Fitness Seller

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Aiii... veel sterkte kerel. Hoop dat het allemaal goed afloopt!

Veel sterkte aan je vriend en alle betrokkenen, begrijpelijk dat je hoofd nu ergens anders staat.

Klote voor die vriend van je. Hopelijk valt de hersenschade heel erg mee

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.024
Bedankt allen voor de support. Het gaat met hem naar omstandigheden goed. Ze hebben twee dagen geleden zijn slaap medicatie stop gezet en hij is nu hééél langzaam aan het wakker worden. Hij reageert al reflexmatig zijn ogen en armen. Maar het kan nog wel ruim een maand duren voordat hij echt aanspreekbaar is.
Maar tot zover ziet het er allemaal wel positief uit.

Maar goed, het leven gaat door en maandag wil ik weer gaan beginnen met trainen.
Nu heb ik alleen een vraagje. Ik heb al 1 week HST gedaan. Maar nu dus een week weer niks.
Zal ik maandag weer opnieuw met HST beginnen? Of zal ik gewoon doen alsof het de tweede week is?
Zelf neig ik meer naar gewoon overnieuw beginnen. Wat denken jullie, beesten?

gewoon overnieuw beginnen met hst - zeg me effe niks

Waarom niet overnieuw je zat toch maar in week1?

Sterkte met je buddy hopelijk komt hij zonder al te veel blijvende schade uit deze vervelende situatie.

Mazzel

Sterkte gozer! Hopelijk is hij snel aanspreekbaar.

Ik zou gewoon weer met week1 beginnen.

Je moet zowiezo rustig opbouwen, beter begin je overnieuw!

Opnieuw beginnen.

Succes.

• #1.030
Maandag:

Squat:
1x15x 55kg
1x15x 57,5kg

Bench:
1x15x 45kg
1x15x 47,5kg

BOR:
2x15x 45kg

MP:
2x15x 20kg

Hier ging ik over mij nek.
Assistance maar gelaten voor wat het is. Over en sluiten.

Waarom doe je niet 4 setjes gastronemicus en 4 setjes soleus met een brute intensiteit. Kuiten moet je echt finaal kapot trainen en zelfs dan mag je hopen dat ze groeien.

Bij mij begonnen ze pas te groeien toen ik er niks meer aan deed.

lekker he die 15 reps!

Pompen!

Ik denk dat ik iets te hoog heb ingezet. Ik werd na het squatten al misselijk. Volgende training dus de gewichten maar niet verhogen.

Is ook niet elke training noodzakelijk. Probeer het anders om de week te verhogen.

+ daarbij verhoog je al om de 2 weken automatisch.

Keep it up.

Bij mij begonnen ze pas te groeien toen ik er niks meer aan deed.

ach kuiten blijft toch lastige materie...
Ik ben obsessief geworden voor grote kuiten, en daarom vraag ik aan iedereen met grote kuiten welke speciale tips and tricks ze doen.
Ik kom maar tot 1 conclusie; als je niet gezegend bent met genetisch grote kuiten dan gaan ze nooit groot worden ook.
En de jongens die wel dikke kuiten hebben die hebben ze eerder van andere sporten (voetbal/mountainbiken/e.d) dan van bodybuilding.
Ik zelf denk dat ze toch het hardste groeien van keiharde intensiteit (hoog volume) meerdere keren per week. Maar het is hypothese gebaseerd op de literatuur.

@beginnerbb;
Respect voor je overgeven bro, join the club.

Lees net jhe bericht hier, sterkte!

• #1.038
Woensdag:

Deadlift:
2x15x 60kg (verzuurde benen+onderrug.:o)(Tweede set, met 8-10 sec tussen de laatste reps)

Benchpress:
2x15x 47,5kg

BOR:
1x15x 45kg
1x15x 47,5kg

MP:
1x15x 20kg
1x15x 22.5kg

Curls:
2x15x 8kg

Side raises:
2x15x 6kg

Cardio:
20 minuten, 6%, 5km/u.

Helemaal kapot. Vooral deadliften gaat je niet in de koude kleren zitten. Volgens mij heb ik daarbij ook wat verrekt, want de hele training deed mijn linker schouder pijn, maar nu ik thuis zit heb ik nergens meer last van.
Soit, lekkere training verder.

Laatst bewerkt:
dat zijn wel heeeeeeele lange pauzes tussen de reps. Zou je niet wat meer het tempo erin houden, 10 sec. is een eeuwigheid man.

• #1.040
dat zijn wel heeeeeeele lange pauzes tussen de reps. Zou je niet wat meer het tempo erin houden, 10 sec. is een eeuwigheid man.

Is nodig. Kan ook wel minder zijn trouwens, heb ze niet geteld ofzo. Maar i kleg de barbell neer, strek me even, ga weer zitten, pak de bb vast en ga weer omhoog. Zo ziet een rep er uit ongeveer.
Was trouwens wel alleen tussen de laatste 2-3 reps. Daarvoor was het gewoon neerleggen en omhoog, maar aan het eind trok ik het niet echt meer, vanwege de verzuring.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven