Fitness Seller

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Netjes kerel, welk schema ga je hierna volgen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
Netjes kerel, welk schema ga je hierna volgen?

Weet eigenlijk niet, ben pas net met HST begonnen.
Compounds bevallen me wel, vind ik veel leuker om te doen dan isolatieshit. Dus misschien wel een billstar ofzo.
Maar aan de andere kant zou even split tussendoor ook wel lekker zijn, omdat dat toch minder belastend is.
En ook German VOlume Training staat nog op mijn verlanglijstje.

Weet eigenlijk niet, ben pas net met HST begonnen.
Compounds bevallen me wel, vind ik veel leuker om te doen dan isolatieshit. Dus misschien wel een billstar ofzo.
Maar aan de andere kant zou even split tussendoor ook wel lekker zijn, omdat dat toch minder belastend is.
En ook German VOlume Training staat nog op mijn verlanglijstje.

pijn lijden

Nice nice allemaal!

Lijkt me leuk als je gvt gaat doen ben je toch wel even zoet mee komende maanden

• #1.006
Zeker zeker :cool:
LKijkt me wel eens vet, goed voor de mentaliteit.

Thnx koekie.

ja, ik zit nog even te kijken wanneer het me het beste uitkomt. Sowieso ben ik nog ruim 5 weken bezig met dit schema.

zeker maar het is echt zwaar!! Elke log of elke gozer die hier GVT heeft gedaan heeft het mestal na 3-4 weken opgegeven omdat het gewoon TE is. Goed eten is dan een must en met goed eten bedoel ik echt GOED en VEEL. German Volume Eating :D:D

• #1.008
zeker maar het is echt zwaar!! Elke log of elke gozer die hier GVT heeft gedaan heeft het mestal na 3-4 weken opgegeven omdat het gewoon TE is. Goed eten is dan een must en met goed eten bedoel ik echt GOED en VEEL. German Volume Eating :D:D

Ik heb het idee dat mijn voeding wel goed zit. Ik gain op het moment namelijk redelijk snel, ik verbaas me er elke keer weer over als ik op de weegschaal sta, helemaal omdat het aan mijn fysiek wel te zien is, maar niet in die mate.

Trainen!!!!

Vrijdag:

Squatten:
1x15x 55kg
1x15x 60kg

BOR:
2x15x 47,5kg

Bench:
1x15x 45kg
1x15x 47,5kg

MP:
1x15x 22,5kg
1x13x 25kg (Fail, fail, fail, fail, fail :mad:)

Dips:
1x15x BW
1x15x BW (1x11 + 1x4)

Bent over side raises:
1x15x 6kg
1x15x 7kg

Standing calve raises:
2x15x 120kg

20 minuten bergop gelopen @ 65%.

Ging lekker. Squat voelde goed aan. Heb vandaag ook langer opgewarmd dan vorige dagen. Bench was bezet, daarom eerst BOR gedaan. Helaas moest ik daardoor benchen en MPen achter elkaar doen. Wellicht dat daar de fail op de MP vandaan komt???

Groet.

Laatst bewerkt:
die dips gaan toch erg lekker na die bp en mp.

die ene set calve raises gaan JACK SHIT doen voor je kuitontwikkeling.

• #1.010
die dips gaan toch erg lekker na die bp en mp.

die ene set calve raises gaan JACK SHIT doen voor je kuitontwikkeling.

Hihi, het waren er twee.

Ik denk dat de 20 minuten bergop wandelen inderdaad meer voor mijn kuiten doen dan 2 setjes calve raises.

Hihi, het waren er twee.

Ik denk dat de 20 minuten bergop wandelen inderdaad meer voor mijn kuiten doen dan 2 setjes calve raises.

Waarom doe je niet 4 setjes gastronemicus en 4 setjes soleus met een brute intensiteit. Kuiten moet je echt finaal kapot trainen en zelfs dan mag je hopen dat ze groeien.

• #1.012
Waarom doe je niet 4 setjes gastronemicus en 4 setjes soleus met een brute intensiteit. Kuiten moet je echt finaal kapot trainen en zelfs dan mag je hopen dat ze groeien.

Omdat ik al helemaal kapot ben na de eerste 6 oefeningen.

Kuiten vind ik nu even niet zo belangrijk. Desondanks train ik ze 3 maal per week, dat zijn dus 6 setjes.

Goede workout beest.

Waren die 15 reppers op de squat niet pijnlijk qua verzuring?

De zomer 2009 is bijna aangebroken, hoe ver sta je met je doel ?

• #1.016
He boys,

Even een kort berichtje.

In de nacht van zaterdag op zondag is een vriend van mij aangereden door een taxi. Op dit moment wordt hij in coma gehouden in het VU medisch centrum. De mate van schade is nog niet duidelijk, maar dat hij er hersenletsel aan overhoudt is wel duidelijk.

Voorlopig zullen er dus geen trainingen meer volgen, aangezien mijn gedachten op dit moment ergens anders zijn. Ook heb ik de afgelopen dagen niet tot nauwelijks gegeten.

Tot zover de update.

Groet.

He boys,

Even een kort berichtje.

In de nacht van zaterdag op zondag is een vriend van mij aangereden door een taxi. Op dit moment wordt hij in coma gehouden in het VU medisch centrum. De mate van schade is nog niet duidelijk, maar dat hij er hersenletsel aan overhoudt is wel duidelijk.

Voorlopig zullen er dus geen trainingen meer volgen, aangezien mijn gedachten op dit moment ergens anders zijn. Ook heb ik de afgelopen dagen niet tot nauwelijks gegeten.

Tot zover de update.

Groet.

Oeff :(, dat is wat je noemt ZWAAR kloten. Veel sterkte aan je vriend gewenst :(.

Erg veel sterkte gewenst! Keep us up to date! Begrijp dus dat je even helemaal stopt met trainen!?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven