- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, ik vond em wel grappig bro. Heb je er zelfs nog karma voor gegeven geloof ik.Sorry, slechte grap!!
Maar gelukkig lacht er nog 1 iemand om![]()
Juist ja. Had het oko even nodig. Afgelopen paar maanden zwaar in de stress gezeten, om dan even een festival mee te pakken is dan heerlijk.lol op die voeding en rust toch nog zo`n training neerzetten is netjes.
****ing katabool als de pest op zo`n veldje gaan liggen trippen maar wel een heerlijk gevoel om ff pleite te zijn van de wereldNu maar weer opbouwen beest......
s6
Ja, de temperatuur is zwaar klote om te trainen idd, net als vandaag.Lekker om toch ff getraind te hebben kerel. En daarbij zat de temp vandaag ook niet echt mee, dus wees blij dat je een versnelling terug hebt genomen.
Nou, ik moet zeggen dat ik hem aardig voel zitten.Ik denk dat de dip helemaal niet gaat komen bro ik heb eigenlijk ook nergens last van.
We hebben ook altijd geluk!
Respect dat je bent gaan trainen, back on track.
wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten! Dat weet ik ook van mijzelf, dus geen pep talk here! Wel: Nou ff doorzetten klojo! Je hebt ut in je, dat weet je! Kom om heh, nu weer serieus man!![]()
, merk nu pas dat ik maar de gewichten aan 1 kant had geteld toen ik bezig was. Ik dacht al: WTF, waarom gaat dat zo zwaar.)Klopt.
Brandde zowat de gym uit, was echt niet te houden.
Heb dus maar de isolatie achterwege gelaten, ik moest eigenlijk nog shrugs en bent over side raises. Dit zijn wel de oefeningen die het minst nodig zijn imo.

Prima. Nog wat verzwaard. Dit is mijn laatste week split. hierna begin ik aan bill starr.
http://www.geocities.com/elitemadcow1/5x5_Program/Linear_5x5.htmmooie training weer, maar euhhh... wtf is bill star? (Ben een beetje blond hoor)![]()