MuscleMeat

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Yo, zonde van je fails... had je beter bij de bench door kunnen knallen op 50kg... dan had die 15x er wss wel ingezeten.

Ga je a.s maandag dus beginnen met 10x de gewichten waarmee je nu geëindigd bent?
(Dat is toch het HST princiepe?)

nice squats.

en bruut nummertje, een van m'n favo's van toen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.063
Yo, zonde van je fails... had je beter bij de bench door kunnen knallen op 50kg... dan had die 15x er wss wel ingezeten.

Ga je a.s maandag dus beginnen met 10x de gewichten waarmee je nu geëindigd bent?
(Dat is toch het HST princiepe?)
Ga wel een 5-10 kg omhoog hoor. Anders wordt het waarschijnlijk trainingen van niks.
Ik weet niet of dat precies het HST principe is. Het gaat er gewoon om dat je laag begint en dan elke training proberen te verhogen, totdat je bij je laatste training tegen failen of op failen zit.

nice squats.

en bruut nummertje, een van m'n favo's van toen.

Zeker, zeker. Dat was de tijd dat ze nog goede muziek maakte.
The chronic en chronic2001 zijn echt de beste hiphop albums ooit gemaakt.

hmmm, jammer van de fails. Pak ze anders ff 10 reps, maak je sets vol, man. Blijf volhouden! Wie mooi wil gaan, moet pijn doostaan, komt goed, gap!

Ach, zoveel gefaild is er ook weer niet, enkel op 2 oefeneningen, dit was dus die ene training warin het niet lukt! Volgende keer lukt het zeker wel!

• #1.066
hmmm, jammer van de fails. Pak ze anders ff 10 reps, maak je sets vol, man. Blijf volhouden! Wie mooi wil gaan, moet pijn doostaan, komt goed, gap!
10 reps is niet zoals het hoort. Het is nog 1 training. Dus denk dat ik ze de volgende keer wel pak.

Ach, zoveel gefaild is er ook weer niet, enkel op 2 oefeneningen, dit was dus die ene training warin het niet lukt! Volgende keer lukt het zeker wel!
Thnx Spank.

That's the spirit! Gewoon beuken!

• #1.068
Zaterdag:

Deadlift:
1x15x 65kg
1x15x 70kg (ging nog redelijk goed:o)

benchpress:
2x15x 50kg

BOR:
2x15x 50kg

MP:
2x15x 25kg

db curls:
1x15x 8kg
1x15x 9kg

Side raises:
2x15x 6kg

Cardio:
20 minuten wandelen @ 6%, 5km/u.

Pfoe, blij dat ik van de 15 reppers af ben. Op naar de 10 reppers:D

mooie training, met de 10 reps meer sets?

• #1.070
Nope, 2 sets.

Hoe gaat het met je vriend?

• #1.072

Thnx voor de vraag.

Naar omstandigheden gaat het goed, dat wil zeggen: er zijn geen complicaties, alles loopt zoals het hoort te lopen.
Helaas is dat niet al te best. Hij is laatst voor het eerst uit bed geweest, en heeft hij op een stoel gezeten. Dus hij is uit coma, maar hij is er nog niet helemaal bij. Hij kijkt, maar ziet niks, en praten lukt hem ook nog niet.
Ze zijn hem nu aan het inschrijven in een revalidatiecentrum, en de verwachting is wel dat hij erg lang zal moeten revalideren. En of hij ooit nog zelfredzaam wordt blijft een groot vraagteken.

Zodra hij bij is en zal kunnen praten zullen we wel meer te weten komen. Dus het blijft gewoon afwachten hoe hij herstelt. het kan allemaal meevallen, maar het kan ook heel erg tegenvallen.

Ok dan, maar het beste ervan hopen natuurlijk

Thnx voor de vraag.

Naar omstandigheden gaat het goed, dat wil zeggen: er zijn geen complicaties, alles loopt zoals het hoort te lopen.
Helaas is dat niet al te best. Hij is laatst voor het eerst uit bed geweest, en heeft hij op een stoel gezeten. Dus hij is uit coma, maar hij is er nog niet helemaal bij. Hij kijkt, maar ziet niks, en praten lukt hem ook nog niet.
Ze zijn hem nu aan het inschrijven in een revalidatiecentrum, en de verwachting is wel dat hij erg lang zal moeten revalideren. En of hij ooit nog zelfredzaam wordt blijft een groot vraagteken.

Zodra hij bij is en zal kunnen praten zullen we wel meer te weten komen. Dus het blijft gewoon afwachten hoe hij herstelt. het kan allemaal meevallen, maar het kan ook heel erg tegenvallen.

Heel veel sterkte!

Veel sterkte voor je buddy gewenst!

Zaterdag:

Deadlift:
1x15x 65kg
1x15x 70kg (ging nog redelijk goed:o)

benchpress:
2x15x 50kg

BOR:
2x15x 50kg

MP:
2x15x 25kg

db curls:
1x15x 8kg
1x15x 9kg

Side raises:
2x15x 6kg

Cardio:
20 minuten wandelen @ 6%, 5km/u.

Pfoe, blij dat ik van de 15 reppers af ben. Op naar de 10 reppers:D

mooi - gaan de gewichten dan ook omhoog , want een 8 kg db curl is toch wel weinig vind ik , ondanks de 15 rep

• #1.077
mooi - gaan de gewichten dan ook omhoog , want een 8 kg db curl is toch wel weinig vind ik , ondanks de 15 rep
Tuurlijk zullen de gewichten omhoog gaan. Je kan met 10 reps niet hetzelfde gewicht gaan draaien als met 10 reps. Maar de eerste paar trainingen zal het wle opbouwen zijn, en dan laatste paar trainingen weer tegen failure aan, net als nu.

Ja, dat komt omdat ik erg zwak in mijn biceps ben. Maar ze lopen niet echt achter ofzo, dus ze groeien wel met rows en chins.
Maar eerlijk gezegd boeit kracht me ook geen fl**ker wat curls betreft, zolang het er maar goed uitziet.

@koekie en kwarkmixer: Thnx jongens.

Goed bezig geweest met die 15 reppers. Maar belangrijker is natuurlijk dat het moge goed komen met je vriend.
Ik word daar eigenlijk altijd een beetje stil van als ik zoiets hoor, dan besef ik nog maar eens dat al die spieren en die bravoure die wij krachtsporters hebben niets betekenen, het kan allemaal zo weggevaagd worden in een fractie van een seconde.
Waard om even bij stil te staan vind ik.

• #1.080
Goed bezig geweest met die 15 reppers. Maar belangrijker is natuurlijk dat het moge goed komen met je vriend.
Ik word daar eigenlijk altijd een beetje stil van als ik zoiets hoor, dan besef ik nog maar eens dat al die spieren en die bravoure die wij krachtsporters hebben niets betekenen, het kan allemaal zo weggevaagd worden in een fractie van een seconde.
Waard om even bij stil te staan vind ik.

Dat heb je goed gezien DB. Alles wordt zo relatief.
Ik zou met alle liefde 20 kg VVM inleveren voor een leven van een vriend, zonder over na te denken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven