AndroidHealthClinic

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
waarom zoveel reps op de deadlift dan B

ja maar niet als het ten koste van je rug gaat - ik vind de deadlift op geen rep-oef

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.044
Zijn maar 3 trainingen.
EN mijn rug redt het wel hoor, de uitvoering is nog redelijk strict, maar ik verzuur gewoon redelijk snel, omdat ik zulke hoge reps niet gewend ben.
Maar als ik sommige uitvoeringen hier op dbb zie dan zijn mijne gewoon perfect.

Zijn maar 3 trainingen.
EN mijn rug redt het wel hoor, de uitvoering is nog redelijk strict, maar ik verzuur gewoon redelijk snel, omdat ik zulke hoge reps niet gewend ben.
Maar als ik sommige uitvoeringen hier op dbb zie dan zijn mijne gewoon perfect.

geloof ik gelijk , maar de deadlift vind ik ondanks dat ook een geweldige oef ook een rugverneuker - vandaar dat ik zelf dat ik hem vaak laag in de reps - als warming up voor de deadlift pak ik vaak een rackpull van 60 kg en daar doe ik dan wel 20 herh mee:)

• #1.046
Vrijdag:

Squat:
1x15x 57,5kg
1x15x 60kg

Benchpress:
1x15x 47,5kg
1x15x 50kg (Bij rep 12 ramde ik de houder, dus heb hem even terug gelegd en vervolgens de laatste 3 reps gedaan.)

BOR:
1x15x 47,5kg
1x15x 47,5kg

MP:
2x15x 22,5kg

Dips:
1x15x BW (1x12 + 1x3)
1x15x BW (1x11 + 1x4)

Bent over side raises (seated):
2x15x 6kg

Cardio:
20 min., 6%, 5 km/u

Ging lekker. Potverdomme, was ik lekker aan het benchen kwam vervolgens een nummer van Henk Westbroek op (zelfs je naam is mooi), hoe verzinnen ze het ook!!! En tot overmaat van ramp raakte ik daarna ook nog de bb houder.
Verder wel een lekkere training.

lekker bezig man, keep it up!!!! Ijzer vreten zal je, haha

Hoest met eten?

Nette BOR! Dat doe ik je wss niet na!

hahahaha ****ed up, henk westbroek.
Volgende keer weer je MP3 spelertje meenemen.
Nice dips!

• #1.050
lekker bezig man, keep it up!!!! Ijzer vreten zal je, haha

Hoest met eten?
Eten gaat opzich wel goed. Ik gain nog, dus dan zal het wel goed zitten.
Ik tel mijn kcal niet, maar op trainingsdagen zal ik toch al snel tegen de 3500 aan zitten, op niet trainingsdagen daar wel 1000 onder denk ik:o

Nette BOR! Dat doe ik je wss niet na!
Thnx spank

hahahaha ****ed up, henk westbroek.
Volgende keer weer je MP3 spelertje meenemen.
Nice dips!
Haha, ja Henk komt uit mn stadsie, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze hem tijdens het trainen moeten gaan draaien :mad:

En thnx.

• #1.051
Dinsdag:

Deadlift:
1x15x 60kg
1x15x 65kg

Benchpress:
2x15x 50kg

BOR:
1x15x 47,5kg
1x15x 50kg

MP:
1x15x 22,5kg
1x15x 25kg (wel veel legdrive.)

db curls:
2x15x 8kg

Seated side raises:
2x15x 6kg

Cardio:
Wandelen @6%, 5,5 km/u, 20 minuten.

Ging lekker. De 15 reppers gaan al beter aanvoelen, maar beginnen me eerlijk gezegd wel mijn strot uit te komen. Gelukkig nog maar een weekje en dan over naar de 10 reps.

wel blijven proppen hoor! ook op niet train dagen, je spieren hebben de happie happie nodig voor herstel, ook als je niet hebt getraind, maar 3500 is netjes heur :D

Ik heb net je log doorgespit, leuk verhaal om te lezen. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen.

