen, doe het zelf ook want ik zweer erbij.

Met dat schema pakte ik flink wat kg's en me bf bleef gelijk.

kijk maar wat je met mijn advies doet;)

Laatst bewerkt:
Daar zijn ze dan.

:roflol: Ze zijn ****ing groot, kan ik ze op een manier kleiner maken?

Bij uitgebreide editor zie je een icoontje in vorm van paperclip. Probeer ze daar eens up te loaden

Zoals seagal als zegt hier valt zeker wat van te maken. Gewoon goed doortrainen

Hier valt idd zeker wat van te maken, er is nog niet zoveel te zien maar je bf valt goed mee en er is al een kleine basis. Gewoon zoals seagal zegt hst ofzo gaan doen.

Foto's kan je kleiner maken bij tinypic door bij de knop "verklein" het gewenste formaat te kiezen. ;p

edit: zie de foto s. Hier valt wat van te maken!

Mijn advies:

Ga voor een HST schema, laat split achterwege, niet omdat het slecht is maar ik denk dat je met onderstaand veel betere progressie zal boeken. ( ik deed eerst ook altijd split).
3xpw HST. 2 weken 15 reps, 2 weken 10 reps, 2 weken 5 reps.
85% van 1rm. Door de rep verlaging heb je automatisch progressive overload.

Kijk eens in me log, post nr 1. Daar staat een HST schema.
Ook daar kun je isolatie oefeningen bij doen, doe het zelf ook want ik zweer erbij.

Met dat schema pakte ik flink wat kg's en me bf bleef gelijk.

kijk maar wat je met mijn advies doet;)
Oke, ik zal er zeker naar gaan kijken. Wat is de theorie achter HST? Wat zijn de voordelen?

Bij uitgebreide editor zie je een icoontje in vorm van paperclip. Probeer ze daar eens up te loaden

Zoals seagal als zegt hier valt zeker wat van te maken. Gewoon goed doortrainen
Thnx Kraft!

Hier valt idd zeker wat van te maken, er is nog niet zoveel te zien maar je bf valt goed mee en er is al een kleine basis. Gewoon zoals seagal zegt hst ofzo gaan doen.

Foto's kan je kleiner maken bij tinypic door bij de knop "verklein" het gewenste formaat te kiezen. ;p
Jij ook voor hst? ten opzichte van split? Wat zijn jouw ideeën hierover dan? Waar zou HST beter werken dan split?

Ik vind je fysiek er eigenlijk niet zo goed uit zien.
Maar succes met het verbeteren er van.
Ik blijf je log gewoon nog volgen

Hoelang train je al..?

edit:
Je v vorm op de eerste foto is best in orde

Wat stats:
1.76m
62 kg.
BF: geloof ik niet zo in, ik geloof in de spiegel. Maar je kan al raden dat het met 62 kg nooit hoog zal zijn.
Krachtstats zal ik maar niet aan beginnen.
Ik zal binnenkort ook een foto plaatsen. Dit om mijn progressie makkelijker in de gaten te houden.

Mijn stats:
Lengte: 1.76m
Gewicht: 76-78kg
Bf: Zal rond de 15% zitten

Gaat al de goede kant op, maar hou je bf wel in de gaten dat het niet te hoog oploopt. Succes;)

Allereerst MEGA respect dat je dit beginnende trainee lichaam op DBB post. Dus met de billetjes bloot gaat.:bow::bow:
Kunnen andere leden een voorbeeld aan nemen!

Over je huidige status heb ik geen commentaar. Het begin is er maar er is veel werk aan de winkel. Met discipline, toewijding, karakter en bloed/zweet en tranen trainingen kan jij iedereen achter zijn pc stoel omver blazen van de geboekte progressie over een tijdje. Over Bf is hierboven al iets geschreven succes met de volgende beukperiode- next level - met je nieuwe schema in Bodybuilding!

Eye of the tiger........

Edit; advies van Seagal zou ik serieus over nadenken.

Laatst bewerkt:
Ik vind je fysiek er eigenlijk niet zo goed uit zien.
Maar succes met het verbeteren er van.
Ik blijf je log gewoon nog volgen

Hoelang train je al..?

edit:
Je v vorm op de eerste foto is best in orde
Ik vind mijn fysiek op de foto's erg tegenvallen. Als ik in de spiegel kijk ben ik meer tevreden, maar goed ik wil het niet op een excuus gooien.
Ik train af en aan zo'n twee jaar. Maar toen ik vorig jaar terugkwam van de zomervakantie woog ik nog maar 62 kg.
Ben er ook meerdere malen een half jaartje uit geweest vanwege persoonlijke omstandigheden, maar zie dat nu niet meer zo snel gebeuren.

Gaat al de goede kant op, maar hou je bf wel in de gaten dat het niet te hoog oploopt. Succes;)
Ja bf schat ik nu zo rond de 15%, wat jij?
Thnx!

Allereerst MEGA respect dat je dit beginnende trainee lichaam op DBB post. Dus met de billetjes bloot gaat.:bow::bow:
Kunnen andere leden een voorbeeld aan nemen!

Over je huidige status heb ik geen commentaar. Het begin is er maar er is veel werk aan de winkel. Met discipline, toewijding, karakter en bloed/zweet en tranen trainingen kan jij iedereen achter zijn pc stoel omver blazen van de geboekte progressie over een tijdje. Over Bf is hierboven al iets geschreven succes met de volgende beukperiode- next level - met je nieuwe schema in Bodybuilding!

Eye of the tiger........

Edit; advies van Seagal zou ik serieus over nadenken.

IK ga zeker hard knallen, en dat er nog veel verbetering te halen is staat buiten kijf.
BF ga ik iets voorzichtiger mee zijn ja, minder junken en meer clean eten.
Advies van Seagal neem ik zeker serieus.

Ja van jouw lichaam valt zeker wat te maken, HST is inderdaad geen slecht programma, maar ik zou de isolatieoefeningen grotendeels achterwege laten als ik jou was. Het lichaam is als een huis, je kan het niet bouwen zonder funderingen, het zijn de compounds die de funderingen leggen.
Concentreer je op Bench, incline bench, deads, BOR, squats, overhead press. Doe er nog wat chins of lat pulls to chest, dips, side laterals bij en klaar is kees. Jonge gasten trainen ook graag hun armen apart en je kan dus nog ez curls en close grip benchen doen, hoewel dat eigenlijk niet echt nodig is maar als je het aantal sets beperkt kan het ook geen kwaad.
Laat de andere oefeningen achterwege en je zal beginnen groeien.

Hey kerel. Je bent niet de enige die een ongevormd lichaam heeft en al sinds 2007 lid is. :o gelukkig ben ik dus niet de enige.

Maar als ik het goed begrijp train je ook al sinds 2007?
Of wat is er voorgavellen?

Trainse kerel!

dus dit is het lichaam achter de internetdude met een grote mond. Zou nu zoooo makkelijk zijn je op je plaatst te zetten, maar dat heeft ook absoluut zero nut. Je hebt een hoop werk voor de boeg, maar dat weet je zelf ook. Je vet% is hoog, spiermassa...... nouja.... waar het zit weet ik niet. Je hebt aanleg voor een dikke v-shape, dat zeker. de rest moet gewoon nog veel werk aan zitten. Nouja, je kent Loo persoonlijk, dus daar heb je alle kennis die nodig is. plus je traint serieus.. Gewoon je best doen en GEDULD hebben, dan kom je er wel

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven