- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga wel een 5-10 kg omhoog hoor. Anders wordt het waarschijnlijk trainingen van niks.Yo, zonde van je fails... had je beter bij de bench door kunnen knallen op 50kg... dan had die 15x er wss wel ingezeten.
Ga je a.s maandag dus beginnen met 10x de gewichten waarmee je nu geëindigd bent?
(Dat is toch het HST princiepe?)
nice squats.
en bruut nummertje, een van m'n favo's van toen.
10 reps is niet zoals het hoort. Het is nog 1 training. Dus denk dat ik ze de volgende keer wel pak.hmmm, jammer van de fails. Pak ze anders ff 10 reps, maak je sets vol, man. Blijf volhouden! Wie mooi wil gaan, moet pijn doostaan, komt goed, gap!
Thnx Spank.Ach, zoveel gefaild is er ook weer niet, enkel op 2 oefeneningen, dit was dus die ene training warin het niet lukt! Volgende keer lukt het zeker wel!
)
Thnx voor de vraag.
Naar omstandigheden gaat het goed, dat wil zeggen: er zijn geen complicaties, alles loopt zoals het hoort te lopen.
Helaas is dat niet al te best. Hij is laatst voor het eerst uit bed geweest, en heeft hij op een stoel gezeten. Dus hij is uit coma, maar hij is er nog niet helemaal bij. Hij kijkt, maar ziet niks, en praten lukt hem ook nog niet.
Ze zijn hem nu aan het inschrijven in een revalidatiecentrum, en de verwachting is wel dat hij erg lang zal moeten revalideren. En of hij ooit nog zelfredzaam wordt blijft een groot vraagteken.
Zodra hij bij is en zal kunnen praten zullen we wel meer te weten komen. Dus het blijft gewoon afwachten hoe hij herstelt. het kan allemaal meevallen, maar het kan ook heel erg tegenvallen.
Zaterdag:
Deadlift:
1x15x 65kg
1x15x 70kg (ging nog redelijk goed)
benchpress:
2x15x 50kg
BOR:
2x15x 50kg
MP:
2x15x 25kg
db curls:
1x15x 8kg
1x15x 9kg
Side raises:
2x15x 6kg
Cardio:
20 minuten wandelen @ 6%, 5km/u.
Pfoe, blij dat ik van de 15 reppers af ben. Op naar de 10 reppers![]()
Tuurlijk zullen de gewichten omhoog gaan. Je kan met 10 reps niet hetzelfde gewicht gaan draaien als met 10 reps. Maar de eerste paar trainingen zal het wle opbouwen zijn, en dan laatste paar trainingen weer tegen failure aan, net als nu.mooi - gaan de gewichten dan ook omhoog , want een 8 kg db curl is toch wel weinig vind ik , ondanks de 15 rep
Goed bezig geweest met die 15 reppers. Maar belangrijker is natuurlijk dat het moge goed komen met je vriend.
Ik word daar eigenlijk altijd een beetje stil van als ik zoiets hoor, dan besef ik nog maar eens dat al die spieren en die bravoure die wij krachtsporters hebben niets betekenen, het kan allemaal zo weggevaagd worden in een fractie van een seconde.
Waard om even bij stil te staan vind ik.