Succes ermee kerel!

Weet eigenlijk niet, ben pas net met HST begonnen.
Compounds bevallen me wel, vind ik veel leuker om te doen dan isolatieshit. Dus misschien wel een billstar ofzo.
Maar aan de andere kant zou even split tussendoor ook wel lekker zijn, omdat dat toch minder belastend is.
En ook German VOlume Training staat nog op mijn verlanglijstje.

Haha lachen dat je ook hst doet nu. Vind het ook al best afzien, dus german volume training (die ik ook wil gaan doen in de zomer) wordt helemaal kapot gaan. :D

Flinke gewichten al hoor voor 15-reppers op de bench en squat. :)

• #1.055
wel blijven proppen hoor! ook op niet train dagen, je spieren hebben de happie happie nodig voor herstel, ook als je niet hebt getraind, maar 3500 is netjes heur :D
Ja klopt. Maar als ik in het trainingsritme zit dan gaat het op de een of andere manier gewoon makkelijker. Maar ik gain nog goed hoor, ondanks dat ik op sommige dagen slecht eet.
Ook denk ik dat 2500 rondom mijn behoefte ligt op niet trainingsdagen.

Ik heb net je log doorgespit, leuk verhaal om te lezen. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen.

Succes ermee kerel!
Het gaat tot nu toe wel goed. Weeg bijna 80 kg, dus gaat de goede kant op.

Haha lachen dat je ook hst doet nu. Vind het ook al best afzien, dus german volume training (die ik ook wil gaan doen in de zomer) wordt helemaal kapot gaan. :D

Flinke gewichten al hoor voor 15-reppers op de bench en squat. :)

Ja, german Volume zou helemaal gek worden. Maarik denk dat ik na HST overga op 4 weken split en dan vervolgens overga op Bill star.
Lijkt me een leuke manier van trainen.

15 reppers valt erg tegen, maar ook wel weer lekker. Desalniettemin zal ik blij zijn als ik over mag stappen op de 10 reppers.

Ja, german Volume zou helemaal gek worden. Maarik denk dat ik na HST overga op 4 weken split en dan vervolgens overga op Bill star.
Lijkt me een leuke manier van trainen.

15 reppers valt erg tegen, maar ook wel weer lekker. Desalniettemin zal ik blij zijn als ik over mag stappen op de 10 reppers.

Ik kijk nu al op tegen mijn tweede hst-training. Maar ben dan ook flink verkouden en tik gemiddeld 6uur slaap per nacht aan. :rolleyes:

Ik heb zelf eerst bill starr gedaan, dan 3 weekjes split + 1 week deload en nu hst, dus omgekeerd. ;)
Heel leuk zo, in die split ga je even de balans opmaken en kijken waar je nu staat, lekker gewichten wat laten zakken en de laatste week volledige deload/rust, om vervolgens weer te knallen op een nieuw full body schema. :)

• #1.060
Donderdag:

Squat:
1x15x 60kg
1x15x 65kg

Benchpress:
1x15x 50kg
1x12x 52,5kg (fail, fail, fail, fail, fail)

BOR:
2x15x 50kg

MP:
1x15x 25kg
1x11x 25kg (fail, fail, fail, fail, fail)

Dips:
1x15x BW
1x15x BW (1x13+1x2)

Bent over side raises:
2x15x 6kg

Cardio:
20 minuten @ 5km/u, 6%.

Veel gefaild. Maar dt mag ook richting het einde van de tweede week 15 reppers. Volgende keer de gewichten niet verhogen op de oefeningen die ik heb gefaild. Verder zal ik blij zijn als ik naar de 10 reppers mag, pfieuw.

Voor de liefhebberd. Toen Eminem en Dre nog goed waren:

http://www.youtube.com/watch?v=e9L5PFa3wKQ

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven