Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet niet.Je lowerbody is wel sterker dan je upper of niet? Wel mooie training, vooral die front squats!
Thnx man.mooie training man! Lekker creatief ook met de Calve Raises idd![]()
Nog gefeli man!
Ook een lekkere training! Houd je wel een beetje in he, met dat gezoep!
Ik weet niet.
Ik squat 5*85 kg en ik bench 5*70 kg. Dacht dat het wel redelijk in balans was.
Deadlift is wel pauper met 5*100 kg.
. Ik hoop dat de temp niet al te veel meer stijgt de komende tijd want dan blijven die pr's bij eenieder achterwege denk ik 
Ja ik had hetzelfde in die oude vieze gyms waar wij trainen hebben ze niet van die geavanceerde airco`s helaas. Zweten als een gek inderdaad.
Toch nog een redelijke workout eruit gegooid..
mazzel
Ik geef toch ook de voorkeur aan een koude winterdag training (daar verlang ik echt naar). Dan gaat het allemaal wat lekkerder he. Ik hoop dat de temp niet al te veel meer stijgt de komende tijd want dan blijven die pr's bij eenieder achterwege denk ik
Maar top training hoor. Lekker door buffelen.
Sjah we hebben er allemaal last van heh? Gelukkig stond ik recht voor de airco te deadliften gisteren
Kep nu wel pijn in me nek, kleinigheidje hou je....
Toch nette training![]()
Vrijdag:
Incline db press (30 graden):
12x 16kg
10x 20kg
10x 24kg
10x 24kg
10x 22kg
benchpress:
10x 40kg
8x 50kg
8x 60kg
6x 60kg
incline db fly (15 graden):
12x 12kg
12x 12kg
12x 8kg
MP:
12x 20kg
10x 25kg
8x 30kg
8x 30kg
Cable upright row:
12x 20kg
12x 20kg
12x 15kg
15x 10kg
Seated side raises:
10x 8kg
10x 8kg
12x 6kg
Lekker hoor. Zweten als een rund, maar lekker knallen.
Db press ging nog steeds redelijk makkelijk. Volgende keer weer verzwaren.
Had je een icepack tegen je hoofd aan toen je incline dumbbell fly's aan het doen was?

Wat leuk dat je zelfs de temperaturen bij de oefeningen erbij zetHad je een icepack tegen je hoofd aan toen je incline dumbbell fly's aan het doen was?
![]()
Nette training man!