Ja van jouw lichaam valt zeker wat te maken, HST is inderdaad geen slecht programma, maar ik zou de isolatieoefeningen grotendeels achterwege laten als ik jou was. Het lichaam is als een huis, je kan het niet bouwen zonder funderingen, het zijn de compounds die de funderingen leggen.
Concentreer je op Bench, incline bench, deads, BOR, squats, overhead press. Doe er nog wat chins of lat pulls to chest, dips, side laterals bij en klaar is kees. Jonge gasten trainen ook graag hun armen apart en je kan dus nog ez curls en close grip benchen doen, hoewel dat eigenlijk niet echt nodig is maar als je het aantal sets beperkt kan het ook geen kwaad.
Laat de andere oefeningen achterwege en je zal beginnen groeien.
Thnx. Ik denk inderdaad dat hst mijn volgende schema gaat worden. Dan laat ik split nog even voor wat het is.
Ik was al aan het twijfelen tussen plit of fb. En uit gewoonte pak ik dan toch weer split op.
Hey kerel. Je bent niet de enige die een ongevormd lichaam heeft en al sinds 2007 lid is.

gelukkig ben ik dus niet de enige.
Maar als ik het goed begrijp train je ook al sinds 2007?
Of wat is er voorgavellen?
Trainse kerel!
Tsja, heb veel tijd gekloot (zie pm).
dus dit is het lichaam achter de internetdude met een grote mond. Zou nu zoooo makkelijk zijn je op je plaatst te zetten, maar dat heeft ook absoluut zero nut. Je hebt een hoop werk voor de boeg, maar dat weet je zelf ook. Je vet% is hoog, spiermassa...... nouja.... waar het zit weet ik niet. Je hebt aanleg voor een dikke v-shape, dat zeker. de rest moet gewoon nog veel werk aan zitten. Nouja, je kent Loo persoonlijk, dus daar heb je alle kennis die nodig is. plus je traint serieus.. Gewoon je best doen en GEDULD hebben, dan kom je er wel
Komt ie weer hoor....Degene met de grootste mond ben jij nog steeds hoor, daar kan niemand tegenop lullen. Overigens heb ik over mijn fysiek of stats nooit een grote mond gehad. Dat ik over de anatomie meer kennis heb dan sommigen kan ik dan verder ook niks aan doen.
Mijn vet% hoog? Ja, redelijk, maar als de mijne hoog is, wat is er met de jouwe aan de hand dan?
Maar goed, voor de rest bedankt. Er wordt inderdaad serieus getraind, en voeding gaat ook weer omhoog, en schoner. Dus gaat helemaal goed komen.
hst, bill starr, rippetoe, ... Je kan het imo allemaal eens doen. Je wordt er veel sterker van, je pakt er een goede basis mee op, je gaat goed vooruit en blijft gemotiveerd door een vast schema, het daagt jij uit zwaar te trainen, ... .
Met split is niets verkeerd maar je focust je nu gewoon beter op enkele zware compounds. Of daar isolatie bij komt kijken of niet maakt weinig uit. Ik zou zeggen doe ze er lekker bij, knal er alles uit wat erin zit.
Oke thnx, hst gaat gebeuren denk ik, heb seagal en impo al pm's gestuurd, dus heb er wat kennis over op gedaan. Schema plaats ik binnenkort.
In de spiegel lijk ik ook gewoon 90kg te wegen, perfect ronde schouderkoppen te hebben, een symmetrie om u tegen te zeggen en verhoudingen waar Zeus himself jaloers op zou zijn. Helaas bedriegt de spiegel verschrikkelijk door gewoonte (je verdraait de realiteit uit gemakszucht voor de verwerking vd ogen naar de hersenen, zoiets althans

). Foto's geven mij ook vaak geen optimaal beeld, omdat je vaak een verkeerde hoek en belichting hebt. Het beste vergelijkingsmateriaal is in principe een filmpje.
De verlichting op deze foto's is sowieso k*t, recht op mijn rug, dat doet het niet goed.
Daarnaast zegt ook mijn vriendin dat de foto's me geen recht aan doen, maar dat is ook niet echt objectief.
Ik wil geen excuses verzinnen, anders had ik deze foto's niet geplaatst, dan had ik eerst nog een aantal jaartjes door getraind.
Je bf schat ik iets hoger in, maar dat is misschien gewoon omdat ik het mijne rond de 13% inschat en je wel gewoon mn bovenste 4 abs goed kan zien. Veel zal het alleszins niet schelen.
ach, ik weet het niet. Het maakt me ook neit veel uit. Maar veel mag het niet meer stijgen. En volgend jaar zomer sta ik droog.