Fitness Seller

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Inderdaad beginner, wat Marc j zegt klopt niet, een bredere rug krijg je vooral door lat pulls en chins en heeft met de greep weinig of niets te maken. Bent overs e.a. oefeningen zijn meer voor de dikte maar werken uiteraard ook voor de breedte, daar zijn het natuurlijk compounds voor. Een ideale rugtraining voor BB'ers heeft imo niets meer nodig dan Deads, een roeibeweging met barbell of dumbbell en lat pulls of chins.
Een opmerking nog, je moet met een compound niets proberen uit te schakelen, doe ze op die manier dat je het meeste gewicht kan verplaatsen, dat is altijd het beste.

akkoord

Oke leuk, ik zal je blijven volgen!!

Hst schema spank.. Is het heel erg wennen die hoge reps beginnerbb?

• Topic Starter Topic Starter
nu ik m'n goedkeuring heb gegeven weet je dat het goed zit.

betekent het dat ik me nu keihard moet gaan schamen in een hoekje :(:(:(
ik meende altijd dat hoe breder hoe beter.... . Ben het wel met DB eens dat deads eigenlijk het enige is wat je nodig hebt voor een dikke rug, goede tweede is t-bar rows... dat zijn gewoon lift-heavy oefeningen, massabouwers bij uitstek.

achja..... zolang ik maar een dikke rug heb kan het me weinig verrotten ook :cool:;)

Buh ben jaloers, wil ook hst gaan doen.. Eerst echter terug wat gewoon worden aan repjes...

Doe je goed, zal zwaar zijn maar haal je wel resultaten uit. :)

Buh ben jaloers, wil ook hst gaan doen.. Eerst echter terug wat gewoon worden aan repjes...

Doe je goed, zal zwaar zijn maar haal je wel resultaten uit. :)

Misschien juist verstandig om ineens om te schakelen van low naar high reps, ivm dt je je lichaam dan meer schokt? Daarnaast zijn het mar 2 setjes he, dus volume opzich valt nog mee.

Lekker zo'n HST!
Zelf nog nooit geprobeerd. (tot nu toe hebk nog nooit een vast schema gehanteerd) Maar ga over een tijdje toch ook echt wel serieus HST-en

Misschien juist verstandig om ineens om te schakelen van low naar high reps, ivm dt je je lichaam dan meer schokt? Daarnaast zijn het mar 2 setjes he, dus volume opzich valt nog mee.

Ohja, eerst ff 4 weken bekomen (zit nu in week 2 van split) en dan nieuw schema, geeft al genoeg schokken imo. :p En aangezien je om de 2 weken kan veranderen met aantal reps bij hst vind ik het wel best zo, moet namelijk nog een beetje herstellen ook he. :D

Ben benieuwd hoe je gaat gainen op hst, ik wil het namelijk zelf deze zomer ook gaan volgen. Succes in ieder geval en ik ga je volgen.

Dat ziet er goed uit, succes met die hst!

Ik ben erg benieuwd wat het je gaat brengen in netto resultaat.
Blijf je log nauwlettend in de gaten houden.

S6 ermee beest!

Woensdag:

Deadlift:
1x15x 50kg
1x15x 55kg

Bench:
1x15x 42,5
1x15x 45kg

Chins (BOR was bezet):
1x15x BW (in 2 sets)
1x15x BW (in 3 sets)

MP:
1x15x 20kg
1x15x 25kg

Curls:
2x15x 8kg

Seated side raises:
2x15x 6kg

Nog 20 minuten heuvelop gelopen @ 65%.

15 reps are killing. Verzuurde als een mother****er op de deadlift.

15 reppers damn lekker verzuren!
15 HH OP DE CHIN BODYWEIGHT? wtf goede prestatie beest.

we all (L) 15 reps!

Goed bezig kerel!

Nogsteeds an de 15Reppers lees ik.. zwaaaaar! Hoeveel rust neem je tussen setjes?

• #1.000
15 reppers damn lekker verzuren!
15 HH OP DE CHIN BODYWEIGHT? wtf goede prestatie beest.
Wel in meerdere sets he.
Eerste set 15 was 1x10, 1x5.
Tweede set 15 was 3x5

we all (L) 15 reps!

Goed bezig kerel!

Thnx kerels:thumbs:

Nogsteeds an de 15Reppers lees ik.. zwaaaaar! Hoeveel rust neem je tussen setjes?

Jep, 2 weken 15 reps.

Rust heb ik echt geen idee, zal ergens rond de 3 minuten zitten denk ik.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven